Faderskabssag - DNA test- prøverne er taget, Hvad nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2010

bredkjaer1

Ja, det er jo det offentlige i en nøddeskal..

Tusind tak for din støtte Linda.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2010

MorTilGustav

SÅ kom prøveresultaterne endeligt  Præcis 10 uger efter vi fik taget sidste blodprøve. Og ja, det ER selvfølgelig ham. Nu har han så 10 dage til at få skrevet under og SÅ er alt på plads. UHA, hvor er det lækkert!
Har ikke været hjemme de sidste dage så min ven (der kigger til min kat) ringede og sagde hvad der stod. Brevet kom sikkert i går men det er lidt skægt at jeg fik nyheden i dag på FARS DAG  Høhø

Anmeld

5. juni 2010

N&J

MorTilGustav skriver:

SÅ kom prøveresultaterne endeligt  Præcis 10 uger efter vi fik taget sidste blodprøve. Og ja, det ER selvfølgelig ham. Nu har han så 10 dage til at få skrevet under og SÅ er alt på plads. UHA, hvor er det lækkert!
Har ikke været hjemme de sidste dage så min ven (der kigger til min kat) ringede og sagde hvad der stod. Brevet kom sikkert i går men det er lidt skægt at jeg fik nyheden i dag på FARS DAG  Høhø

Hvor er det en dejlig nyhed Cecilie... er så glad på dine vejne.. God fars dag til ham... hehe

Anmeld

5. juni 2010

MorTilGustav

N&J skriver:

Hvor er det en dejlig nyhed Cecilie... er så glad på dine vejne.. God fars dag til ham... hehe

Mange tak! Ja, glæder mig til selv at se brevet og til at han har skrevet under og dermed lukker sagen helt. Det er SKØNT at man kan se en ende på det

Anmeld

5. juni 2010

bredkjaer1

Hehehe.. Super fed ironi! Så kan han tage den! Er virkelig glad på dine vegne, og håber at han underskriver uden videre brok, så dig og prinsen kan komme videre og nyde jeres liv.

Meen hold da helt op- 10 uger!? Håber ikke jeg skal vente så længe, vil så gerne have det afsluttet også

Anmeld

5. juni 2010

BetonSlotsPrinsesserne

bredkjaer1 skriver:

Hej alle i skønne mødre..

Min piges far har nægtet at anerkende faderskabet, så prinsessen og jeg fik taget 'sidste runde' blodprøver i tirsdags. Er der nogle af jer der ved hvad der venter nu?

Hvor længe går der før man får svar (ved godt vejl tid er 8 uger- hvad er jeres oplevelse?) og hvad med bagefter?

Håber der er en af jer der kan give mig lidt indsigt, synes ikke jeg kan finde noget brugbart på nettet og har det svært med slet ikke at have noget at forholde mig til.

Varme solskinshilner fra Tina

Hvis din datters far er så sød og venlig at få taget blodprøver omkring samme tid med jer går der ca. 6 uger inden svar. Og så skal han underskrive- hvis han nægter det bliver han dømt til at være faderen..

Hvis han er 'ond' og trækker tiden ud med blodprøve kommer det tal at tage sin tid, så er det 6 uger fra den dato HAN sidst får taget blod...

Håber det hjalp lidt på tålmodigheden, håber virkelig ikke det bliver trukket så lang tid ud som mit!...

Knus

Anmeld

5. juni 2010

bredkjaer1

LouiseVous skriver:

Hvis din datters far er så sød og venlig at få taget blodprøver omkring samme tid med jer går der ca. 6 uger inden svar. Og så skal han underskrive- hvis han nægter det bliver han dømt til at være faderen..

Hvis han er 'ond' og trækker tiden ud med blodprøve kommer det tal at tage sin tid, så er det 6 uger fra den dato HAN sidst får taget blod...

Håber det hjalp lidt på tålmodigheden, håber virkelig ikke det bliver trukket så lang tid ud som mit!...

Knus

Hej..

1000 tak for de søde ord

Uf, han har ikke været specielt samarbejdsvillig indtil videre, så vidt jeg kunne forstå på statsforvaltningen sidst, jeg talte med dem.

Har ingen kontakt med ham, så aner intet om hvornår han fik dem taget.. Åh, denne uvidenhed er den værste, selvom man godt ved det er ham som er faderen, så bliver det bare så dejligt at få lukket det kapitel, så man ved hvor man står.

Hvordan reagerede dit barns far, da prøverne var ovre? har han krævet samkvem eller er han stadig ikke interesseret?

Knus T

Anmeld

5. juni 2010

BetonSlotsPrinsesserne

bredkjaer1 skriver:

Hej..

1000 tak for de søde ord

Uf, han har ikke været specielt samarbejdsvillig indtil videre, så vidt jeg kunne forstå på statsforvaltningen sidst, jeg talte med dem.

Har ingen kontakt med ham, så aner intet om hvornår han fik dem taget.. Åh, denne uvidenhed er den værste, selvom man godt ved det er ham som er faderen, så bliver det bare så dejligt at få lukket det kapitel, så man ved hvor man står.

Hvordan reagerede dit barns far, da prøverne var ovre? har han krævet samkvem eller er han stadig ikke interesseret?

Knus T

Hejsa..

Jeg ved virkelig godt hvordan du har det lige nu. Jeg kan huske at jeg i ventetiden blev helt i tvivl og tænkte meget (mon det er ham- ja, jeg har jo ikke været sammen med andre ( Og jeg har virkelig kun været sammen med ham, men sagen var jo trukket så langt at man pludselig godt ku komme i tvivl, eller værste fald- tænke det værste))

I torsdags fik jeg så det endelig brev fra statsforvaltningen om at han ikke havde rettet noget siden han skrev under den 7. maj, og det nu er ham der skal betale penge.
Han siger stadig han intet vil have med hende at gøre, men kan godt frygte han pludselig kommer med et baghåndsangreb. Men nu må vi se. Hun bliver 15 mdr i denne mdr, så han skal da pludselig til at kæmpe en del for at må se hende. Griner- Hvor dum er man. -Tænker, sikke meget fjolset er gået glip af..

Men hans mening ud ad til er stadig ( rent ud sagt) jeg gider ikke have med pigen at gøre, bare jeg må kneppe dig- NÅR JEG HAR LYST.!
Lad holdning..

Du ved ikke hvad faderen til dit barn kan finde på, når det er??

Knus Louise

Anmeld

6. juni 2010

Pige2009

MorTilGustav skriver:

Fedt Cecilia Tillykke med den gode nyhed...

Anmeld

6. juni 2010

bredkjaer1

LouiseVous skriver:

Hejsa..

Jeg ved virkelig godt hvordan du har det lige nu. Jeg kan huske at jeg i ventetiden blev helt i tvivl og tænkte meget (mon det er ham- ja, jeg har jo ikke været sammen med andre ( Og jeg har virkelig kun været sammen med ham, men sagen var jo trukket så langt at man pludselig godt ku komme i tvivl, eller værste fald- tænke det værste))

I torsdags fik jeg så det endelig brev fra statsforvaltningen om at han ikke havde rettet noget siden han skrev under den 7. maj, og det nu er ham der skal betale penge.
Han siger stadig han intet vil have med hende at gøre, men kan godt frygte han pludselig kommer med et baghåndsangreb. Men nu må vi se. Hun bliver 15 mdr i denne mdr, så han skal da pludselig til at kæmpe en del for at må se hende. Griner- Hvor dum er man. -Tænker, sikke meget fjolset er gået glip af..

Men hans mening ud ad til er stadig ( rent ud sagt) jeg gider ikke have med pigen at gøre, bare jeg må kneppe dig- NÅR JEG HAR LYST.!
Lad holdning..

Du ved ikke hvad faderen til dit barn kan finde på, når det er??

Knus Louise

Han er da en respektløs idiot uden lige! åh kan virkelig blive så gal over sådanne mennesker! Skrev han først under d 7. maj? Det har da godt nok været en lang omgang i har været igennem! hvordan kan det være det trak så ud så længe?

Åh kender fuldstændig dine tanker, med hvad nu hvis.. hvilket er fjollet jeg ved det godt, fordi netop som dig, var der ikke andre end hendes far.

Nej, har faktisk ingen idé om hvad han kan finde på. Graviditet gik han fra at ville støtte os og være en del af det, til at forsøge at tvinge mig til abort, til at true med at tage hende fra mig, til intet at ville have med os at gøre, til at forsøge at få det til at fungere, til intet at ville have med os at gøre, til at komme undskyldende tilbage, og ville have os tilbage, flytte sammen ect og love guld og grønne skove, det sidste holdt til en måned før termin hvor han så besluttede sig for han ikke var klar. Gav ham ultimatum, og han smuttede, sendte ham en besked et par uger efter fødslen ( ca. 1 måned efter terminsdato) om han ville se et billede, men det ønskede han ikke, og ville ikke have noget at vide eller kontaktes yderligere, da han ville videre med sit liv! Han ønskede blot at høre om hun var sund og rask- det er den sidste direkte kommunikation vi har haft. Det var midt i november..

Frygter som du "bagholdsangreb" - som jeg kendte ham, kan jeg dog ikke forestille mig han kunne finde på det, men som alt har udviklet sig ved jeg ærlig talt intet - det er så frustrerende! Håber der kommer mere klaring når papirerne er underskrevet.

Nej, de ved virkelig ikke hvad de går glip af! Det største og mest givende i verden, er da vores smukke prinsesser!

Knus Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.