HJÆLP!! Hr brug for hurtigt svar....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2010

Vial

Mia Maia skriver:

Her er et billede af mine test... Synes endda de er blevet lidt blege i farverne siden jeg tog dem - men de kom efter 30 sek...

Altså jeg har bare noget meget mørkebrunt udflåd (intet rødt i overhovedet) - men ikke så meget, bare sådan så et trusseindlæg er nok...

Jeg synes lige pludselig jeg har ondt i maven - men come on, det ville være mærkeligt hvis jeg ikke havde...

Selvfølgelig har du ondt i maven i dag.

Og helt ærlig, du er SÅ MODERFUCKER MEGET GRAVID!!!

(skriver bare ikke tillykke endnu, det kunne bringe uheld..hehe).

Brunt udflåd er jo helt normalt. Tænker du ikke nu, at du for pokker skulle have testet der hvor du sprang over pga blødning..ihh, man kan altid være bagklog!

Heldigvis er der ingen skade sket. Hormonerne du har taget har nok kun gavnet graviditet. Jeg overvejede i skjul at fortsætte med puregon efter positiv test.

Spurgte lægen om jeg måtte, han sage, at det gjorde de først, hvis man havde aborteret før.. tsk tsk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

Vial

KaMa skriver:

Selvfølgelig har du ondt i maven i dag.

Og helt ærlig, du er SÅ MODERFUCKER MEGET GRAVID!!!

(skriver bare ikke tillykke endnu, det kunne bringe uheld..hehe).

Brunt udflåd er jo helt normalt. Tænker du ikke nu, at du for pokker skulle have testet der hvor du sprang over pga blødning..ihh, man kan altid være bagklog!

Heldigvis er der ingen skade sket. Hormonerne du har taget har nok kun gavnet graviditet. Jeg overvejede i skjul at fortsætte med puregon efter positiv test.

Spurgte lægen om jeg måtte, han sage, at det gjorde de først, hvis man havde aborteret før.. tsk tsk..

Apropos "kloge koner" så har du så meget håneretten over mig, hvis du er gravid nu..

Så behøves man jo åbenbart ikke den der puregonkur, som jeg altid fabler om..

Anmeld

30. april 2010

MM1987

KaMa skriver:

Apropos "kloge koner" så har du så meget håneretten over mig, hvis du er gravid nu..

Så behøves man jo åbenbart ikke den der puregonkur, som jeg altid fabler om..

Jeg bliver glad hver gang du skriver det - men tror slet ikke på det...

Jo det har jeg tænkt, men det gjorde jeg jo de andre gange og var bare træt af at teste negativt, så gad ikke denne gang - typisk....

Nej det er heller ikke så meget det brune udflåd, det er mere det jeg troede var mens...og at hun ikke så noget i går (men vi er begge sikre på hun ikke kiggede på livmoren)...

Jeg tror næste uge bliver hektisk...

Anmeld

30. april 2010

Vial

Jeg bliver glad hver gang du skriver det - men tror slet ikke på det...

Jo det har jeg tænkt, men det gjorde jeg jo de andre gange og var bare træt af at teste negativt, så gad ikke denne gang - typisk....

Nej det er heller ikke så meget det brune udflåd, det er mere det jeg troede var mens...og at hun ikke så noget i går (men vi er begge sikre på hun ikke kiggede på livmoren)...

Jeg tror næste uge bliver hektisk...

Man ser nok ikke en graviditet, hvis man ikke kigger efter den.. okay, jov på mig ville man nok nu..hehe, men det er jo en helt anden historie.

Lige nu er den lille micro, så den kan gemme sig godt.

Det bliver så svær en ventetid. Laaang og uudholdelig.

Hvis den blødning du havde fra 19. til 22. var en abort, hvad fanden er det så der spøger på testen nu??? Ja, du kan nok se, at det ikke hænger helt sammen. Så skulle testen havde været svag.

Nå, nu må vi slå koldt vand i blodet. Og jeg skal have noget mad. Er da gået helt sukkerkold af at hænge foran skærmen hele eftermiddagen. Du forstår da at tryllebinde folk!!

Anmeld

30. april 2010

businesstigger

Jeg er måløs - man er væk i nogle timer og kommer hjem til det her. Det er jo helt vildt!!!! Holdt helt vejret mens jeg bladrede mig igennem alle siderne her.

Jeg vil sige at ud fra testene er du gravid. Jeg håber at blødningen ikke er noget alvorligt!

Du må give besked så snart du har været afsted i morgen. Det er da alt alt for spændende!

Anmeld

30. april 2010

MM1987

KaMa skriver:

Man ser nok ikke en graviditet, hvis man ikke kigger efter den.. okay, jov på mig ville man nok nu..hehe, men det er jo en helt anden historie.

Lige nu er den lille micro, så den kan gemme sig godt.

Det bliver så svær en ventetid. Laaang og uudholdelig.

Hvis den blødning du havde fra 19. til 22. var en abort, hvad fanden er det så der spøger på testen nu??? Ja, du kan nok se, at det ikke hænger helt sammen. Så skulle testen havde været svag.

Nå, nu må vi slå koldt vand i blodet. Og jeg skal have noget mad. Er da gået helt sukkerkold af at hænge foran skærmen hele eftermiddagen. Du forstår da at tryllebinde folk!!

Det hænger bare sket ikke sammen så er bare nødt til at vente til i morgen, og så håbe på vi bare er en lille smule klogere når vi går derfra i morgen...

Hvis jeg er gravid, så er der allerede lagt i kakkelovnen til den første skideballe...

Jan er også lige kørt efter mad...

Ja, jeg undskylder meget - jeg har vidst en meget kompliceret krop...

Og selv helt færdig nu, så noget mad ville gøre godt, og håber på en god film i aften og at jeg så er så udmattet efter alt det her at jeg kan sove når jeg lægger mig ind i seng...

Skal jeg ringe derud i morgen når de åbner eller bare møde op kl 10:40??...de ved jo ikke noget...

Anmeld

30. april 2010

MM1987

businesstigger skriver:

Jeg er måløs - man er væk i nogle timer og kommer hjem til det her. Det er jo helt vildt!!!! Holdt helt vejret mens jeg bladrede mig igennem alle siderne her.

Jeg vil sige at ud fra testene er du gravid. Jeg håber at blødningen ikke er noget alvorligt!

Du må give besked så snart du har været afsted i morgen. Det er da alt alt for spændende!

Ja, jeg kan hurtigt vende op og ned på sådan en stor bededag... puha...

Jeg må bare  vente til i morgen og se hvad de siger...

Jeg skal nok opdatere - men ved nok først noget endeligt om 2 uger...

Tak...

Anmeld

30. april 2010

blomst84

Puha har lige læst det hele igennem  din stakkel sikke en omgang du skal opleve så først et stooort 

Jeg er næste 100 procent sikker på du ikke oplever en SA, som du beskriver det. Nu har jeg prøvet det 2 gange og det bløder sindsygt meget og det er frisk blod også gør det ret ondt... det er faktisk en slags veer der kommer... ud fra dine test er du jo gravid det er meget tydeligt, så håber rigtig meget på at den er god nok i morgen  

rigtig meget for dig 

Anmeld

30. april 2010

MM1987

blomst84 skriver:

Puha har lige læst det hele igennem  din stakkel sikke en omgang du skal opleve så først et stooort 

Jeg er næste 100 procent sikker på du ikke oplever en SA, som du beskriver det. Nu har jeg prøvet det 2 gange og det bløder sindsygt meget og det er frisk blod også gør det ret ondt... det er faktisk en slags veer der kommer... ud fra dine test er du jo gravid det er meget tydeligt, så håber rigtig meget på at den er god nok i morgen  

rigtig meget for dig 

Orh er ked af du har været igennem 2 SA - det har hele tiden været min store frygt...

Altså jeg har jo ikke noget frisk blod nu - men det havde jeg jo under mens...

Men jeg er stoppet med at prøve at gøre mig klog på det hele, det er simpelthen for mærkeligt det hele - det er noget være rod jeg har fået lavet...

Tak...

Anmeld

30. april 2010

Ansemusen

Mia Maia skriver:

Her er et billede af mine test... Synes endda de er blevet lidt blege i farverne siden jeg tog dem - men de kom efter 30 sek...

Altså jeg har bare noget meget mørkebrunt udflåd (intet rødt i overhovedet) - men ikke så meget, bare sådan så et trusseindlæg er nok...

Jeg synes lige pludselig jeg har ondt i maven - men come on, det ville være mærkeligt hvis jeg ikke havde...

Hvis du IKKE er gravid, så hedder jeg godt nok Jørgen da!!! De tests ser YDERST positive ud, så med mindre noget har kunne påvirke dem til at være falsk positive, hvilket sker åh så sjældent at det nærmest ikke er eksisterende så vidt jeg ved, så er du da bestemt meget gravid!

Jeg havde selv lidt brunligt udflåd i starten og også to gange en lille lyserød plet i trussen. Men jeg har altså termin nu om mindre end to uger, så det behøver slet slet ikke betyde abort eller at andet er galt  Så længe du ikke bløder meget og frisk rødt og har store smerter, så burde det være okay. Havde selv menstruationsagtige smerter/fornemmelser og var SIKKER på at nu kom mit lort snart for fuld udblæsning. Men næh nej, det blev til en positiv test i stedet i en situation, hvor jeg faktisk tænkte 'Ej Anna, hvor er du bare totalt åndssvag at teste nu, når du har lidt blod og ved du er ved at få dit lort!' Men så dum var jeg alligevel ikke

Knus Anna 38+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.