Har verdens fineste lille bankende hjerte i min mavse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

sofie85

VNB skriver:

kan sagtens forstå at du er meget nervøs nu hvor du havde den trælse oplevelse sidst...

men tror da helt sikkert at denne gang er ALT som det skal være  For ja, man skal nemlig huske på at selvom man har været skide uheldig før, så kan lykken altså lige pludselig bare vende total, og så blir man endnu mere lykkelig fordi man blir positiv overrasket  

Synes det er lidt synd for dig at du skal vente helt til uge 9... Det føles bare som laaaang tid kan jeg forestille mig... bare det at vente til 7 uge var lang tid synes jeg...  hvorfor kunne du ikke få en før?

Jeg ville også ønske at jeg ikke var så nervøs, men jeg håber også på det bedste, er bare bange for at blive skuffet igen.

Jeg kan nok også godt få en før, men synes selv det er bedst hvis jeg får en omkring 9 uge, så det er efter min abort sidste gang, for ved heller ikke om jeg kunne bære at komme op og se at der er fuld af liv nu og blive glad og så komme igen i 9 uge og se at der måske ikke er liv længere...

men du har ret, det føles som en evighed når man går og tæller dag for dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

MM1987

VNB skriver:

ja alle følelser er total blottet lige nu... På den gode måde

Tror ikke så meget at det er en følelse af at jeg kan klare alt lige nu... måske lidt?... ej nok mere en KÆMPE stoltheds følelse ala "Hvor er jeg stolt af min krop fordi den er igang med at lave et lille nyt menneske!" Det synes jeg er helt vildt at tænke på... Og det giver da sådan en ur-gammel "kvindeligheds følelse" tror jeg... synes faktisk det er meget svært at forklare... man er bare stolt stolt stolt og lykkelig! Kan GODT forstå du glæder dig! Det er meget meget stort at opleve.  og er sikker på at det inden længe nok skal blive jeres tur til at være pave stolte og lykkelige for 5 mm skøn reje!

Mht om alle bekymringer nu er væk... Altså nogle af dem er jo forsvundet.. så som at vi jo nu ved at den sidder rigtigt, og at dens hjerte banker. Og det giver da HELT klart en form for ro! Tror dog næppe man slipper helt af med bekymringerne... Nu tænker man jo på "bare den nu blir ved med at være så fin" "bare den nu vokser rigtigt resten af tiden" "håber den er velskabt" osv osv...

men lige i de her dage tror jeg bare at vi er høje af igårs oplevelse - det er jo mega rart at vide at alting indtil nu er fuldstændig fint og normalt! og så glæder vi os til næste scanning hvor vi kan få lov at se den igen! Godt der kun er 14 dage  

Ih lyder rigtig rigtig lækkert med velfortjent ferie efter eksamen! hvor skal i hen? kan godt forstå du glæder dig!  Lyder fedt at du vil læse videre og tage sidste del med. Så er job muligehederne vel også det lille tak bedre? eller hvordan?

Du må have rigtig god skrivelyst! Heldigvis har du lidt tid endnu til dead-line!  

knus

Jeg glæder mig til at jeg kan nikke genkende til alle de dejlige følelser...

Synes du beskriver dem godt, og undskyld jeg er så nysgerrig på den følelse, det er jo bare noget jeg glæder mig til og som jeg slet ikke tror man kan forberede sig på (jeg prøver jo så alligevel

Vi skal til Tyrkiet, min veninde og hendes kæreste arbejder for spies i Alanya så vi skal ned og besøge dem og ja holde ferie...

Jeg ved ikke om job mulighederne er bedre, for det er en meget ny uddannelse, jeg starter på det 3. hold der er startet, men det jeg kan nu er slet ikke det jeg vil, så håber at jeg kan spore mig mere ind med den næste...

Hvad er det du læser??

Anmeld

23. april 2010

VNB

sofie85 skriver:

Jeg ville også ønske at jeg ikke var så nervøs, men jeg håber også på det bedste, er bare bange for at blive skuffet igen.

Jeg kan nok også godt få en før, men synes selv det er bedst hvis jeg får en omkring 9 uge, så det er efter min abort sidste gang, for ved heller ikke om jeg kunne bære at komme op og se at der er fuld af liv nu og blive glad og så komme igen i 9 uge og se at der måske ikke er liv længere...

men du har ret, det føles som en evighed når man går og tæller dag for dag

nå okay på den måde... jamen det kan jeg egentlig også godt følge dig lidt i... Så er der ikke andet for end bare at vente

Men tror ikke du skal være nervøs denne gang er den lige i skabet

Anmeld

23. april 2010

Mira0911

Hvor er det bare dejligt at høre...

Anmeld

23. april 2010

sofie85

VNB skriver:

nå okay på den måde... jamen det kan jeg egentlig også godt følge dig lidt i... Så er der ikke andet for end bare at vente

Men tror ikke du skal være nervøs denne gang er den lige i skabet

Det håber jeg også, og tak fordi du tror på det vil lykkes

Anmeld

23. april 2010

*A*

Sejt Vinni... Hvad fik du købt til spirillen? Jeg tør ikke købe noget før efter MD scanningen  Jeg er lidt overtroisk...

Anmeld

23. april 2010

Ansemusen

VNB skriver:

åh ja det var da egentlig en god idé med at tænke på at alle dem som skal føde snart og alle som ligger lækre baby billeder ind også har været 6 uger henne engang  Så kan man lige bevare roen og troen på at alt nok skal gå godt.

Men nej tror ikke der er nogen som slipper helt uden om bekymringer gennem hele graviditet... Ville da også være helt trist hvis man aldrig mærkede angsten for at miste noget som man fra første øjekast bare er smask forelsket i

Kan godt forså du er nervøs for fødslen, men er sikker på at det nok skal gå godt. "Det er jo kun en overgang det gør ondt" som min gamle kloge mormor altid siger... (hun har født 6 børn..)

Er nu mere nervøs for selve det at hele vores livssituation ændrer sig til noget helt nyt og ukendt! Også lidt fødslen selvfølgelig, men den skal jeg 'bare' igennem *griner*

Du virker som om du tager det hele rigtig godt mht. din graviditet - sådan med fornuft og en ordentlig portion glæde

Jeg glæder mig til at følge dit forløb herinde!

Anmeld

23. april 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Jeg glæder mig til at jeg kan nikke genkende til alle de dejlige følelser...

Synes du beskriver dem godt, og undskyld jeg er så nysgerrig på den følelse, det er jo bare noget jeg glæder mig til og som jeg slet ikke tror man kan forberede sig på (jeg prøver jo så alligevel

Vi skal til Tyrkiet, min veninde og hendes kæreste arbejder for spies i Alanya så vi skal ned og besøge dem og ja holde ferie...

Jeg ved ikke om job mulighederne er bedre, for det er en meget ny uddannelse, jeg starter på det 3. hold der er startet, men det jeg kan nu er slet ikke det jeg vil, så håber at jeg kan spore mig mere ind med den næste...

Hvad er det du læser??

Du skal skam slet slet ikke undskylde!  kan godt forstå du er nysgerrig - det har jeg også altid selv været!  man vil jo så gerne vide hvad man kan "forvente" at føle når det blir ens egen tur! Og det blir det snart for jer!  så kommer du til at tænke lige præcis det med at, netop DEN følelse er meget svær at beskrive med præcise ord  Der dækker ordet UBESKRIVELIG virkelig!

Lyder SÅ lækkert med en tur til Tyrkiet! Og fedt at i kender nogle som kan vise jer lidt rundt osv! Vi vil også helt vildt gerne afsted til sommer. men nu må vi se hvad der blir penge til!  sådan en lille bebs koster jo ret meget i "start-pakke" hihi

Spændende at din uddannelse er ret ny! så baner i jo vej frem for mange andre!

Jeg læser til sygeplejerske på sidste år nu. Når lige præcis ikke at blive færdig før bebs kommer. så jeg må lige snuppe en barsel med, men det gør BESTEMT ikke noget! Har hele tiden tænkt at jeg jo gerne ville have et barn under studiet.

Anmeld

23. april 2010

VNB

*A* skriver:

Sejt Vinni... Hvad fik du købt til spirillen? Jeg tør ikke købe noget før efter MD scanningen  Jeg er lidt overtroisk...

Uha du kan tro jeg også har været overtroisk med at købe noget... har INTET købt i de 2 år vi har prøvet... Fik afvide at det bragte uheld, og det var da det sidste man behøvede   selvfølgelig skal man tage alting med et gran salt  

Men vi aftalte at når vi så hjerteblink så ville vi købe den første ting for ligesom at forevige dagen, og sætte start skudet igang!

Vi købte sådan et fint aktivitets tæppe som den kan bruge helt til den er 6-7 månder. Så tænkte vi også at den kan man jo altid bruge igen når spirillen (forhåbentlig) engang får nogle søskende

Men det er også det eneste som blir købt lige nu... vi har jo ikke travlt. og HVIS der nu gik noget galt ville det simpelthen være alt for hårdt at have et helt værelse fyldt op..

Håber at alting stadig går rigtig fint med dine 2 bønner i maven og at du har det skønt!

knus

Anmeld

23. april 2010

VNB

Ansemusen skriver:

Er nu mere nervøs for selve det at hele vores livssituation ændrer sig til noget helt nyt og ukendt! Også lidt fødslen selvfølgelig, men den skal jeg 'bare' igennem *griner*

Du virker som om du tager det hele rigtig godt mht. din graviditet - sådan med fornuft og en ordentlig portion glæde

Jeg glæder mig til at følge dit forløb herinde!

tak  tror det er fordi vi har ønsket os dette barn så meget i nogle år nu, vi har haft god tid til at tænke over rigtig mange ting, og nu hvor den er der, er vi bare lykkelige men selvfølgelig også realistiske omkring hvad der skal/kan ske. Men synes også bare at man hele tiden skal huske at give sig selv lov til bare at NYDE og så må man tage fat i bekymringerne/ problemerne som de kommer hen af vejen

tror du har helt ret i at den størte udfordring da helt klart bliver den nye rolle som forældre! Men tror også at man hurtigt finder helt sin egen måde at være det på, og tilpasser sig barnet så det får jordens dejligste forældre

Fødslen er ligesom bare en ting man "desværre" ikke kommer udenom, og siden folk får både nr 2, 3 og 4 tænker jeg at det nok er hårdt men også til at overleve hihihi  ...synes man garanteret ikke i de timer selve agten finder sted!!!

Glæder mig at du vil følge mit forløb, og vil jeg også med spænding resten af din tid som gravid og når vidunderet kommer til verden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.