Faderskabssag - DNA test- prøverne er taget, Hvad nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2010

bredkjaer1

puttecolle skriver:

hej tina...

har du ikke fået svar endnu? hvis jeg var dig ville jeg ringe på statsamtet så må de sku ruppe sig lidt. men på den anden side du skal nok få dine børnepenge de kommer bare bag efter men mega surt at undvære dem nu

Jeg ringede til dem i forgårs for 117 gang ca. har haft et hyr med dem. Det viste sig de har haft svaret på prøverne de sidste 3 uger, men hende der sidder med vores sag har ferie så jeg skulle ikke regne med at høre noget de første 2-3 uger. Synes virkelig det er under al kritik vil bare så gerne have det overstået..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

puttecolle

bredkjaer1 skriver:

Jeg ringede til dem i forgårs for 117 gang ca. har haft et hyr med dem. Det viste sig de har haft svaret på prøverne de sidste 3 uger, men hende der sidder med vores sag har ferie så jeg skulle ikke regne med at høre noget de første 2-3 uger. Synes virkelig det er under al kritik vil bare så gerne have det overstået..

det forstår jeg bestemt godt at du vil. og der er ikke engang andre der må sende de papir til dig så der er ikke noget at sige til at du snart ikke gider og vente mere. men tænk positivt om at det snart er overstået

Anmeld

18. juli 2010

Pige2009

MorTilGustav skriver:

Han skrev "Jeg vil ikke se ham. Det er nok mest for min egen skyld. Har besluttet at jeg ikke vil se ham før jeg er klar til at være far og det er jeg ikke nu." ... Han har altså besluttet udelukkende at tænke på sig selv og med dén indstilling er det vist bedst han bare holder sig væk  Han vil jo ikke engang PRØVE og det er jo for at beskytte sig selv (og for at forhindre at han vil få lyst til at ændre mening) at han skriver han ikke vil se ham - sådan forstår jeg det i hvert fald...
På den ene side har jeg meget svært ved at se noget positivt ved ham (og hvad han kan tilbyde Gustav) men på den anden side er der da noget i mig der inderligt håber det hele kan "blive godt igen"
Men nej, han har aldrig set Gustav - heller ingen billeder. Det eneste han ved om ham er de info jeg skrev efter fødslen. Han har aldrig kontaktet os..

Ok på den måde. Har du slet ikke overvejet at sende ham et billede af Gustav? Så kan han måske bedre identificere sig med den lille mand og måske kan han endda se lighedspunkter med ham selv... Bare en tanke.

Anmeld

18. juli 2010

Pige2009

MorTilGustav skriver:

Pyha, jeg tog mig sammen og skrev en sms til ham og spurgte ligeud om der var en grund til at han endnu ikke havde underskrevet.. Han skrev tilbage at det var gjort nu og at det havde trukket ud fordi han havde været på ferie. Sikke en lettelse  Tænk hvor glad man kan blive bare fordi han faktisk gider at svare på mit spørgsmål. Følte mig helt priviligeret og havde lyst til at spørge om jeg skulle sende ham nogle billeder af Gustav.. Men er næsten for bange for at få et nej. Det gør altså lidt ondt

Don't ask - do it!  Jeg gav Lauras far nogle billeder fra 3D/4D scanningen og det viste sig, at han blev glad for dem

Anmeld

31. juli 2010

bredkjaer1

Lige en opdatering herfra.. Er lige kommet hjem fra ferie, og fandt det brev jeg har ventet på i 4 mdr. Svarene på dna testen. som naturligvis viste hvad jeg allerede vidste Så nu er der lys for enden af tunnellen.. Håber han ser at få skrevet under snart, så hele sagen kan blive afsluttet!!

Oooog er kommet ind på  uni.. så alt i alt en virkelig dejlig dag

Anmeld

31. juli 2010

N&J

bredkjaer1 skriver:

Lige en opdatering herfra.. Er lige kommet hjem fra ferie, og fandt det brev jeg har ventet på i 4 mdr. Svarene på dna testen. som naturligvis viste hvad jeg allerede vidste Så nu er der lys for enden af tunnellen.. Håber han ser at få skrevet under snart, så hele sagen kan blive afsluttet!!

Tillykke med det.. det er en utrolig dejlig følelse at stå med papiret, tl tros for at man godt ved hvad resultatet bliver.. 

Anmeld

1. august 2010

MorTilGustav

bredkjaer1 skriver:

Hvor lækkert! Stort tillykke!
Jeg har også fået Gustavs endelige fødsels- og dåbsattest nu med hans fars navn på også, så nu må han have underskrevet og det hele er vist slut  Har dog endnu ikke fået noget fra Statsforvaltningen, men det ved jeg heller ikke om er meningen...

Anmeld

1. august 2010

bredkjaer1

N&J skriver:

Tillykke med det.. det er en utrolig dejlig følelse at stå med papiret, tl tros for at man godt ved hvad resultatet bliver.. 

Taak Ja det er så.. Helt ubeskrivelig følelse.. Havde mest af alt lyst til at grine ham op i ansigtet og sige * in your face! !!* Meen, må nok hellere lade være.. hehehe Så nu må jeg bare vente og se hvor lang tid der går inden han får skrevet under og hvad han ellers finder på.. men bare dejligt at der endelig sker noget

Anmeld

1. august 2010

bredkjaer1

MorTilGustav skriver:

Hvor lækkert! Stort tillykke!
Jeg har også fået Gustavs endelige fødsels- og dåbsattest nu med hans fars navn på også, så nu må han have underskrevet og det hele er vist slut  Har dog endnu ikke fået noget fra Statsforvaltningen, men det ved jeg heller ikke om er meningen...

Så dejligt! Tillykke med det!

Ja, det må han jo næsten have gjort, men det er da lidt sært du intet har hørt fra statsforvaltning, synes jeg.. Hvad med børnepenge og sådan?

Anmeld

17. august 2010

Nina&Naya

hejsa..

Jeg synes det er utroligt så længe der kan gå.. Vi skal ind og ha taget den sidste blodprøve imorgen.. og fik af vide der kunne gå op til 3 måneder.. det er sku længe og gå og vente...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.