Har verdens fineste lille bankende hjerte i min mavse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

VNB

dorthemus skriver:

Jeg melder mig også under fanerne og råber: TILLYKKE

Jeg fik også en tidlig scanning da jeg var 7+0 og det var så skønt at se det lille bitte hjerte banke...så blev det på en måde mere virkeligt. Der går jo så lang tid før man kan se noget uden på kroppen og jeg havde ikke nerver til at vente til NF-scanningen med at se om der var liv.

Nyd din graviditet...pludselig står du med din lille i armene

Ih mange tak for det!

Ja lige netop - nu er alt meget mere virkeligt end de to streger man kun havde at forholde sig til før (for ikke at glemme kvalme.. hihi )

Jeg vil nyde hver eneste dag, og lige pludselig så er jeg lige så langt som dig, og venter bare på at den kigger ud til os! Ufatteligt at tænke på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

VNB

Diana... skriver:

Åhh hvor dejligt STORT TILLYKKE. 

Mange mange tak!

Anmeld

22. april 2010

mullesmith2

Ej hvor er det spændende at se og høre  er selv i uge 7 så jeg syntes da det er noget så spændende at tænke sig at jeg har nogenlunde det samme inde i maven.

Anmeld

22. april 2010

VNB

mullesmith2 skriver:

Ej hvor er det spændende at se og høre  er selv i uge 7 så jeg syntes da det er noget så spændende at tænke sig at jeg har nogenlunde det samme inde i maven.

Ih ja det kan jeg godt forstå! Din lille reje er jo ca på størrelse med vores på billedet (måske en lille tand større) Så kan du rigtig gå rundt og forrestille dig hvordan den ser ud  Du skal først til scanning ved NF ikk? Det er jo kun fordi vi har været tilknyttet en fertilitets klinik at vi får disse to scanninger før NF. Men det er virkelig skønt og meget betrykkende!  Er dog helt sikker på at alt også er rigtig fint med din lille bebs!

knus

Anmeld

22. april 2010

MM1987

VNB skriver:

hihi så ligner du vist mig idag da jeg lå der på briksen  Og bliver helt rørt hver gang andre blir rørt på vores vegne!

Ja jeg tænkte også da vi kom hjem at nu måtte jeg hellere få oprette den tråd til jer som ventede i spænding! Og gud ja hvor er det skønt at det hele gik så positivt! Vores store ønske om at se hjerteblink gik jo i opfyldelse!  Det var simpelthen så vildt at se! Det blinkede derud af og vi sad bare helt stille alle 3 og kiggede på det i nogle skønne minutter!

Ih ja det blir skønt at kunne sove igennem igen

Det var rigtig sjovt at være i babySam og vi fik købt det tæppe som vi havde kigget på

Vil ønske dig mange gange held og lykke med din opgave søde! hvornår skal du aflevere? er det den sidste eller hvordan? det var min nemlig ikke.. "bare" en modul eksamen. starter på modul 10 på mandag.

Stort knus fra mig.

Følelserne har jo siddet helt ude på tøjet, så ikke så sært at der ikke var så langt til tåre...

Har du ikke en fornemmelse af at kunne det hele? - jeg glæder mig så meget til det er min tur - er mange af bekymringerne væk nu eller??

m.h.t. opgaven så skal den afleveres d. 21. maj, og så tager vi en uge på ferie... 

Men det kræver lige at jeg bliver færdig Det er min sidste opgave og så er jeg finansøkonom, men jeg læser 1 1/2 mere så jeg får en Professionsbachelor. 

Anmeld

22. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kæmpestort tillykke herfra, skal I have!!! Det er sgu fantastisk - det er det!!!

Herld og lykke - jeg glæder mig til at læse din FB til vinter 

Kh

Rosa

Anmeld

23. april 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Følelserne har jo siddet helt ude på tøjet, så ikke så sært at der ikke var så langt til tåre...

Har du ikke en fornemmelse af at kunne det hele? - jeg glæder mig så meget til det er min tur - er mange af bekymringerne væk nu eller??

m.h.t. opgaven så skal den afleveres d. 21. maj, og så tager vi en uge på ferie... 

Men det kræver lige at jeg bliver færdig Det er min sidste opgave og så er jeg finansøkonom, men jeg læser 1 1/2 mere så jeg får en Professionsbachelor. 

ja alle følelser er total blottet lige nu... På den gode måde

Tror ikke så meget at det er en følelse af at jeg kan klare alt lige nu... måske lidt?... ej nok mere en KÆMPE stoltheds følelse ala "Hvor er jeg stolt af min krop fordi den er igang med at lave et lille nyt menneske!" Det synes jeg er helt vildt at tænke på... Og det giver da sådan en ur-gammel "kvindeligheds følelse" tror jeg... synes faktisk det er meget svært at forklare... man er bare stolt stolt stolt og lykkelig! Kan GODT forstå du glæder dig! Det er meget meget stort at opleve.  og er sikker på at det inden længe nok skal blive jeres tur til at være pave stolte og lykkelige for 5 mm skøn reje!

Mht om alle bekymringer nu er væk... Altså nogle af dem er jo forsvundet.. så som at vi jo nu ved at den sidder rigtigt, og at dens hjerte banker. Og det giver da HELT klart en form for ro! Tror dog næppe man slipper helt af med bekymringerne... Nu tænker man jo på "bare den nu blir ved med at være så fin" "bare den nu vokser rigtigt resten af tiden" "håber den er velskabt" osv osv...

men lige i de her dage tror jeg bare at vi er høje af igårs oplevelse - det er jo mega rart at vide at alting indtil nu er fuldstændig fint og normalt! og så glæder vi os til næste scanning hvor vi kan få lov at se den igen! Godt der kun er 14 dage  

Ih lyder rigtig rigtig lækkert med velfortjent ferie efter eksamen! hvor skal i hen? kan godt forstå du glæder dig!  Lyder fedt at du vil læse videre og tage sidste del med. Så er job muligehederne vel også det lille tak bedre? eller hvordan?

Du må have rigtig god skrivelyst! Heldigvis har du lidt tid endnu til dead-line!  

knus

Anmeld

23. april 2010

VNB

Rosa skriver:

Kæmpestort tillykke herfra, skal I have!!! Det er sgu fantastisk - det er det!!!

Herld og lykke - jeg glæder mig til at læse din FB til vinter 

Kh

Rosa

1000 tak!

Og glæder mig til at læse din FB - LIGE OM LIDT

Ih hvor er det altså spændende at du inden for måske få dage blir en rigtig mor!

knus

Anmeld

23. april 2010

sofie85

VNB skriver:

1000 tak

Ja man kan nemlig sagtens se det meget bette foster  synes ham lægen var rigtig god til at tage billedet!

Glæd dig til scanningen i 9 uge! Det er altså helt ubeskriveligt at se de små blink  

knus

Jeg glæder mig også meget, men mest af alt er jeg rigtig nervøs for at få det samme at vide som sidste gang, at der ikke er liv

Men fik lidt håb af at læse dit indlæg fordi at du har prøvet at blive gravid så længe og at det hele går som det skal for dig

Anmeld

23. april 2010

VNB

sofie85 skriver:

Jeg glæder mig også meget, men mest af alt er jeg rigtig nervøs for at få det samme at vide som sidste gang, at der ikke er liv

Men fik lidt håb af at læse dit indlæg fordi at du har prøvet at blive gravid så længe og at det hele går som det skal for dig

kan sagtens forstå at du er meget nervøs nu hvor du havde den trælse oplevelse sidst...

men tror da helt sikkert at denne gang er ALT som det skal være  For ja, man skal nemlig huske på at selvom man har været skide uheldig før, så kan lykken altså lige pludselig bare vende total, og så blir man endnu mere lykkelig fordi man blir positiv overrasket  

Synes det er lidt synd for dig at du skal vente helt til uge 9... Det føles bare som laaaang tid kan jeg forestille mig... bare det at vente til 7 uge var lang tid synes jeg...  hvorfor kunne du ikke få en før?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.