Faderskabssag - DNA test- prøverne er taget, Hvad nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.261 visninger
79 svar
0 synes godt om
23. april 2010

bredkjaer1

Hej alle i skønne mødre..

Min piges far har nægtet at anerkende faderskabet, så prinsessen og jeg fik taget 'sidste runde' blodprøver i tirsdags. Er der nogle af jer der ved hvad der venter nu?

Hvor længe går der før man får svar (ved godt vejl tid er 8 uger- hvad er jeres oplevelse?) og hvad med bagefter?

Håber der er en af jer der kan give mig lidt indsigt, synes ikke jeg kan finde noget brugbart på nettet og har det svært med slet ikke at have noget at forholde mig til.

Varme solskinshilner fra Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

N&J

Tror der gik 1½ mdr. for mig, og så stod der i papirerne at de også var blevet sendt til far og han skulle anerkende faderskabet, gør han det, er sagen ligesom lukket, han skal betale børnepenge, som han selv skal sætte i gang og kan søge om samværd, vælger han ikke at anerkende resultatet, er prociduren en anden, men ved faktisk ikke præcist hvad der sker, men det er der vist et par andre der kan svare på.. 

Anmeld

23. april 2010

BetonSlotsPrinsesserne

bredkjaer1 skriver:

Hej alle i skønne mødre..

Min piges far har nægtet at anerkende faderskabet, så prinsessen og jeg fik taget 'sidste runde' blodprøver i tirsdags. Er der nogle af jer der ved hvad der venter nu?

Hvor længe går der før man får svar (ved godt vejl tid er 8 uger- hvad er jeres oplevelse?) og hvad med bagefter?

Håber der er en af jer der kan give mig lidt indsigt, synes ikke jeg kan finde noget brugbart på nettet og har det svært med slet ikke at have noget at forholde mig til.

Varme solskinshilner fra Tina

Så skal i bare vente i 6 helves uger inden i får svar. Ved ikke om i har været i retten, men hvis i har så ringer retten til jer og gir dig svar og så er din sag afsluttet. Så får faderen besked og hvis han endnu en gang nægter at skriver under på papirene så bliver han dømt til at være far, da nu blodprøverne viser resultatet...

Anmeld

23. april 2010

Miss Tina

Jeg har været igemmen den hel lange tur, retsag. Daddy blev ved med at "bægte". Jeg stod med papiren på trolden 1års før´dag. Så det kan være en sej kamp.

Anmeld

23. april 2010

Sees

Jeg har lige været igennem det samme helvede.
Efter Emil og jeg fik taget de sidste blodprøver, gik der 6 uger, og så stod vi med resultat.
Simon skulle derefter skrive under på testen, og vedkende sig faderskabet - Han skulle have to vitterlighedsvidner til at skrive under sammen med sig. I dette tilfælde blev det hans forældre.
Nu skal han så betale børnepenge. Han kan stadig søge sammenkvem, men jeg tvivler på at han gør det.

Hvis IKKE han havde skrevet under så var vi endt i retten, og så var han blevet dømt til at skrive under.

Håber det hjalp lidt, og rigtig meget held og lykke med sagen.

Anmeld

23. april 2010

MorTilGustav

Jeg er i præcis samme situation og Gustav og jeg fik taget den sidste prøve d. 26. marts så vi går også bare og venter på svaret..
Dernede fik vi at vide, at der i hvert fald ville gå en måned fra de havde alles prøver.. Så der går nok lige lidt mere tid før svaret (som jeg jo allerede kender) kommer ind ad brevsprækken.. Det bliver nu alligevel en kæmpe lettelse  med konkrete beviser

Anmeld

23. april 2010

Miss Tina

MorTilGustav skriver:

Jeg er i præcis samme situation og Gustav og jeg fik taget den sidste prøve d. 26. marts så vi går også bare og venter på svaret..
Dernede fik vi at vide, at der i hvert fald ville gå en måned fra de havde alles prøver.. Så der går nok lige lidt mere tid før svaret (som jeg jo allerede kender) kommer ind ad brevsprækken.. Det bliver nu alligevel en kæmpe lettelse  med konkrete beviser

Det er så fed en fornemmelse, oz selvom man kender svaret, at kunne stå og sige: "HA - det var altså ik postbudet, men dig"

Anmeld

23. april 2010

forår

Der gik 7 uger fra den sidste prøve var taget til jeg fik brevet. Venter desværre stadig på det brevet, om han har anerkendt faderskabet eller om retten overtager!......Jeg modtog i mandags et brev hvor de skriver at de har sendt en rykker til ham.....hmmmmm

KH

Dea

Anmeld

30. maj 2010

bredkjaer1

Tusind tak for alle jeres hurtige svar, og undskyld jeg har været så sen til at takke jer. Der har bare været så meget run på den sidste måned.

Fik brev fra Rigshospitalet i sidste uge.. Tror ALDRIG jeg har oplevet lignende adrenalin sus! Selvom jeg godt kender svaret, så glæder man sig alligevel til at få en ende på hele miseren. (Det kender i nok godt!) Og var meget positiv over de havde været så hurtige.. Så viste det sig at det var en bekræftelse af, at jeg havde tilmeldt mig donorregistret (i 2005!) Heheh.. SNYDT!

Så vi går stadig og venter. På tirsdag er det 6 uger siden, så venter spændt

Anmeld

30. maj 2010

Pige2009

bredkjaer1 skriver:

Tusind tak for alle jeres hurtige svar, og undskyld jeg har været så sen til at takke jer. Der har bare været så meget run på den sidste måned.

Fik brev fra Rigshospitalet i sidste uge.. Tror ALDRIG jeg har oplevet lignende adrenalin sus! Selvom jeg godt kender svaret, så glæder man sig alligevel til at få en ende på hele miseren. (Det kender i nok godt!) Og var meget positiv over de havde været så hurtige.. Så viste det sig at det var en bekræftelse af, at jeg havde tilmeldt mig donorregistret (i 2005!) Heheh.. SNYDT!

Så vi går stadig og venter. På tirsdag er det 6 uger siden, så venter spændt

Ej, det er da umenneskeligt Men så hurtige er de jo i det offentlige - 5 år! Tænk bare...

Håber og  for at du snart får svar på faderskabet.

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.