Har verdens fineste lille bankende hjerte i min mavse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2010

MM1987

Og forresten, super fedt at i kan få så meget brugt, vi kender desværre ikke rigtig nogen - og dejligt med barnevognen - den får vi også, og det er jo nok den største post...

Så skal du bare vælge...

Bor I i hus eller lejlighed?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Ja hold da op, så kom alle symptomerne...

De er selvfølgelig ikke spor sjove, men samtidig er de vel også en forsikring...

Jeg kender godt det med trætheden (det hører til min sygdom, leddegigt) - det er så frustrerende, man vil faktisk hellere have ondt... Men det går over - og ja det kan være din blodprøver viser du mangler lidt...

Det er sjovt der er flere der skriver at maven følles anderledes inden det kan ses - glæder mig til at mærke alle de små forunderlige ting...

Og så er det i næste uge i skal til scanning igen??

Jo ALT er nyt - og tøj og pleje og alt det er også med...

Men som sagt skal jeg selv give ca. 10000 til udstyr og så løber det ca op i 5000 med tøj, ting til værelset og pleje - alt det unødvendige...

Jeg satser jo på det skal bruges 2 gange

De arbejder som "guider" for spies, så de skifter destination hver halve år, og har været ude i alt 3-4 år (kan ikke lige huske det) - jeg har så besøgt hende engang på gran canaria og så har vi hurtigt ses når hun har været hjemme - de har startet som guider men sidder nu på kontor begge to... Spændende liv de har, bliver da ret misundelig til tider...

Jamen vi elsker også at rejse - og vi må jo udnytte at vi ikke har en lille en endnu...

Håber du kan holde dig vågen i dag

Vi bor i en 3 værelses dejlig stor lejlighed, så der er både værelse til bebs og god plads til alt vores pik-pak  men vi har da store planer om at flytte i hus når jeg er færdig med skole. Eller det er helt sikkert at vi gør det. Gider bare ikk låne penge til hus før jeg har fast job osv..

Ja det er så lækkert at rigtig mange vi kender har børn, og derfor gerne låner ud af deres ting. Det er da vist en af de eneste fordele ved at det har taget os så lang tid og nu er nogle af de sidste til at få børn i venneflokken...  dog blir der også mange ting som vi gerne selv vil eje - nemlig lige præcis fordi man da håber at der kommer en nr 2 som det kan bruges til også

Jo det er nemlig på torsdag i næste uge at vi skal til scanning igen. Glæder mig helt vildt til at se den igen, og især om man nu kan se små arme og ben lidt. Og ja det med at maven føles anderledes det kan du godt glæde dig til! Man kan helt tydelig mærke udenpå at den er mere fast i det, sådan mere spændstig (haha eller hvordan skal man forklare det...) Så jeg ligger hver aften og mærker og mærker så jeg kan følge med i hvor fast den blir uge for uge

Har fortalt det til 2 i min klasse nu.. de 2 piger som jeg snakker mest med. og de blev så glade. de ved godt vi har prøvet i laaaaang tid. Men resten af klassen, venner, resten af familien osv får først besked efter nakkefolds scanning. det er bare rart at der trodsalt er nogen som ved det, da det er kæmpe stort at gå med som hemmelighed hver dag

Hvor må det egentlig være fedt at være guide! Betalt "ferie" og viden om diverse lande! og fedt at de gør det sammen som par!

Søde vil også lige sige op med humøret oven på den lidt skuffende scanning idag - før i ved af det er det dig der skriver om kvalme, søvn og fast mave herinde! Og hvor vil jeg glæde mig til at læse det!   I BLIR KOMMENDE FORÆLDRE SNART - det er jeg helt overbevist om!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.