Mia Maia skriver:
Følelserne har jo siddet helt ude på tøjet, så ikke så sært at der ikke var så langt til tåre...
Har du ikke en fornemmelse af at kunne det hele? - jeg glæder mig så meget til det er min tur - er mange af bekymringerne væk nu eller??
m.h.t. opgaven så skal den afleveres d. 21. maj, og så tager vi en uge på ferie... 

Men det kræver lige at jeg bliver færdig
Det er min sidste opgave og så er jeg finansøkonom, men jeg læser 1 1/2 mere så jeg får en Professionsbachelor.

ja alle følelser er total blottet lige nu... På den gode måde 
Tror ikke så meget at det er en følelse af at jeg kan klare alt lige nu... måske lidt?...
ej nok mere en KÆMPE stoltheds følelse ala "Hvor er jeg stolt af min krop fordi den er igang med at lave et lille nyt menneske!" Det synes jeg er helt vildt at tænke på... Og det giver da sådan en ur-gammel "kvindeligheds følelse" tror jeg... synes faktisk det er meget svært at forklare... man er bare stolt stolt stolt og lykkelig!
Kan GODT forstå du glæder dig! Det er meget meget stort at opleve.
og er sikker på at det inden længe nok skal blive jeres tur til at være pave stolte og lykkelige for 5 mm skøn reje! 
Mht om alle bekymringer nu er væk... Altså nogle af dem er jo forsvundet.. så som at vi jo nu ved at den sidder rigtigt, og at dens hjerte banker. Og det giver da HELT klart en form for ro! Tror dog næppe man slipper helt af med bekymringerne... Nu tænker man jo på "bare den nu blir ved med at være så fin" "bare den nu vokser rigtigt resten af tiden" "håber den er velskabt" osv osv...
men lige i de her dage tror jeg bare at vi er høje af igårs oplevelse - det er jo mega rart at vide at alting indtil nu er fuldstændig fint og normalt! og så glæder vi os til næste scanning hvor vi kan få lov at se den igen! Godt der kun er 14 dage
Ih lyder rigtig rigtig lækkert med velfortjent ferie efter eksamen! hvor skal i hen? kan godt forstå du glæder dig!
Lyder fedt at du vil læse videre og tage sidste del med. Så er job muligehederne vel også det lille tak bedre? eller hvordan?
Du må have rigtig god skrivelyst! Heldigvis har du lidt tid endnu til dead-line!
knus
Anmeld