bredkjaer1 skriver:
Hvor sjovt vores piger er næsten lige gamle
Enya blev 10 mdr den 4. 
Ja, det er dejligt at det endelig er overstået, og man kan begynde at komme videre.
Nej, han har ingen kontakt med hende, har slet ikke snakket med ham siden midt i november.
Og ved godt det ikke er særlig korrekt, men vil faktisk helst han holder sig væk.
Han har skiftet mening flere gange end det radikale venstre, så for at skåne min datter, passer det mig fint han ikke blander sig.
Selvfølgelig hvis han kommer en dag og faktisk vil engagere sig og jeg er overbevist om at det er permanent, så vil det da glæde mig at hun lærte ham at kende. Men indtil da vil jeg helst skåne hende for at knytte sig til ham og han så forsvinder igen, som han har for vane.. 
Hvad med dig? Er din datters far på banen?
Ja, jeg kan godt huske, at de ligger meget tæt. Laura er født den 25. oktober
Jeg forstår dig godt mht. hendes far. Det er jo ikke sådan at du fortier oplysninger om ham, men du har jo hele tiden været åben, og kan til enhver tid se din datter i øjnene med god samvittighed
Lauras far var med til fødslen og har set hende rigtig meget det første halve år, men her i løbet af sommeren er hans besøg blevet sjældnere og sjældnere og hun har ikke set han i 3 uger nu og kun 2 gange de sidste 2½ måned
Jeg har forsøgt at få ham i tale men han vil åbenbart ikke tale med mig, og jeg aner ikke hvorfor
Nu har jeg så sendt ham en mail i lørdags for at høre hvordan og hvorledes vi skal løse det med samværet og skrevet at bolden ligger på hans side nu. Jeg agter ikke at kontakte ham mere, for nu må det være op til ham. Det er synd for Laura med den ustabilitet og hun kan ikke længere kende ham, så hvis han vil os noget, må han kontakte os. Hårdt men nødvendigt for at vi bedst kan komme videre. Han har 3 andre børn, som ikke aner de har en lillesøster.
Jeg håber selvfølgelig han indser, at Laura har brug for ham, men jeg føler ikke jeg kan gøre mere.
K.h. Linda