Mia Maia skriver:
Jeg har helt glædet mig til du skrev - bare for at kunne sige right back at you..
Det der gjorde at jeg blev helt hooked på baby.dk var dengang hvor du også var bekymret, og kæresten var væk og alt det...
Men det er lige lidt vildt alt det her og mine øjne gør så ondt fordi jeg har grædt så meget, men der er ikke andet at gøre end at vente til i morgen, så det gør vi...
SÅ du har blødt så meget som almindelig mens??
Jeg synes slet ikke jeg kan putte mine "symptomer" eller tegn i en kasse - det passer slet ikke sammen, eller med hvad der står i bøgerne...
Jeg håber Jonathan kommer d. 3. - men den 1. er ikke nogen dårlig dato, min kæreste har jo fødselsdag i morgen...
Knus
Hehe, var det virkelig først der du kom? Jeg synes du har været her længe
Men ja, du kan tro jeg blødte (og gjorde on-off hele 1.trimester og lidt af 2.)
Vi var jo slet ikke i gang, jeg havde bare smidt p-ringen en måned før for at detox'e inden vi rigtigt skulle i gang, og så stod jeg om lørdagen på Skanderborgfestivalen hjemme hos min mor inden vi skulle afsted ud på pladsen (jeg er jo fra 8660) og havde blødt igennem under natten. Jeg gik ned og meddelte kæresten at "vi ihvertfald ikke behøvede være nervøse for om der var rogn i skuffen" og så blødte jeg faktisk friskt og frejdigt til et stykke inde i ugen efter... Weekenden efter festivalen testede jeg positivt på en æl-test og weekenden derefter stod jeg med en positiv g-test...
Dagen derefter (eller 2 dage efter?) begyndte jeg igen at bløde friskt blod , hvilket fortsatte i et par dage, og vi fik målt Hcg hos lægen af 3 omgange. Igen omkring hvad vi troede var 11.uge fik jeg stærke smerter og blødte igen (PANIK!!!! Det var der jeg skrev herinde...) og denne gang blev vi sendt til akutscanning. De kunne så fortælle os at den lille (pige - med 99% sikkerhed
) derinde var 2 uger ældre end vi havde regnet os frem til og altså undfanget ugen FØR festivalen og ikke ugen efter... 

Mia Maia - uanset hvad der sker så kan du tydeligvis godt blive gravid - det alene er jo heeelt fantastisk!!! Men jeg synes bestemt ikke det lyder som en SA...Jeg synes det lyder som det vi ønsker for dig

Rosa
Anmeld