MorTilGustav skriver:
Pyha, nej jeg ved slet ikke hvordan det hænger sammen med rettigheder mht samkvem, men lige nu i medierne er der jo en masse om det og det er pænt rystende..! 
Jeg synes dog generelt mange har den modsatte holdning: At man er egoistisk hvis man ikke synes faderen skal se barnet uanset hvad..
Nå, men BREAKING NEWS: Fik i dag brev fra statsamtet med en kopi af det de har skrevet til Gustavs far.. Han har stadig ikke underskrevet (eller skrevet tilbage med argumenter for hvorfor han ikke vil anderkende faderskabet) og nu har han altså 10 dage (igen) inden de sender sagen i RETTEN
Ved sgu ikke hvad det betyder..?!?! Der ligger jo beviser (DNA-test) så det er forhåbentlig bare med at få ham overtalt til at underskrive..?
Er det? Har jeg slet ikke hørt.. Jeg må vel vente og se, hvad der sker og tage det når det kommer, men hader virkelig denne uvished!
Godt at der i det mindste sker noget
Okay, har han givet dem en begrundelse for ikke at ville anerkende det? Eller misforstod jeg det? Synes næsten det er tragi-komisk! Hvad sker der i hovedet på dem..?
Mht hvad der sker i retten, kan jeg fortælle dig, at hvis ikke han skriver under inden de her 10 dage og sagen ender der, bliver han "dømt" til at være far, hvis man kan sige det sådan. Det er i hvert fald, hvad jeg har fået at vide herinde.
Anmeld