HJÆLP!! Hr brug for hurtigt svar....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.434 visninger
115 svar
0 synes godt om
30. april 2010

MM1987

Jeg var begyndt at bløde igen efter mens var stoppet...men er startet op på behandlingen igen, så tænkte det bare var lidt ekstra...

Ved ikke hvorfor men tog alligevel en test - og den er positiv...

kan pergotime og gonal-f give en positiv test??...troede kun det var ovitrelle

Er helt ude af den og kæresten er ikke hjemme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

mini1977

Jeg vil ikke mene, at pergotime og gonal-f bør give en positiv graviditetstest, da de hormoner ikke indeholder hcg, som ovitrelle-sprøjten gør.

Pergotime og Gonal-f indeholder de hormoner, som får æggene til at vokse, og det er - så vidt jeg har læst mig til - ikke hcg, som en graviditetstest måler efter.

Jeg er ikke sikker, men jeg vil bestemt mene, at du kan google dig frem til et svar - og ellers så krydser jeg fingre for at den er  

stort

Anmeld

30. april 2010

MM1987

Jeg græder bare helt vildt. Er så bange - for hvis jeg er gravid eller har været, så er det jo ikke godt jeg har blødt...

Jeg har ringet ud på sygehuset, og venter på der er en læge der ringer tilbage...

Anmeld

30. april 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Jeg græder bare helt vildt. Er så bange - for hvis jeg er gravid eller har været, så er det jo ikke godt jeg har blødt...

Jeg har ringet ud på sygehuset, og venter på der er en læge der ringer tilbage...

Ej hvor er det vildt søde! Shit hvor jeg håber for jer at den positive test er god nok, og det så ikke betyder noget at du har blødt lidt.

Kan næsten ikke vente til du skriver svar herinde!!!

Ville de ikke have set et evt foster ved scanningen i sidste uge? eller??? Kan godt forstå du er rundt på gulvet!

Ih hvor jeg håber du er gravid!!!!

Anmeld

30. april 2010

MM1987

Jeg ved det ikke - jeg mener ikke de kan se noget så tidligt...

Jeg er jo kun 5+2 hvis jeg er noget som helst...

Hun målte heller ikke min livmoder igår, så ved ikke om hun har kigget efter noget...

Jeg har bare svært ved at tro det er gode nyheder, når jeg har blødt som jeg har...

Jeg kan bare slet ikke bære hvis det er en SA

Anmeld

30. april 2010

Becks

Mia Maia skriver:

Hun målte heller ikke min livmoder igår, så ved ikke om hun har kigget efter noget...

Jeg har bare svært ved at tro det er gode nyheder, når jeg har blødt som jeg har...

Krydser virkelig for at den er der

God vind fremover

Anmeld

30. april 2010

Svei

Ej, det er da lidt vildt...du har ikke taget noget her efter som kan skade, af alt det der man nu får når man får hjælp til at blive gravid?

Og at du har blødt kan jo være så meget...feks en tvilling eller bare som så mange andre, der bløder i starten.

Jeg krydser fingre og følger spændt med.

Og nej, man kan jo ikke så noget i starten, så du skal da lige tjekkes igen...ihh, spændende...

Anmeld

30. april 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Hvor meget positiv er testen? for hvis du er 5+ vil den vise ret tydelig streg, og den viser vel kun en svag streg hvis stregen skulle skyldes hormonerne?

det er godt nok mærkeligt... du er jo startet på hormoner igen nu her ikk? De burde da tjekke helt op før de starter ny behandling...

Kan godt forstå det ville være helt forfærdelig hvis det er en SA! Men skal vi nu ikke håbe på det bedste indtil andet et bevist?

Hvor meget har du blødt? sådan rigtig mens eller mildere?

Anmeld

30. april 2010

Sofiedk

Smukke Maia ... Håber så meget du er okay og du har fået snakket med en læge, for fanden hvor er jeg nervøs på dine vegne.

Jeg er meget i tvivl om lægen overhoved ville kunne se noget på en vaginal scanning allerede i uge 5 og når hun ikke har kigget specielt efter det?

Til gengæld håber jeg ikke at pergotimen eller gonal-f har gjort noget dårligt for en forhåbentlig graviditet. Så går det pludselig op for en hvorfor så mange klinikker bruger blodprøve som det eneste rigtige svar på om man er gravid.

Testen var SUPER positiv efter meget kort tid, så det passer helt sikkert med at det er en normal graviditet i 5. uge og måske en normal graviditetsblødning, men hun har vist blødt helt normalt.

Åh, jeg vil gå med krydsede fingre resten af dagen, har helt ondt i maven på dine vegne af spænding 

Anmeld

30. april 2010

Svei

VNB skriver:

Hvor meget positiv er testen? for hvis du er 5+ vil den vise ret tydelig streg, og den viser vel kun en svag streg hvis stregen skulle skyldes hormonerne?

det er godt nok mærkeligt... du er jo startet på hormoner igen nu her ikk? De burde da tjekke helt op før de starter ny behandling...

Kan godt forstå det ville være helt forfærdelig hvis det er en SA! Men skal vi nu ikke håbe på det bedste indtil andet et bevist?

Hvor meget har du blødt? sådan rigtig mens eller mildere?

Det kan man vidst ikke bruge, den med hvor tydelig den er...det er meget forskelligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.