Faderskabssag - DNA test- prøverne er taget, Hvad nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

bredkjaer1

Mette Nexø skriver:

Ja men synes også 5 mdr er lang tid, når man godt ved hvem faren er bare fordi han skal være besværlig og ikke vil skrive under.

Ja tror også at det er bedst for guldklumperne nu når deres fædre er sådan, har den samme holdning som dig, han skal vise interesse nu, han skal ikke komme om et år og ville være far, det skal i hvert fald ikke blive nemt for ham. Han har slet ikke været der, selvom jeg prøvede at få ham til at deltage. Vil vove at påstå at min lille prinsesse ikke mangler noget og slet ikke kærlighed og omsorg.

Jeg har en super skøn familie som har været der hele tiden, de har været en kæmpe støtte og det samme har de fleste af mine venner også. Håber også at du har haft en god støtte for det er ikke altid lige nemt at være alene mor synes jeg. Og ja er helt sikker på der findes en ordentlig fyr derude et sted som vil elske hele pakken

Hvor er det dejligt, min familie har også været uundværlig.

Enya er heldigvis utrolig nem, men trods det, er det uvurderligt lige at få lov at få en time eller to til sig selv ind i mellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

bredkjaer1

ARGH! Nu er der næsten gået 3 mdr. Er ved at være pænt irriteret, må jeg tilstå! Efter en kamp med statsamtet, fik jeg laaangt om længe oplyst at stodderen ( pardon my french) først fik taget 1. blodprøve d. 7 juni ( knap to mdr efter tidsfristen) så ser ud til jeg har lang vente tid endnu ..

Pffff.. undskyld.. skulle bare lige have min irritation ud

Anmeld

4. juli 2010

MorTilGustav

bredkjaer1 skriver:

ARGH! Nu er der næsten gået 3 mdr. Er ved at være pænt irriteret, må jeg tilstå! Efter en kamp med statsamtet, fik jeg laaangt om længe oplyst at stodderen ( pardon my french) først fik taget 1. blodprøve d. 7 juni ( knap to mdr efter tidsfristen) så ser ud til jeg har lang vente tid endnu ..

Pffff.. undskyld.. skulle bare lige have min irritation ud

Ej, hvor trælst! Jeg kan se på de papirer jeg fik med resultaterne at mit barns far fik taget sin sidste prøve præcis 6 uger før brevet er sendt (ventede dog over 10 uger da Gustav og jeg fik taget vores prøver noget hurtigere end farmand...). Der stod, at han nu havde 10 dage til at få underskrevet papirerne og det er ved at være 1½ måned siden nu og aner ikke hvad der er sket siden..
Havde du "en kamp med statsamtet" om at få oplysninger om sagen?

Anmeld

13. juli 2010

bredkjaer1

MorTilGustav skriver:

Ej, hvor trælst! Jeg kan se på de papirer jeg fik med resultaterne at mit barns far fik taget sin sidste prøve præcis 6 uger før brevet er sendt (ventede dog over 10 uger da Gustav og jeg fik taget vores prøver noget hurtigere end farmand...). Der stod, at han nu havde 10 dage til at få underskrevet papirerne og det er ved at være 1½ måned siden nu og aner ikke hvad der er sket siden..
Havde du "en kamp med statsamtet" om at få oplysninger om sagen?

Ej hvor irriterende! Forstår ikke hvad de får ud af at trække det ud Håber snart du kan få sagen afsluttet.

Ja, måtte true med advokat, før de ville oplyse mig om noget som helst. Har lige talt med dem igen, denne gang gik det dog lidt lettere. Hun var sød og samarbejdsvillig, hende jeg talte med. Og kunne fortælle de havde haft resultaterne siden sidst i juli, men den sagsbehandler, der er knyttet til min sag er på ferie, så skulle ikke forvente at høre noget fra dem de første uger

Anmeld

13. juli 2010

bredkjaer1

bredkjaer1 skriver:

Ej hvor irriterende! Forstår ikke hvad de får ud af at trække det ud Håber snart du kan få sagen afsluttet.

Ja, måtte true med advokat, før de ville oplyse mig om noget som helst. Har lige talt med dem igen, denne gang gik det dog lidt lettere. Hun var sød og samarbejdsvillig, hende jeg talte med. Og kunne fortælle de havde haft resultaterne siden sidst i juli, men den sagsbehandler, der er knyttet til min sag er på ferie, så skulle ikke forvente at høre noget fra dem de første uger

Har han set Gustav?

Anmeld

13. juli 2010

MorTilGustav

bredkjaer1 skriver:

Wow, det var da underligt at de er så hemmelighedsfulde overfor dig  Håber da der kommer orden i sagerne inden længe!
Nej, jeg skrev til ham da Gustav var 1 måned gammel og spurgte om han ville komme forbi og se ham.. Han skrev han var glad for tilbudet men han havde besluttet sig for ikke at se ham før han følte han var klar til at være far... Jow jow, så må vi se om det nogensinde sker

Anmeld

13. juli 2010

Pige2009

MorTilGustav skriver:

Wow, det var da underligt at de er så hemmelighedsfulde overfor dig  Håber da der kommer orden i sagerne inden længe!
Nej, jeg skrev til ham da Gustav var 1 måned gammel og spurgte om han ville komme forbi og se ham.. Han skrev han var glad for tilbudet men han havde besluttet sig for ikke at se ham før han følte han var klar til at være far... Jow jow, så må vi se om det nogensinde sker

Arh men det er da stort, Cecilia! Trods alt. Er sikker på, han nok skal komme på banen på et tidspunkt Sender du ham så løbende billeder af Gustav?

Knus Linda

Anmeld

13. juli 2010

bredkjaer1

MorTilGustav skriver:

Hov, der skulle have stået at de fik svaret sidst i JUNI, altså har de haft det i ca 3 uger så meget irriterende, de ikke kan se at få fingeren ud

Det var i det mindste et mere positivt svar end jeg fik fra Enya's far

Har du tænkt dig at lade ham få lov at se ham til den tid så?

Anmeld

13. juli 2010

MorTilGustav

Baagøe skriver:

Arh men det er da stort, Cecilia! Trods alt. Er sikker på, han nok skal komme på banen på et tidspunkt Sender du ham så løbende billeder af Gustav?

Knus Linda

Han skrev "Jeg vil ikke se ham. Det er nok mest for min egen skyld. Har besluttet at jeg ikke vil se ham før jeg er klar til at være far og det er jeg ikke nu." ... Han har altså besluttet udelukkende at tænke på sig selv og med dén indstilling er det vist bedst han bare holder sig væk  Han vil jo ikke engang PRØVE og det er jo for at beskytte sig selv (og for at forhindre at han vil få lyst til at ændre mening) at han skriver han ikke vil se ham - sådan forstår jeg det i hvert fald...
På den ene side har jeg meget svært ved at se noget positivt ved ham (og hvad han kan tilbyde Gustav) men på den anden side er der da noget i mig der inderligt håber det hele kan "blive godt igen"
Men nej, han har aldrig set Gustav - heller ingen billeder. Det eneste han ved om ham er de info jeg skrev efter fødslen. Han har aldrig kontaktet os..

Anmeld

13. juli 2010

klmf

Jeg tillader mig lige at hoppe ind i debatten, selvom jeg slet ikke er i samme båd som jer, har bare læst tråden.

Vil bare sige, at jeg er meget imponeret over, hvor flot I klarer det med alt det pis og papir med de møg-fædre og statsamt og jeg skal komme efter jer! Det er da utroligt, hvor ansvarsløse de lyder til at være. Nogle små drenge i nogle voksne kroppe, tsk tsk. Og så hele den officielle del af det kan da vist også trække tænder ud. Bare fordi man gik hen og fik et lækkert lille barn...

Godt ungerne har jer!

Held og lykke til jer allesammen, håber det går i orden for jer.

Knus Charlotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.