Mette Nexø skriver:
Hej Tina
Jeg fødte i januar, og her 5 mdr efter er det hele faldet på plads, vi fik taget vores blodprøver allerede i februar og heldigvis fik faren også taget dem ret hurtigt.
Hørte fra faren da han havde fået afgørelsen, men han ville bare høre hvordan og hvorledes med pengene. Han spurgte slet ikke til sin datter. Kender godt det du skriver med at være splittet, ville ønske at han var i hendes liv, men nu er hun bare så gammel 5½ mdr at det snart kan være lige meget. Han var der slet ikke under min graviditet selvom jeg prøvede at få ham til at deltage. Men ja det er nok meget nemmere uden hans indblandning
Er rigtig glad for at høre, at du ikke måtte igennem den samme lange ventetid som en del desværre er, men måske også fordi du var så hurtig til selv at få sat det hele i gang. Og han trods alt var samarbejdsvillig.
Jeg tror på at vores guldklumper får det bedre uden deres biologiske fædre, hvis de alligevel ikke er angageret i dem. Enyas far var periodisk under graviditeten meget engageret, andre perioder ville han ikke vide af os. Og slutteligt meldte han ud en måned før termin at han ikke var "klar".. Og har ikke set ham siden. Vil sige at når det skal være sådan, så er jeg glad for at det i det mindste skete før fødslen og før hun knyttede sig til ham.
Har besluttet mig for(tror jeg nok
) at hvis der ikke har været interesse fra hans siden inden hun bliver 1 år (4 nov) så vil jeg gøre hvad jeg kan, for at han ikke skal have samkvem hvis han ændrer mening. Skal de senere have kontakt, må det blive, når Enya selv er gammel nok til at forstå og tage beslutningen selv.
I mellemtiden må man håbe, man møder en sød fyr som vil elske os begge
Håber du har haft en god familie og venner til at støtte dig gennem graviditet og dette efterfølgende!
Anmeld