HJÆLP!! Hr brug for hurtigt svar....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2010

MM1987

VNB skriver:

fy ja...   siger det heller ikke mere nu før vi ved om det er en realitet... (men det tror jeg altså virkelig det er.... )

klart at du er nervøs! Ja både dig og ham.... prøv nu at se om du ikk alligevel kan få lidt søvn, så går tiden jo med det og så er det snart scannings tid!

hehe tror måske også du har gjort mange af os herinde, mere eller mindre søvnløse i nat  Venter ihvertfald i spænding!

stort nat knus fra mig

Hi-hi... Ja mangler man lidt drama i sin hverdag, så skal jeg nok komme op med lidt...

Jeg siger undskyld... 

Håber jeg bare kan sove i nat...og så op i morgen og afsted til klinikken...

Og så hjem og opdatere her... 

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

MM1987

Leonora skriver:

Hej

Vil bare sige at jeg har læst din tråd og har helt hjertebanken...jeg håber inderligt for dig at du i morgen får bekræftet at du er gravid.....det tyder dine test jo stærkt på.....jeg mine fingre for dig og håber meget på at du i morgen skriver at `den er go nok`...

Venlig hilsen og tanker

Fra Louise

Jeg undskylder for de ekstra hjerteslag - men det er godt nok helt åndsvagt det her - og synes jeg ikke i skulle slippe (læs: jeg gik fuldstændig i panik og oprettede en tråd herinde samtidig med jeg ringede til sofie.dk herinde fra stor tudende)...

Jeg siger tak for de krydsede fingrer og vender tilbage i morgen når jeg ved mere.. Håber jeg kan komme med endnu en mirakel historie...

Anmeld

30. april 2010

Leonora

Mia Maia skriver:

Jeg undskylder for de ekstra hjerteslag - men det er godt nok helt åndsvagt det her - og synes jeg ikke i skulle slippe (læs: jeg gik fuldstændig i panik og oprettede en tråd herinde samtidig med jeg ringede til sofie.dk herinde fra stor tudende)...

Jeg siger tak for de krydsede fingrer og vender tilbage i morgen når jeg ved mere.. Håber jeg kan komme med endnu en mirakel historie...

Du skal da på ingen måde undskylde....Jeg blev bare så medrevet af din tråd og jeg vil så gerne høre noget positivt fra dig i morgen....og husk nu, hvis det hele ikke ender positivt denne gang så gør det helt sikkert snart...Hvis det er SA så har du jo været gravid og det betyder at du nok skal bliver det igen...Det må du holde fast.

Jeg håber inderligt at du får et positivt svar i morgen. Prøv at få sovet selv det er svært..

Mange tanker fra Louise

Anmeld

30. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mia Maia skriver:

Jeg har helt glædet mig til du skrev - bare for at kunne sige right back at you..

Det der gjorde at jeg blev helt hooked på baby.dk var dengang hvor du også var bekymret, og kæresten var væk og alt det...

Men det er lige lidt vildt alt det her og mine øjne gør så ondt fordi jeg har grædt så meget, men der er ikke andet at gøre end at vente til i morgen, så det gør vi...

SÅ du har blødt så meget som almindelig mens??

Jeg synes slet ikke jeg kan putte mine "symptomer" eller tegn i en kasse - det passer slet ikke sammen, eller med hvad der står i bøgerne...

Jeg håber Jonathan kommer d. 3. - men den 1. er ikke nogen dårlig dato, min kæreste har jo fødselsdag i morgen...

Knus

Hehe, var det virkelig først der du kom? Jeg synes du har været her længe Men ja, du kan tro jeg blødte (og gjorde on-off hele 1.trimester og lidt af 2.)

Vi var jo slet ikke i gang, jeg havde bare smidt p-ringen en måned før for at detox'e inden vi rigtigt skulle i gang, og så stod jeg om lørdagen på Skanderborgfestivalen hjemme hos min mor inden vi skulle afsted ud på pladsen (jeg er jo fra 8660) og havde blødt igennem under natten. Jeg gik ned og meddelte kæresten at "vi ihvertfald ikke behøvede være nervøse for om der var rogn i skuffen" og så blødte jeg faktisk friskt og frejdigt til et stykke inde i ugen efter... Weekenden efter festivalen testede jeg positivt på en æl-test og weekenden derefter stod jeg med en positiv g-test...

Dagen derefter (eller 2 dage efter?) begyndte jeg igen at bløde friskt blod , hvilket fortsatte i et par dage, og vi fik målt Hcg hos lægen af 3 omgange. Igen omkring hvad vi troede var 11.uge fik jeg stærke smerter og blødte igen (PANIK!!!! Det var der jeg skrev herinde...) og denne gang blev vi sendt til akutscanning. De kunne så fortælle os at den lille (pige - med 99% sikkerhed   ) derinde var 2 uger ældre end vi havde regnet os frem til og altså undfanget ugen FØR festivalen og ikke ugen efter... 

Mia Maia - uanset hvad der sker så kan du tydeligvis godt blive gravid - det alene er jo heeelt fantastisk!!! Men jeg synes bestemt ikke det lyder som en SA...Jeg synes det lyder som det vi ønsker for dig

Rosa

Anmeld

30. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg håber og krydser alt hvad jeg kan

Anmeld

30. april 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Hvis der ikke var noget at se på scanningen i onsdag hvordan kan jeg så tage en positiv test i dag??

Den var meget positiv og kom med det samme??

Når de ultralydscanner tror jeg altså at de ser et meget lille område ad gangen. Fx kunne de ikke se at min ene æggeleder var sprunget fordi de scannede mig i nærheden af den anden. Det kan sagtens være at de bare ikke har set din graviditet fordi det var noget helt andet de var fokuserede på?

Anmeld

30. april 2010

MoniqueMadsen

Jeg prøvede selv at læse lidt om pletblødninger. Pletblødninger under graviditet kan ifølge http://www.sundhedslex.dk/pletbloedninger.htm skyldes:

- sex (mere blod flyder til livmoderhalsen)

- underlivsundersøgelse - har du haft en undersøgelse for nyligt?

- pletblødninger opstår ofte tidligt i graviditeten helt naturligt

- ca. 25% pletbløder under graviditeten. 50 % af dem aborterer (ikke et godt tegn - håber ikke at det er det. Det er ikke sikkert at du er gravid)

- infektioner - fx skedesvamp og sexuelt overførte sygdomme

Hvis du ikke er gravid kan det være underlivsbetændelse. Håber, at alt går vel.

Vi krydser fingrene for dig :-)

Anmeld

30. april 2010

MM1987

Rosa skriver:

Hehe, var det virkelig først der du kom? Jeg synes du har været her længe Men ja, du kan tro jeg blødte (og gjorde on-off hele 1.trimester og lidt af 2.)

Vi var jo slet ikke i gang, jeg havde bare smidt p-ringen en måned før for at detox'e inden vi rigtigt skulle i gang, og så stod jeg om lørdagen på Skanderborgfestivalen hjemme hos min mor inden vi skulle afsted ud på pladsen (jeg er jo fra 8660) og havde blødt igennem under natten. Jeg gik ned og meddelte kæresten at "vi ihvertfald ikke behøvede være nervøse for om der var rogn i skuffen" og så blødte jeg faktisk friskt og frejdigt til et stykke inde i ugen efter... Weekenden efter festivalen testede jeg positivt på en æl-test og weekenden derefter stod jeg med en positiv g-test...

Dagen derefter (eller 2 dage efter?) begyndte jeg igen at bløde friskt blod , hvilket fortsatte i et par dage, og vi fik målt Hcg hos lægen af 3 omgange. Igen omkring hvad vi troede var 11.uge fik jeg stærke smerter og blødte igen (PANIK!!!! Det var der jeg skrev herinde...) og denne gang blev vi sendt til akutscanning. De kunne så fortælle os at den lille (pige - med 99% sikkerhed   ) derinde var 2 uger ældre end vi havde regnet os frem til og altså undfanget ugen FØR festivalen og ikke ugen efter... 

Mia Maia - uanset hvad der sker så kan du tydeligvis godt blive gravid - det alene er jo heeelt fantastisk!!! Men jeg synes bestemt ikke det lyder som en SA...Jeg synes det lyder som det vi ønsker for dig

Rosa

Ja... Det var i hvert fald der jeg blev rigtig hooked, og jeg kan huske jeg var vildt imponeret over hvor meget folk levede sig ind i din situation og hvor støttende de var - og så blev jeg overrasket over hvordan jeg selv blev revet med - nu har jeg prøvet det på egen krop...og det gør ikke stedet mindre fantastisk...

Jamen jeg kan jo sagtens være gravid, men jeg tænker bare alle de dumme tanker, jeg begynder at tænke uden for livmoderen og sådan...

Ja det har du helt ret i... Jeg forbereder også mig selv på at det ikke er så godt og at vi derfor skal videre, men det er også det nemmeste da det jo er det jeg har troet hele tiden...

Hvis den er gal håber jeg bare ikke jeg skal igennem alt muligt, det kan jeg næsten ikke bære...

Men jeg må bare vente og se til i morgen...jeg er forhåbentligt meget klogere - håber de kan se den på scanningen...

Anmeld

30. april 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Når de ultralydscanner tror jeg altså at de ser et meget lille område ad gangen. Fx kunne de ikke se at min ene æggeleder var sprunget fordi de scannede mig i nærheden af den anden. Det kan sagtens være at de bare ikke har set din graviditet fordi det var noget helt andet de var fokuserede på?

Jeg tror også hun kan have overset det for både kæresten og jeg er sikre på hun ikke scannede livmoren, i hvert fald ikke grundigt for hun målte den ikke...

Jeg er bare begyndt at blive bange for det er uden for livmoderen...

Men jeg ved mere i morgen, jeg er bare nødt til at vente...

Knus

Anmeld

30. april 2010

MM1987

Zafir skriver:

Jeg håber og krydser alt hvad jeg kan

Mange tak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.