Faderskabssag - DNA test- prøverne er taget, Hvad nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

Nina&Naya

bredkjaer1 skriver:

Så dejligt! Tillykke med det!

Ja, det må han jo næsten have gjort, men det er da lidt sært du intet har hørt fra statsforvaltning, synes jeg.. Hvad med børnepenge og sådan?

det var da dejligt for dig..

Det må være rart, det er ude af verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

bredkjaer1

Nina&Naya skriver:

det var da dejligt for dig..

Det må være rart, det er ude af verden

joo, nu var det jo ikke resultatet, jeg gik og var ængstelig over, kendte jo godt svaret, men hvad der kom til at ske efterfølgende.

Og der er så intet sket endnu.. overhovedet.. prøver at være tålmodig, men det er vist ikke en dyd jeg besider

Anmeld

10. september 2010

bredkjaer1

I tilfælde af der stadig skulle være nogle af jer der følger med i tråden, vil jeg lige dele den glædelige nyhed, at hendes far endelig har skrevet under!

Anmeld

10. september 2010

Pige2009

bredkjaer1 skriver:

I tilfælde af der stadig skulle være nogle af jer der følger med i tråden, vil jeg lige dele den glædelige nyhed, at hendes far endelig har skrevet under!

Så skønt for jer Sådan en padde Har han nogen kontakt med sin datter nu så?

K.h. Linda, som er alene med Laura på 10½ md.

Anmeld

10. september 2010

MorTilGustav

bredkjaer1 skriver:

SÅDAN!!!  Skønt!
Fik du brev fra statsforvaltningen? Jeg modtog bare en ny fødsels- og dåbsattest fra kirken med hans navn tilføjet..

Anmeld

10. september 2010

bredkjaer1

Baagøe skriver:

Så skønt for jer Sådan en padde Har han nogen kontakt med sin datter nu så?

K.h. Linda, som er alene med Laura på 10½ md.

Hvor sjovt vores piger er næsten lige gamle Enya blev 10 mdr den 4.

Ja, det er dejligt at det endelig er overstået, og man kan begynde at komme videre.

Nej, han har ingen kontakt med hende, har slet ikke snakket med ham siden midt i november.

Og ved godt det ikke er særlig korrekt, men vil faktisk helst han holder sig væk.

Han har skiftet mening flere gange end det radikale venstre, så for at skåne min datter, passer det mig fint han ikke blander sig.

Selvfølgelig hvis han kommer en dag og faktisk vil engagere sig og jeg er overbevist om at det er permanent, så vil det da glæde mig at hun lærte ham at kende. Men indtil da vil jeg helst skåne hende for at knytte sig til ham og han så forsvinder igen, som han har for vane..

Hvad med dig? Er din datters far på banen?

Anmeld

10. september 2010

bredkjaer1

MorTilGustav skriver:

SÅDAN!!!  Skønt!
Fik du brev fra statsforvaltningen? Jeg modtog bare en ny fødsels- og dåbsattest fra kirken med hans navn tilføjet..

Nej, jeg fik det faktisk at vide at en af mine venners veninde som arbejder sammen med min x's kammerat.. (de bor i den anden ende af landet) det var en meget mrkelig måde at finde ud af det på, men ringede ind til statsamtet og fik det bekræftet..

Anmeld

10. september 2010

Pige2009

bredkjaer1 skriver:

Hvor sjovt vores piger er næsten lige gamle Enya blev 10 mdr den 4.

Ja, det er dejligt at det endelig er overstået, og man kan begynde at komme videre.

Nej, han har ingen kontakt med hende, har slet ikke snakket med ham siden midt i november.

Og ved godt det ikke er særlig korrekt, men vil faktisk helst han holder sig væk.

Han har skiftet mening flere gange end det radikale venstre, så for at skåne min datter, passer det mig fint han ikke blander sig.

Selvfølgelig hvis han kommer en dag og faktisk vil engagere sig og jeg er overbevist om at det er permanent, så vil det da glæde mig at hun lærte ham at kende. Men indtil da vil jeg helst skåne hende for at knytte sig til ham og han så forsvinder igen, som han har for vane..

Hvad med dig? Er din datters far på banen?

Ja, jeg kan godt huske, at de ligger meget tæt. Laura er født den 25. oktober

Jeg forstår dig godt mht. hendes far. Det er jo ikke sådan at du fortier oplysninger om ham, men du har jo hele tiden været åben, og kan til enhver tid se din datter i øjnene med god samvittighed

Lauras far var med til fødslen og har set hende rigtig meget det første halve år, men her i løbet af sommeren er hans besøg blevet sjældnere og sjældnere og hun har ikke set han i 3 uger nu og kun 2 gange de sidste 2½ måned Jeg har forsøgt at få ham i tale men han vil åbenbart ikke tale med mig, og jeg aner ikke hvorfor

Nu har jeg så sendt ham en mail i lørdags for at høre hvordan og hvorledes vi skal løse det med samværet og skrevet at bolden ligger på hans side nu. Jeg agter ikke at kontakte ham mere, for nu må det være op til ham. Det er synd for Laura med den ustabilitet og hun kan ikke længere kende ham, så hvis han vil os noget, må han kontakte os. Hårdt men nødvendigt for at vi bedst kan komme videre. Han har 3 andre børn, som ikke aner de har en lillesøster.

Jeg håber selvfølgelig han indser, at Laura har brug for ham, men jeg føler ikke jeg kan gøre mere.

K.h. Linda

Anmeld

5. oktober 2010

bredkjaer1

Baagøe skriver:

Ja, jeg kan godt huske, at de ligger meget tæt. Laura er født den 25. oktober

Jeg forstår dig godt mht. hendes far. Det er jo ikke sådan at du fortier oplysninger om ham, men du har jo hele tiden været åben, og kan til enhver tid se din datter i øjnene med god samvittighed

Lauras far var med til fødslen og har set hende rigtig meget det første halve år, men her i løbet af sommeren er hans besøg blevet sjældnere og sjældnere og hun har ikke set han i 3 uger nu og kun 2 gange de sidste 2½ måned Jeg har forsøgt at få ham i tale men han vil åbenbart ikke tale med mig, og jeg aner ikke hvorfor

Nu har jeg så sendt ham en mail i lørdags for at høre hvordan og hvorledes vi skal løse det med samværet og skrevet at bolden ligger på hans side nu. Jeg agter ikke at kontakte ham mere, for nu må det være op til ham. Det er synd for Laura med den ustabilitet og hun kan ikke længere kende ham, så hvis han vil os noget, må han kontakte os. Hårdt men nødvendigt for at vi bedst kan komme videre. Han har 3 andre børn, som ikke aner de har en lillesøster.

Jeg håber selvfølgelig han indser, at Laura har brug for ham, men jeg føler ikke jeg kan gøre mere.

K.h. Linda

Undskyld det sene svar.. havde ikke set, du havde skrevet

Jeg begriber ikke hvordan de kan gøre det.. Og da slet ikke Laura's far, når han kender hende og har haft et forhold til hende. Uforståeligt hvordan man kan være så afstumpet følelsesmæssigt..

Er situationen stadig den samme, eller har han reageret på din mail?

Anmeld

5. oktober 2010

Pige2009

bredkjaer1 skriver:

Undskyld det sene svar.. havde ikke set, du havde skrevet

Jeg begriber ikke hvordan de kan gøre det.. Og da slet ikke Laura's far, når han kender hende og har haft et forhold til hende. Uforståeligt hvordan man kan være så afstumpet følelsesmæssigt..

Er situationen stadig den samme, eller har han reageret på din mail?

Jeg sender dig lige et par link til mine tråde, så du kan blive opdateret Der er nemlig sket rigtig meget...
https://www.baby.dk/debat/64616pi1/enlig-morfar/er-knust.aspx

https://www.baby.dk/debat/66263pi1/boernerelateret/dilemma.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.