Ansemusen skriver:
Hvis du IKKE er gravid, så hedder jeg godt nok Jørgen da!!! De tests ser YDERST positive ud, så med mindre noget har kunne påvirke dem til at være falsk positive, hvilket sker åh så sjældent at det nærmest ikke er eksisterende så vidt jeg ved, så er du da bestemt meget gravid!
Jeg havde selv lidt brunligt udflåd i starten og også to gange en lille lyserød plet i trussen. Men jeg har altså termin nu om mindre end to uger, så det behøver slet slet ikke betyde abort eller at andet er galt
Så længe du ikke bløder meget og frisk rødt og har store smerter, så burde det være okay. Havde selv menstruationsagtige smerter/fornemmelser og var SIKKER på at nu kom mit lort snart for fuld udblæsning. Men næh nej, det blev til en positiv test i stedet i en situation, hvor jeg faktisk tænkte 'Ej Anna, hvor er du bare totalt åndssvag at teste nu, når du har lidt blod og ved du er ved at få dit lort!' Men så dum var jeg alligevel ikke 
Knus Anna 38+2
Jamen på mandag for 2 uger siden der begyndte det jeg troede var min mens, og det var jo i styrke som mens og med frisk blod...
Det stoppede igen torsdag, lige som mens ville have gjort, og så kom der brunt udflåd onsdag og frem til i dag... men ikke voldsomt...
Der er ikke nogen smerter ud over lidt niv dernede men ikke noget særligt - og har ikke haft det...
De er nemlig meget positive de test og de er ikke engang taget på morgen urin...
Jeg håber jeg kan gøre kunsten efter - læste lige dit indlæg om vandet der ikke var gået... KAN I SÅ FÅ KØBT DET KAMERA!!
Anmeld