Har verdens fineste lille bankende hjerte i min mavse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

VNB

mayapigen skriver:

Tillykke med babyen og jeg husker selv hvor vildt det var til første scanning Ja det er det selvfølgelig til hver scanning, men det er bare så super, at vide den bette har et lille hamrende hjerte..

Mange tak! Ja det er da simpelthen bare den største oplevelse at se det bette blinkede hjerte!

Og vil gerne tro at det er lige så fantastisk til alle scaningerne. Det er jo den eneste måde man kan se den på

Hvor spændende at der ikke er længe til du skal føde nu! Held og lykke med det hele

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Ansemusen

Åhh hvor din glæder bare skinner igennem!!! Sidder her og bliver meget meget rørt og meget glad ppå din og din partners vegne  Stort kæmpe tillykke med livet i maven og det lille hjerte som blinker  Vi så også vores mands lille hjerte blinke da jeg kun var 5+1, tror jeg det var. Heldt vildt dejligt - så bliver det pludselig rigtig virkeligt, hvilket jeg tydeligt kan se at du også føler!

Hjerteligt tillykke igen

Anmeld

22. april 2010

VNB

Ansemusen skriver:

Åhh hvor din glæder bare skinner igennem!!! Sidder her og bliver meget meget rørt og meget glad ppå din og din partners vegne  Stort kæmpe tillykke med livet i maven og det lille hjerte som blinker  Vi så også vores mands lille hjerte blinke da jeg kun var 5+1, tror jeg det var. Heldt vildt dejligt - så bliver det pludselig rigtig virkeligt, hvilket jeg tydeligt kan se at du også føler!

Hjerteligt tillykke igen

1000 tak - hvor er du sød

Ja der er ikke noget som kan skyde igennem kærestens og min stolthed lige nu! Vi er stadig helt "høje" det er jo helt vildt at tænke på at den ligger derinde og hygger sig...

Hvis i allerede kunne se blink i 5+1 så tror jeg næsten helt sikkert at min termin er god nok med de 6+1 nu  

Kan se at du også snart skal føde! Så vil selvfølelig også ønske jer alt godt med den fremtidige fødsels! blir da SKØNT at få ham ud i jeres arme

knus

Anmeld

22. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Mange gange tillykke! Hvor er det fantastisk!

Glæder mig til at høre nærmere når vi ses d. 30.

Knus Corinna 30+4

Anmeld

22. april 2010

Ansemusen

VNB skriver:

1000 tak - hvor er du sød

Ja der er ikke noget som kan skyde igennem kærestens og min stolthed lige nu! Vi er stadig helt "høje" det er jo helt vildt at tænke på at den ligger derinde og hygger sig...

Hvis i allerede kunne se blink i 5+1 så tror jeg næsten helt sikkert at min termin er god nok med de 6+1 nu  

Kan se at du også snart skal føde! Så vil selvfølelig også ønske jer alt godt med den fremtidige fødsels! blir da SKØNT at få ham ud i jeres arme

knus

Mange tak  Ja det bliver helt vildt fantastisk!! Glæder mig SÅ meget (hvis vi lige ser bort fra frygten, hihi)! Tror det bliver det mest fantastiske nogensinde
Tænk at jeg har været så kort henne som dig og nu snart skal føde, og tænk at jeg var så bange for at miste hele tiden! Hvis du bliver det, hvilket vi vel alle bliver i større eller mindre grad, så tænk på mig og alle de andre kvinder herinde, som har født og snart skal føde, og som jo alle har haft en lille spire på 6 uger og 1 dag i mavsen ligesom dig Held og lykke med din graviditet, det er fantastisk!!! NYD det!

Anmeld

22. april 2010

oo

jeg sidder her og smiler over hele femøren jeg kan jo godt huske følelsen af at NU er det virkeligt og alligevel niver man sig selv i armen, for man er slet ikke forberedt på al den lykke og kærlighed der skylder gennem en. glæd dig til alle dine scanninger, men glæd jer især til NF (det kan jeg jo sagtens sige, jeg er ikke nået længere end til NF'en), den er helt helt helt speciel fordi man kan se hele babyen der springer rundt og vinker med armene

og når du så bliver nervøs og render på toilettet for at tjekke at du ikke bløder, så husk at man siger at når man først har set hjerteblink er chancen for at miste meget lille

Anmeld

22. april 2010

VNB

vil også lige sige 1000 tak til alle jer andre som har skrevet tillykke!

vi er så glade!

Anmeld

22. april 2010

VNB

Tjuhl skriver:

jeg sidder her og smiler over hele femøren jeg kan jo godt huske følelsen af at NU er det virkeligt og alligevel niver man sig selv i armen, for man er slet ikke forberedt på al den lykke og kærlighed der skylder gennem en. glæd dig til alle dine scanninger, men glæd jer især til NF (det kan jeg jo sagtens sige, jeg er ikke nået længere end til NF'en), den er helt helt helt speciel fordi man kan se hele babyen der springer rundt og vinker med armene

og når du så bliver nervøs og render på toilettet for at tjekke at du ikke bløder, så husk at man siger at når man først har set hjerteblink er chancen for at miste meget lille

Ja det er helt uhyggeligt hvor hurtigt jeg føler kærlighed den lille reje! Og så føler man også bare en stolthed udover alle grænser!

Og JA nu er det nemlig ret meget virkeligt!!! Det at vi har set den med egne øjne, og set hvor fint dens lille bitte hjerte arbejdede, det gør bare at vi sådan for alvor tør glæde os nu!

Uha det med at risikoen for at miste nu er blevet væsentlig mindre vil jeg NYDE at tænke på de 70 gange om dagen jeg render ud på toilettet for liiiiiige at tjekke om det nu bare er udflåd igen...

Vi glæder os utrolig meget til vi når til NF! Og det er faktisk ret skønt at vi får en scanning når jeg er 8+1, for så virker ventetiden til NF ikke så lang. Tænker også på at man om 14 dage måske kan se endnu mere end idag  

Blir fantastisk når den engang kan vinke til os ved scanningerne! Kan godt forstå at det må være en kæmpe oplevelse!

Anmeld

22. april 2010

VNB

Ansemusen skriver:

Mange tak  Ja det bliver helt vildt fantastisk!! Glæder mig SÅ meget (hvis vi lige ser bort fra frygten, hihi)! Tror det bliver det mest fantastiske nogensinde
Tænk at jeg har været så kort henne som dig og nu snart skal føde, og tænk at jeg var så bange for at miste hele tiden! Hvis du bliver det, hvilket vi vel alle bliver i større eller mindre grad, så tænk på mig og alle de andre kvinder herinde, som har født og snart skal føde, og som jo alle har haft en lille spire på 6 uger og 1 dag i mavsen ligesom dig Held og lykke med din graviditet, det er fantastisk!!! NYD det!

åh ja det var da egentlig en god idé med at tænke på at alle dem som skal føde snart og alle som ligger lækre baby billeder ind også har været 6 uger henne engang  Så kan man lige bevare roen og troen på at alt nok skal gå godt.

Men nej tror ikke der er nogen som slipper helt uden om bekymringer gennem hele graviditet... Ville da også være helt trist hvis man aldrig mærkede angsten for at miste noget som man fra første øjekast bare er smask forelsket i

Kan godt forså du er nervøs for fødslen, men er sikker på at det nok skal gå godt. "Det er jo kun en overgang det gør ondt" som min gamle kloge mormor altid siger... (hun har født 6 børn..)

Anmeld

22. april 2010

MM1987

Ihh jeg sidder her med tårer i øjnene og gåsehud over det hele...

Jeg var jo nået at blive helt nervøs og kunne slet ikke bære hvis i ikke fik gode nyheder...og dejligt med en ekstra scanning...

Hvor er det bare dejligt...

Nu kan du forhåbentligt sove godt igen

Det må være en fantastisk følelse at vide med sikkerhed at der er et lille hjerte der slår inde i maven - og det lyder så dejligt med babysam og frokost... og ikke mindst med opgaven - tillykke med den (jeg er igang med min og ville ønske jeg var færdig)...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.