HJÆLP!! Hr brug for hurtigt svar....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2010

Vial

Mia Maia skriver:

Det hænger bare sket ikke sammen så er bare nødt til at vente til i morgen, og så håbe på vi bare er en lille smule klogere når vi går derfra i morgen...

Hvis jeg er gravid, så er der allerede lagt i kakkelovnen til den første skideballe...

Jan er også lige kørt efter mad...

Ja, jeg undskylder meget - jeg har vidst en meget kompliceret krop...

Og selv helt færdig nu, så noget mad ville gøre godt, og håber på en god film i aften og at jeg så er så udmattet efter alt det her at jeg kan sove når jeg lægger mig ind i seng...

Skal jeg ringe derud i morgen når de åbner eller bare møde op kl 10:40??...de ved jo ikke noget...

Du kan altid ringe derud. Det kan jo være, at du så kan få lov at komme lidt før. Det skader jo ikke at ringe.

Velbekomme med maden (nu skal jeg sætte tænderne i mine rugbrødsmadder...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

businesstigger

Mia Maia skriver:

Ja, jeg kan hurtigt vende op og ned på sådan en stor bededag... puha...

Jeg må bare  vente til i morgen og se hvad de siger...

Jeg skal nok opdatere - men ved nok først noget endeligt om 2 uger...

Tak...

Det er da i den grad blevet til en stor bede dag for at du er gravid og alt er okay!!!

Da jeg havde en SA i feb. mnd der blev jeg scannet efter at have blødt i nogle dage, og selv om du ikke er helt så langt henne så vil de på tykkelsen af slimhinderne kunne danne sig et indtryk om du er gravid eller har været. Ved mig kunne de se at jeg havde været - uden tvivl, men at der ikke var noget nogle steder i livmoderen. De tog så blodprøve 2 dage forskudt for at se om hCG var falende eller om der var chance for en GUL.

Så tror ikke du vil skulle vente 2 uger for at få svar.

for positivt svar!

Anmeld

30. april 2010

MM1987

Ansemusen skriver:

Hvis du IKKE er gravid, så hedder jeg godt nok Jørgen da!!! De tests ser YDERST positive ud, så med mindre noget har kunne påvirke dem til at være falsk positive, hvilket sker åh så sjældent at det nærmest ikke er eksisterende så vidt jeg ved, så er du da bestemt meget gravid!

Jeg havde selv lidt brunligt udflåd i starten og også to gange en lille lyserød plet i trussen. Men jeg har altså termin nu om mindre end to uger, så det behøver slet slet ikke betyde abort eller at andet er galt  Så længe du ikke bløder meget og frisk rødt og har store smerter, så burde det være okay. Havde selv menstruationsagtige smerter/fornemmelser og var SIKKER på at nu kom mit lort snart for fuld udblæsning. Men næh nej, det blev til en positiv test i stedet i en situation, hvor jeg faktisk tænkte 'Ej Anna, hvor er du bare totalt åndssvag at teste nu, når du har lidt blod og ved du er ved at få dit lort!' Men så dum var jeg alligevel ikke

Knus Anna 38+2

Jamen på mandag for 2 uger siden der begyndte det jeg troede var min mens, og det var jo i styrke som mens og med frisk blod...

Det stoppede igen torsdag, lige som mens ville have gjort, og så kom der brunt udflåd onsdag og frem til i dag... men ikke voldsomt...

Der er ikke nogen smerter ud over lidt niv dernede men ikke noget særligt - og har ikke haft det...

De er nemlig meget positive de test og de er ikke engang taget på morgen urin...

Jeg håber jeg kan gøre kunsten efter - læste lige dit indlæg om vandet der ikke var gået... KAN I SÅ FÅ KØBT DET KAMERA!!

Anmeld

30. april 2010

MM1987

businesstigger skriver:

Det er da i den grad blevet til en stor bede dag for at du er gravid og alt er okay!!!

Da jeg havde en SA i feb. mnd der blev jeg scannet efter at have blødt i nogle dage, og selv om du ikke er helt så langt henne så vil de på tykkelsen af slimhinderne kunne danne sig et indtryk om du er gravid eller har været. Ved mig kunne de se at jeg havde været - uden tvivl, men at der ikke var noget nogle steder i livmoderen. De tog så blodprøve 2 dage forskudt for at se om hCG var falende eller om der var chance for en GUL.

Så tror ikke du vil skulle vente 2 uger for at få svar.

for positivt svar!

Okay, så ved jeg da lidt i morgen...

Det jeg mener med 2 uger er at det først er om 2 uger man kan se hjerteblink...

Men hvis det ligner jeg er gravid i morgen så kunne jeg forestille mig jeg bliver fulgt tæt de næste par uger...

Er begyndt at håbe

Anmeld

30. april 2010

Ansemusen

Mia Maia skriver:

Jamen på mandag for 2 uger siden der begyndte det jeg troede var min mens, og det var jo i styrke som mens og med frisk blod...

Det stoppede igen torsdag, lige som mens ville have gjort, og så kom der brunt udflåd onsdag og frem til i dag... men ikke voldsomt...

Der er ikke nogen smerter ud over lidt niv dernede men ikke noget særligt - og har ikke haft det...

De er nemlig meget positive de test og de er ikke engang taget på morgen urin...

Jeg håber jeg kan gøre kunsten efter - læste lige dit indlæg om vandet der ikke var gået... KAN I SÅ FÅ KØBT DET KAMERA!!

Hehe, skal vi nok! Vi skal ud og kigge imorgen og så håber jeg vi kan købe det der  Det er jo guld værd til mange år frem i tiden til forevigelse af dejlige øjeblikke med guldklumpen!

Ja kroppen kan være meget mystisk til tider! Min veninde, som lige har født en søn for halvanden uge siden, blødte i tre måneder ligesom menstruation. Og der kom altså et sundt og raskt barn ud af det

Anmeld

30. april 2010

oo

jamen...jeg testede jo KUN fordi jeg var pissesur på min menstruation ikke kom "ordentligt" da jeg så testede positivt. og jeg fortsatte med at bløde både brunt og friskt blod o to-tre uger. det behøver ikke have nogen som helst betydning, som Randi sagde "det er bare dødubehageligt"

jeg ville ringe derud imorgen tidlig når de åbner og forklare dem situationen, så kan de altid sige om du skal komme ind med det samme eller beholde din tid - i det mindste HAR du en tid!! så du ved I kommer igang med at få et svar imorgen uanset hvad, juhuu!

jeg tror så meget på du er gravid, men jeg  og går i kluddermor til du har fået flere svar

Anmeld

30. april 2010

MM1987

KaMa skriver:

Du kan altid ringe derud. Det kan jo være, at du så kan få lov at komme lidt før. Det skader jo ikke at ringe.

Velbekomme med maden (nu skal jeg sætte tænderne i mine rugbrødsmadder...)

Nej, og så er de også forberedt på at det ikke er en almindelig scanning jeg skal have foretaget...

De har vidst travlt med at lægge æg op i morgen, men så ved de det i hvert fald...

Velbekommen...

Der kommer ikke flere chok nyheder herfra før i morgen...

Anmeld

30. april 2010

Ansemusen

Mia Maia skriver:

Okay, så ved jeg da lidt i morgen...

Det jeg mener med 2 uger er at det først er om 2 uger man kan se hjerteblink...

Men hvis det ligner jeg er gravid i morgen så kunne jeg forestille mig jeg bliver fulgt tæt de næste par uger...

Er begyndt at håbe

Vi så hjerteblink da jeg var 5+1  Altså da baby var 3 uger gammel. SÅ måske I alligevel kan se det, hvis I er meget heldige! Men du må selvfølgelig ikke sætte næsen op efter det.

Anmeld

30. april 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

jamen...jeg testede jo KUN fordi jeg var pissesur på min menstruation ikke kom "ordentligt" da jeg så testede positivt. og jeg fortsatte med at bløde både brunt og friskt blod o to-tre uger. det behøver ikke have nogen som helst betydning, som Randi sagde "det er bare dødubehageligt"

jeg ville ringe derud imorgen tidlig når de åbner og forklare dem situationen, så kan de altid sige om du skal komme ind med det samme eller beholde din tid - i det mindste HAR du en tid!! så du ved I kommer igang med at få et svar imorgen uanset hvad, juhuu!

jeg tror så meget på du er gravid, men jeg  og går i kluddermor til du har fået flere svar

Jamen det kan jo være, og er også begyndt at tro der er en chance for at jeg er gravid, men tør slet ikke tro på det...

Det skal bare skynde sig at blive i morgen...

Jeg ringer lige derud kl 8 når de åbner... så ved de i hvert at der komme en meget forvirret Mia Maia derud i morgen og at de ikke bare skal scanne efter æg...

Anmeld

30. april 2010

oo

Mia Maia skriver:

Jamen det kan jo være, og er også begyndt at tro der er en chance for at jeg er gravid, men tør slet ikke tro på det...

Det skal bare skynde sig at blive i morgen...

Jeg ringer lige derud kl 8 når de åbner... så ved de i hvert at der komme en meget forvirret Mia Maia derud i morgen og at de ikke bare skal scanne efter æg...

lige nøjagtig. og så håber jeg lidt det er Randi der scanner dig, for hun er immervæk dygtig til de der situationer hvor man måske-måske ikke er gravid (hun gav også sygeplejersken en skideballe fordi de sad og kaffesladrede da vi lige havde fået at vide der var noget galt sidste år og vi sad og ventede næsten en halv time på gangen på blodprøver!).

Randi scannede jo mig tidligt i denne graviditet og hun gennemtjekker bare ALT når det er, og selvom hun kun kunne se en tyk slimhinde og en lillebitte prik der var det hvide blodlegeme (en bold babyen skal bruge), så sagde hun "med min erfaring tør jeg godt sige, at den er der!"

så jeg  for Randi og for lykkelige nyheder (og så kan Jan jo alligevel få den dragt i fødselsdagsgave måske )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.