Tjuhl skriver:
jeg sidder her og smiler over hele femøren
jeg kan jo godt huske følelsen af at NU er det virkeligt og alligevel niver man sig selv i armen, for man er slet ikke forberedt på al den lykke og kærlighed der skylder gennem en. glæd dig til alle dine scanninger, men glæd jer især til NF (det kan jeg jo sagtens sige, jeg er ikke nået længere end til NF'en), den er helt helt helt speciel fordi man kan se hele babyen der springer rundt og vinker med armene
og når du så bliver nervøs og render på toilettet for at tjekke at du ikke bløder, så husk at man siger at når man først har set hjerteblink er chancen for at miste meget lille
Ja det er helt uhyggeligt hvor hurtigt jeg føler kærlighed den lille reje! Og så føler man også bare en stolthed udover alle grænser!
Og JA nu er det nemlig ret meget virkeligt!!! Det at vi har set den med egne øjne, og set hvor fint dens lille bitte hjerte arbejdede, det gør bare at vi sådan for alvor tør glæde os nu! 
Uha det med at risikoen for at miste nu er blevet væsentlig mindre vil jeg NYDE at tænke på de 70 gange om dagen jeg render ud på toilettet for liiiiiige at tjekke om det nu bare er udflåd igen... 
Vi glæder os utrolig meget til vi når til NF! Og det er faktisk ret skønt at vi får en scanning når jeg er 8+1, for så virker ventetiden til NF ikke så lang. Tænker også på at man om 14 dage måske kan se endnu mere end idag
Blir fantastisk når den engang kan vinke til os ved scanningerne! Kan godt forstå at det må være en kæmpe oplevelse! 
Anmeld