HJÆLP!! Hr brug for hurtigt svar....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2010

Svei

Krydsede fingre herfra også...uhh, det er spændende...

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

Riksen

Jeg læste først din tråd sent i går aftes, og jeg er så nervøs på dine vegne. Jeg håber inderligt, at I får godt nyt.

fra Rikke

Anmeld

1. maj 2010

misslea

åååhh gud kære dig!!!

Håber og tror på gode resultater for jer i dag.....

for GODE DEJLLIGE nyheder!!!

Mange fra Lea

Anmeld

1. maj 2010

oo

Mia Maia skriver:

Hvor er du sød... Jeg håber også jeg kan sove rimeligt længe, så jeg ikke skal vente flere timer fra jeg vågner...
Jeg tror ikke så meget på sa, men er bange for at det er uden for livmoderen...
Jeg skynder mig at opdatere i morgen, og håber jeg når dig inden du går i fødsel
nat nat til dig også...

nu er du sikkert på vej ind for at få uddybet mysteriet på klinikken, men jeg vil lige sige, at ved en graviditet udenfor livmoderen der er HCG meget meget lavt hele vejen igennem da fosteret ikke kan udvikle sig som det skal, og chancen for at få en så positiv test som din er lille!! så DET tror jeg ikke det er

Anmeld

1. maj 2010

oo

Rosa skriver:

Pokkers - jeg er allerede vågen Der er alt for længe til du skal ind!!!

Og jeg skal hjemmefra 12.15... Dammit... Godt kæresten har net på sin iPhone - er det mon meget uhøfligt at chekke baby.dk under en vielse - hvis det altså ikke er ens egen?...

Kære Mia Maia - jeg håber du sover de uskyldiges søvn og først vågner lige før I skal ud ad døren.

fra

Rosa

maaaaah! jeg vågnede halv otte og tænkte bare "nejnejnejnejnej!" og så hængte jeg et tæppe for vinduet og sov til halv ti nu er der "kun" 50 minutter til hendes tid på klinikken

Anmeld

1. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

maaaaah! jeg vågnede halv otte og tænkte bare "nejnejnejnejnej!" og så hængte jeg et tæppe for vinduet og sov til halv ti nu er der "kun" 50 minutter til hendes tid på klinikken

Husk at oprette en SYNLIG jubletråd hvis/når I får de gode nyheder!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.