VNB skriver:
Du må undskylde at jeg først får svaret nu søde...
trætheden har ramt mig som 100 vilde heste her den sidste uge! Troede ikke jeg kunne blive mere træt end det jeg var i 5+ MEN!!!! jeg kan slet slet ikke hænge sammen nu hvis jeg ikke sover mindst 15 timer om dagen!
... vågner hver nat og kan nu turen til toilettet for at tisse i søvne!
Sidder i skolen og er tæt på at falde i søvn... så glæder mig til næste uge hvor jeg skal til det første læge tjek. det blir jo taget blodprøver, og har på fornemmelsen at jeg måske mangler jern... Men det kan også hænge sammen med at jeg sad hjemme og skrev opgave fra før påske, og nu lige pludselig er i skole igen.. det kan altså godt mærkes at der er en forskel på at sidde hjemme og i skolen!
Kvalmen er også taget til, og jeg skal nu virkelig anstrenge mig for ikke at kaste op...
Men dette er skam ikke en klage sang
Har det faktisk rigtig godt! (ud over det... haha
) Og nyder at jeg imorgen går ind i 7+!!!!
Og jeg ville også synes det alarmerende og underligt hvis jeg slet slet ikke følte nogen gener her i første trimester. Så tager det faktisk som gode tegn 
Min mave er begyndt at blive sådan lidt hård når man mærker udenpå. man kan selvfølgelig ikke se noget som helst endnu, men jeg kan mærke at den er anderledes at føle på end før jeg blev gravid. blir spændende hvornår den popper ud ad! ved godt der kan gå mange uger endnu
så det tager vi stille og roligt.
Nå tilbage til dit brev... 
30.000?! shit... så er ALT også nyt ikk? Vi skraber så meget vi kan til os af brugte ting.
Vi har allerede nu fået lovet en seng og masser af (neutralt!) tøj, og så fortalte mine svigerforældre os lige at de giver os en splinter ny barnvogn af eget valg!
lækkert!
hehe så vi mangler vist bare puslebord og badekar nu... ej pjat
mon ikke vi lige pludselig kommer i tanke om 100 ting som vi absolut ikke kan undvære...
Men JO en IKEA baby-start pakke ville slet ikke være dårligt! Havde nemlig også ufatteligt god gang af køkken-pakken! Så ved man også at man har husket at anskaffe sig alle de vigtigste ting! 
Kan godt forstå du glæder dig til at se din veninde igen. bor de dernede lang tid af gangen? Og hele 2 rejser i år blir da for lækkert! Elsker at rejse! Ønsker jer rigtig god tur når den tid kommer 
Nå jeg vil skynde mig i skole nu. 
mange knus fra mig.
Ja hold da op, så kom alle symptomerne...
De er selvfølgelig ikke spor sjove, men samtidig er de vel også en forsikring...
Jeg kender godt det med trætheden (det hører til min sygdom, leddegigt) - det er så frustrerende, man vil faktisk hellere have ondt... Men det går over - og ja det kan være din blodprøver viser du mangler lidt...
Det er sjovt der er flere der skriver at maven følles anderledes inden det kan ses - glæder mig til at mærke alle de små forunderlige ting...
Og så er det i næste uge i skal til scanning igen??
Jo ALT er nyt - og tøj og pleje og alt det er også med...
Men som sagt skal jeg selv give ca. 10000 til udstyr og så løber det ca op i 5000 med tøj, ting til værelset og pleje - alt det unødvendige...
Jeg satser jo på det skal bruges 2 gange
De arbejder som "guider" for spies, så de skifter destination hver halve år, og har været ude i alt 3-4 år (kan ikke lige huske det) - jeg har så besøgt hende engang på gran canaria og så har vi hurtigt ses når hun har været hjemme - de har startet som guider men sidder nu på kontor begge to... Spændende liv de har, bliver da ret misundelig til tider...
Jamen vi elsker også at rejse - og vi må jo udnytte at vi ikke har en lille en endnu...
Håber du kan holde dig vågen i dag