Ansemusen skriver:
Er nu mere nervøs for selve det at hele vores livssituation ændrer sig til noget helt nyt og ukendt! Også lidt fødslen selvfølgelig, men den skal jeg 'bare' igennem *griner*
Du virker som om du tager det hele rigtig godt mht. din graviditet - sådan med fornuft og en ordentlig portion glæde 
Jeg glæder mig til at følge dit forløb herinde!
tak 
tror det er fordi vi har ønsket os dette barn så meget i nogle år nu, vi har haft god tid til at tænke over rigtig mange ting, og nu hvor den er der, er vi bare lykkelige men selvfølgelig også realistiske omkring hvad der skal/kan ske. Men synes også bare at man hele tiden skal huske at give sig selv lov til bare at NYDE og så må man tage fat i bekymringerne/ problemerne som de kommer hen af vejen 
tror du har helt ret i at den størte udfordring da helt klart bliver den nye rolle som forældre! Men tror også at man hurtigt finder helt sin egen måde at være det på, og tilpasser sig barnet så det får jordens dejligste forældre 
Fødslen er ligesom bare en ting man "desværre" ikke kommer udenom, og siden folk får både nr 2, 3 og 4 tænker jeg at det nok er hårdt men også til at overleve hihihi
...synes man garanteret ikke i de timer selve agten finder sted!!! 

Glæder mig at du vil følge mit forløb, og vil jeg også med spænding resten af din tid som gravid og når vidunderet kommer til verden!

Anmeld