HJÆLP!! Hr brug for hurtigt svar....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2010

MM1987

Rosa skriver:

HOLY MOLY - man er væk en halv dag og så sker det her

Jamen for filan da - hvor er det vanvittigt spændende og forfærdeligt og vidunderligt og skræmmende og, og, og....!!!!

Jeg vil da lige byde ind med at jeg altså havde min mens til tiden i flere dage med frisk blod OG en blødning 14.dage efter som jeg troede var en SA - det viste sig jo så at jeg var blevet gravid 2 uger før det jeg troede var mensen... Derefter har jeg blødt on-off gennem de første 3-4 måneder og været panikslagen hver gang!

Jeg har også haft en SA og den gjorde altså rigtig ondt og jeg blødte stærkt i 5-6 dage... Det lyder umiddelbart ikke som en SA, det du har haft - eller det du har nu...

Fååååårk Mia Maia - hvor er det VILDT!!!! Jeg HÅBER HÅBER HÅBER at det er din tur nu, din smækre kone!!!!

Kæmpe stor ventekrammer

Rosa

Jeg har helt glædet mig til du skrev - bare for at kunne sige right back at you..

Det der gjorde at jeg blev helt hooked på baby.dk var dengang hvor du også var bekymret, og kæresten var væk og alt det...

Men det er lige lidt vildt alt det her og mine øjne gør så ondt fordi jeg har grædt så meget, men der er ikke andet at gøre end at vente til i morgen, så det gør vi...

SÅ du har blødt så meget som almindelig mens??

Jeg synes slet ikke jeg kan putte mine "symptomer" eller tegn i en kasse - det passer slet ikke sammen, eller med hvad der står i bøgerne...

Jeg håber Jonathan kommer d. 3. - men den 1. er ikke nogen dårlig dato, min kæreste har jo fødselsdag i morgen...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

VNB

Ih altså hvor er det spændende!

Jeg får sådan lyst til at sige at så holdte min mavefornemmelse nok alligevel stik!  ALT tyder jo på at du er GRAVID... du har ikke ondt, du mærker niv, har kvalme, og dine teste taler jo nærmest for sig selv! Og det der med at bløde så lyder det som om at mange kvinder forholdsvis tit oplever det uden nogen betydning for den lille.

FUCK hvor jeg bare håber den er der for jer! Det ville simpelthen være for vildt!

Kan næsten ikke vente til du skriver en update herinde imorgen!

de største knus herfra!

Anmeld

30. april 2010

MM1987

VNB skriver:

Ih altså hvor er det spændende!

Jeg får sådan lyst til at sige at så holdte min mavefornemmelse nok alligevel stik!  ALT tyder jo på at du er GRAVID... du har ikke ondt, du mærker niv, har kvalme, og dine teste taler jo nærmest for sig selv! Og det der med at bløde så lyder det som om at mange kvinder forholdsvis tit oplever det uden nogen betydning for den lille.

FUCK hvor jeg bare håber den er der for jer! Det ville simpelthen være for vildt!

Kan næsten ikke vente til du skriver en update herinde imorgen!

de største knus herfra!

Kvalmen tror jeg bare er en del af min chok tilstand...

Ja, det sagde jeg også til min mor - selvom det skulle få en knap så lykkelig slutning alt det her, så har jeg jo været gravid - så fornemmelsen var god nok...

Jamen jeg skal nok skrive herinde i morgen, så snart jeg ved noget...

Håber jeg får sovet lidt i nat - nu er det min tur til at ligge søvnløs...

Hvordan har du det nu hvor du har set hjerteblink, gør det dig mere rolig i forhold til det hele??

Knus

Anmeld

30. april 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Kvalmen tror jeg bare er en del af min chok tilstand...

Ja, det sagde jeg også til min mor - selvom det skulle få en knap så lykkelig slutning alt det her, så har jeg jo været gravid - så fornemmelsen var god nok...

Jamen jeg skal nok skrive herinde i morgen, så snart jeg ved noget...

Håber jeg får sovet lidt i nat - nu er det min tur til at ligge søvnløs...

Hvordan har du det nu hvor du har set hjerteblink, gør det dig mere rolig i forhold til det hele??

Knus

Ja du havde jo virkelig også selv en meget god og kræftig fornemmelse for at det var lykkes denne gang! Tror helt sikkert du har haft ret!

Har lige givet et referat af hele tråden til min kæreste og han så også de billeder af testen som du har lagt ind. det første han sagde var "jamen hun er da gravid - præcis sådan så dine test jo ud!" såååeh!  for satan hvor er det spændende!!!!!  Så skal vi jo alligevel følges i terminsgruppe hvis det er! Ville være fantastisk!

Ja det beroligede ret meget at se hjerteblink! Og at den lå rigtigt osv. Det gjorde ligesom det hele meget mere virkeligt! Selvom det stadig nogle dage virker uvirkelig, som om man er bange for at vågne op af en meget god drøm! Jeg synes ikke det er mange dage siden jeg rendte rundt herhjemme og sagde "nej nej nej fuck fuuuuuck nej?! jo?! shit!" var MEGET tæt på at besvime så kan kun forestille mig hvordan du må have haft det idag!

Jeg tror sgu virkelig den er god nok og at du er gravid!!! men venter lige med et officielt tillykke til du har skrevet svar herinde imorgen... ej blir nødt til at give dig et lille bitte bitte TILLYKKE!

Jeg tror desuden også godt i kan være heldige at se hjerteblink før om 2 uger hvis det nu er... jeg var jo kun 6+1 da vi så det.

Og så er der vist heller ikke noget at sige til hvis du ligger søvnløs i nat!

Anmeld

30. april 2010

MM1987

VNB skriver:

Ja du havde jo virkelig også selv en meget god og kræftig fornemmelse for at det var lykkes denne gang! Tror helt sikkert du har haft ret!

Har lige givet et referat af hele tråden til min kæreste og han så også de billeder af testen som du har lagt ind. det første han sagde var "jamen hun er da gravid - præcis sådan så dine test jo ud!" såååeh!  for satan hvor er det spændende!!!!!  Så skal vi jo alligevel følges i terminsgruppe hvis det er! Ville være fantastisk!

Ja det beroligede ret meget at se hjerteblink! Og at den lå rigtigt osv. Det gjorde ligesom det hele meget mere virkeligt! Selvom det stadig nogle dage virker uvirkelig, som om man er bange for at vågne op af en meget god drøm! Jeg synes ikke det er mange dage siden jeg rendte rundt herhjemme og sagde "nej nej nej fuck fuuuuuck nej?! jo?! shit!" var MEGET tæt på at besvime så kan kun forestille mig hvordan du må have haft det idag!

Jeg tror sgu virkelig den er god nok og at du er gravid!!! men venter lige med et officielt tillykke til du har skrevet svar herinde imorgen... ej blir nødt til at give dig et lille bitte bitte TILLYKKE!

Jeg tror desuden også godt i kan være heldige at se hjerteblink før om 2 uger hvis det nu er... jeg var jo kun 6+1 da vi så det.

Og så er der vist heller ikke noget at sige til hvis du ligger søvnløs i nat!

Fy - det må du ikke... Men det er jo mærkeligt fordi der er så længe siden jeg har blødt, det er jo en uge siden jeg stoppede med at bløde og så har der kun været lidt brunt udflåd her de sidste par dage...

Vi må se hvad de siger i morgen...men jeg er godt nok nervøs...

Kæresten ville gerne se hvor hurtigt den blev positiv, så tog en igen her til aften og den var lige så positiv...

Det lyder godt, for jeg glæder mig virkelig til vi har set hjerteblink - hvis ikke denne gang så ved næste gang... 

Knus

Anmeld

30. april 2010

ønskebørn74

EEEEEJ søde...  for at der er en bebs til dig!!!!! Knus og Kram Lene

Anmeld

30. april 2010

MM1987

ønskebarn74 skriver:

EEEEEJ søde...  for at der er en bebs til dig!!!!! Knus og Kram Lene

Ja det kunne være rigtig dejligt hvis de i morgen kunne sige at alt er som det skal være på det her tidspunkt...

Det er nok blodprøverne der kan sige mest, så ved det jo først engang i næste uge om HCG er stigende eller faldende..

Anmeld

30. april 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Fy - det må du ikke... Men det er jo mærkeligt fordi der er så længe siden jeg har blødt, det er jo en uge siden jeg stoppede med at bløde og så har der kun været lidt brunt udflåd her de sidste par dage...

Vi må se hvad de siger i morgen...men jeg er godt nok nervøs...

Kæresten ville gerne se hvor hurtigt den blev positiv, så tog en igen her til aften og den var lige så positiv...

Det lyder godt, for jeg glæder mig virkelig til vi har set hjerteblink - hvis ikke denne gang så ved næste gang... 

Knus

fy ja...   siger det heller ikke mere nu før vi ved om det er en realitet... (men det tror jeg altså virkelig det er.... )

klart at du er nervøs! Ja både dig og ham.... prøv nu at se om du ikk alligevel kan få lidt søvn, så går tiden jo med det og så er det snart scannings tid!

hehe tror måske også du har gjort mange af os herinde, mere eller mindre søvnløse i nat  Venter ihvertfald i spænding!

stort nat knus fra mig

Anmeld

30. april 2010

ønskebørn74

Mia Maia skriver:

Ja det kunne være rigtig dejligt hvis de i morgen kunne sige at alt er som det skal være på det her tidspunkt...

Det er nok blodprøverne der kan sige mest, så ved det jo først engang i næste uge om HCG er stigende eller faldende..

DET ER BARE LANG TID AT VENTE!!!!!! NU MÅ DU ENDELIG LÆSSE AF PÅ OS!!!!

KNUS OG KRAM LENE

Anmeld

30. april 2010

Leonora

Hej

Vil bare sige at jeg har læst din tråd og har helt hjertebanken...jeg håber inderligt for dig at du i morgen får bekræftet at du er gravid.....det tyder dine test jo stærkt på.....jeg mine fingre for dig og håber meget på at du i morgen skriver at `den er go nok`...

Venlig hilsen og tanker

Fra Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.