Mia Maia skriver:
Kvalmen tror jeg bare er en del af min chok tilstand...
Ja, det sagde jeg også til min mor - selvom det skulle få en knap så lykkelig slutning alt det her, så har jeg jo været gravid - så fornemmelsen var god nok...
Jamen jeg skal nok skrive herinde i morgen, så snart jeg ved noget...
Håber jeg får sovet lidt i nat - nu er det min tur til at ligge søvnløs...
Hvordan har du det nu hvor du har set hjerteblink, gør det dig mere rolig i forhold til det hele??
Knus
Ja du havde jo virkelig også selv en meget god og kræftig fornemmelse for at det var lykkes denne gang! Tror helt sikkert du har haft ret!
Har lige givet et referat af hele tråden til min kæreste og han så også de billeder af testen som du har lagt ind. det første han sagde var "jamen hun er da gravid - præcis sådan så dine test jo ud!" såååeh!
for satan hvor er det spændende!!!!!
Så skal vi jo alligevel følges i terminsgruppe hvis det er! Ville være fantastisk!
Ja det beroligede ret meget at se hjerteblink! Og at den lå rigtigt osv. Det gjorde ligesom det hele meget mere virkeligt! Selvom det stadig nogle dage virker uvirkelig, som om man er bange for at vågne op af en meget god drøm! Jeg synes ikke det er mange dage siden jeg rendte rundt herhjemme og sagde "nej nej nej fuck fuuuuuck nej?! jo?! shit!" var MEGET tæt på at besvime så kan kun forestille mig hvordan du må have haft det idag!
Jeg tror sgu virkelig den er god nok og at du er gravid!!! men venter lige med et officielt tillykke til du har skrevet svar herinde imorgen... ej blir nødt til at give dig et lille bitte bitte TILLYKKE! 
Jeg tror desuden også godt i kan være heldige at se hjerteblink før om 2 uger hvis det nu er... jeg var jo kun 6+1 da vi så det.
Og så er der vist heller ikke noget at sige til hvis du ligger søvnløs i nat! 

Anmeld