HJÆLP!! Hr brug for hurtigt svar....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2010

oo

KaMa skriver:

Jeg ved godt, at det er pisse farligt at skrive, men jeg har en stærk fornemmelse af, at du er gravid. Også efter hvor meget du kunne mærke i sidste behandling.

Man kan sagens have en menstruation, når man er blevet gravid - specielt, hvis det kun er det ene æg, som er blevet befrugtet. At du fortsætter med at lave æg skyldes jo nok hormoner. De ryger vel også bare ud.

Håber ikke, at jeg giver dig falske forhåbninger. Men tester du MEGET positiv nu, så kan det da ikke være SA - specielt, hvis meningen så var, at du skulle have blødt den ud! Helt ærlig det hænger bare ikke sammen. Kunne forstå, hvis den så stadig var deroppe og var død altså en MA. Det ville dog ikke forklare blødningen.

Nu må vi se, hvad de siger i morgen. De må jo tage en blodprøve på dig for at se, hvor højt dit hcg er (må jo være højt med positiv test). Derefter må de tage en om et par dage, for at se, om det stiger eller falder.

I mellemtiden stopper du med hormoner- og de skal ikke begynde at tale om SA før om 2 uger, hvor en tom fostersæk uden hjerteblink kan afsløre det. Indtil nu vil man aldrig kunne afgøre, hvad pokker der bor deroppe! Alt er for småt endnu.

Selvfølgelig hvis dit hcg falder på de to uger, så er det jo nok en SA. Fuck, må tiden dog bare flyve afsted nu.

Ang. Jans fødselsdag, så har i to bare fået akut dårlig mave, og må aflyse alt på sms'er! Sådan er det bare!

jeg sidder og tænker præcis det samme - godt at Kama kan skrive for os begge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

Vial

Tjuhl skriver:

jeg sidder og tænker præcis det samme - godt at Kama kan skrive for os begge

...Sjældent har jeg levet mig så meget ind i andres liv, som jeg egentlig ikke kender personligt sådan rigtigt..

Hvis bilen ikke gik ud hele tiden, så havde jeg sgu kørt til Fyn og tappet det blod og gået med op til lægen og forklaret, hvad de skulle gøre...

...måske der er en mening med, at min bil er gået i stykker!!

Anmeld

30. april 2010

MM1987

Hvis der ikke var noget at se på scanningen i onsdag hvordan kan jeg så tage en positiv test i dag??

Den var meget positiv og kom med det samme??

Anmeld

30. april 2010

Vial

Mia Maia skriver:

Kæresten er lige kommet hjem...

Der er bare 1000 spørgsmål...

Jeg blev insemineret d. 7. april - fik mens d. 19. og det var helt almindelig mens det stopper igen d. 22. april og så begyndte jeg at få helt mørkebrunt udflåd d. 27./28... og det fortsætter så...

Var til scanning i går, og der var jo nye æg på vej, meget små - men kan jeg lave nye æg hvis jeg har været gravid??

Du ved at jeg også havde brunt udflåd i starten af min graviditet, så det kan være helt normalt.

Igen vil ikke give dig falske forhåbninger, men udefra ser det altså ikke super super sort ud.

Ihh, sidder her med høj puls!

Anmeld

30. april 2010

Vial

Mia Maia skriver:

Hvis der ikke var noget at se på scanningen i onsdag hvordan kan jeg så tage en positiv test i dag??

Den var meget positiv og kom med det samme??

De kiggede efter æg og ikke, hvad der foregik i din livmoder - de fokuserede nok primært på, hvor tyk slimhinden var, hvis de kiggede i livmoder. Og det er stadig så småt, at man ikke kan se noget tydeligt.

I morgen vil de kigge efter det, så kan det være, at de får øje på noget.

Føler så meget med jer. I må være fuldstændig rundt på gulvet.

Prøv evt. at ring igen og forklar, at du slet ikke kan finde ro og er helt ude af den. At du er sk... bange for, at noget er galt.

Jeg kan love dig for, at de fleste patienter ville reagere som ovenstående.

Nu står I midt i det, og kan måske ikke så godt se det. Udefra er det fuldstændig stress det der, som i oplever nu. At lægen er så "kold" er vist en arbejdsskade.

Anmeld

30. april 2010

MM1987

KaMa skriver:

Du ved at jeg også havde brunt udflåd i starten af min graviditet, så det kan være helt normalt.

Igen vil ikke give dig falske forhåbninger, men udefra ser det altså ikke super super sort ud.

Ihh, sidder her med høj puls!

Ihh, jeg er så glad for alle jer herinde...

Hvor er i søde...

Jeg skyder bare hele tiden det positive væk fordi jeg mener at hun burde have kunnet se noget i onsdags...

Jeg undskylder hvis mine svar er rodede men jeg er helt rundt på gulvet og ryster over det hele, så kan næsten ikke skrive...

Jeg er lidt ked af at din bil er gået i stykker...

Ej, jeg har en tid derude i morgen kl 10:40 og der kan de jo scanne igen, og hvis der ikke er noget skal jeg vel have en udskrabning, gætter på de også tager blodprøver i morgen...

Anmeld

30. april 2010

MM1987

KaMa skriver:

De kiggede efter æg og ikke, hvad der foregik i din livmoder - de fokuserede nok primært på, hvor tyk slimhinden var, hvis de kiggede i livmoder. Og det er stadig så småt, at man ikke kan se noget tydeligt.

I morgen vil de kigge efter det, så kan det være, at de får øje på noget.

Føler så meget med jer. I må være fuldstændig rundt på gulvet.

Prøv evt. at ring igen og forklar, at du slet ikke kan finde ro og er helt ude af den. At du er sk... bange for, at noget er galt.

Jeg kan love dig for, at de fleste patienter ville reagere som ovenstående.

Nu står I midt i det, og kan måske ikke så godt se det. Udefra er det fuldstændig stress det der, som i oplever nu. At lægen er så "kold" er vist en arbejdsskade.

Hun målte ikke engang min livmoder i går, ikke af hvad vi ved af, og jeg kiggede på skærmen fra starten af...

Jeg tør ikke ring igen, hun blev jo helt sur over jeg havde ringet, så tror ikke jeg kommer videre med dem...

Jeg tror de mener jeg sagtens kan vente til i morgen...

Anmeld

30. april 2010

Vial

Mia Maia skriver:

Ihh, jeg er så glad for alle jer herinde...

Hvor er i søde...

Jeg skyder bare hele tiden det positive væk fordi jeg mener at hun burde have kunnet se noget i onsdags...

Jeg undskylder hvis mine svar er rodede men jeg er helt rundt på gulvet og ryster over det hele, så kan næsten ikke skrive...

Jeg er lidt ked af at din bil er gået i stykker...

Ej, jeg har en tid derude i morgen kl 10:40 og der kan de jo scanne igen, og hvis der ikke er noget skal jeg vel have en udskrabning, gætter på de også tager blodprøver i morgen...

Nu gør jeg lige noget, som jeg ikke plejer (skriver med store bogstaver):

DU SKAL IKKE HAVE NOGEN UDSKRABNING ELLER ABORTPILLER FØR END, AT DE HAR SET HCG FALDER OG EVT EN TOM FOSTERSÆK OM ET PAR UGER!!

og nu endnu mere tydeligt:

OG DET HOLDE I ALTSÅ FAST I - BASTA!

Du må meget undskylde men jeg har efterhånden ikke meget til overs for det personale derude. Tænk, at de ikke tog en blodprøve på dig efter behandling sidst. Og så det svar du fik i tlf i dag.. christ! 

Anmeld

30. april 2010

MM1987

KaMa skriver:

Nu gør jeg lige noget, som jeg ikke plejer (skriver med store bogstaver):

DU SKAL IKKE HAVE NOGEN UDSKRABNING ELLER ABORTPILLER FØR END, AT DE HAR SET HCG FALDER OG EVT EN TOM FOSTERSÆK OM ET PAR UGER!!

og nu endnu mere tydeligt:

OG DET HOLDE I ALTSÅ FAST I - BASTA!

Du må meget undskylde men jeg har efterhånden ikke meget til overs for det personale derude. Tænk, at de ikke tog en blodprøve på dig efter behandling sidst. Og så det svar du fik i tlf i dag.. christ! 

Nej, undskyld det har du da også skrevet før... Jeg er bare helt forvirret...

Jeg kan bare slet ikke forstår det...

Mens + ingenting ved scanning + MEGET positiv graviditetstest = ???

Anmeld

30. april 2010

MM1987

De tager ikke blodprøver efter insemination kun IVF og hende gyn var ikke fra fertilitets klinikken...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.