Lille August

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2010

Bavianis

Hej alle sammen.

Tusind tak for Jeres hilsner, som jeg har læst hver og en. De betyder meget for mig. 

Jeg har det ikke så godt for tiden, jeg er meget ked af det. Men jeg tror det er helt naturligt. Har været på sygehuset igen, da jeg har blødt meget. Kan slet ikke klare mere sygehus og undersøgelser nu.

Igen - tusind tak for Jeres søde ord.

Kærlig hilsen Susanne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

Ranarupta

Bavianis skriver:

Hej alle sammen.

Tusind tak for Jeres hilsner, som jeg har læst hver og en. De betyder meget for mig. 

Jeg har det ikke så godt for tiden, jeg er meget ked af det. Men jeg tror det er helt naturligt. Har været på sygehuset igen, da jeg har blødt meget. Kan slet ikke klare mere sygehus og undersøgelser nu.

Igen - tusind tak for Jeres søde ord.

Kærlig hilsen Susanne.

Susanne, selvfølgelig er du ked af det. Du har jo mistet din lille August... 
Har I fået tilbudt noget hjælp? Ellers synes jeg næsten, at du skal tage kontakt til din læge og få en henvisning. (Det er vist de færreste mennesker, der kan klare sådan noget selv...)

Forstår også godt, at du ikke vil indenfor sygehusets mure foreløbigt. Det er jo en evig påmindelse... 
Bløder du pga. fjernelsen af moderkagen? 

Kram

Anmeld

11. april 2010

Bavianis

Ranarupta skriver:

Susanne, selvfølgelig er du ked af det. Du har jo mistet din lille August... 
Har I fået tilbudt noget hjælp? Ellers synes jeg næsten, at du skal tage kontakt til din læge og få en henvisning. (Det er vist de færreste mennesker, der kan klare sådan noget selv...)

Forstår også godt, at du ikke vil indenfor sygehusets mure foreløbigt. Det er jo en evig påmindelse... 
Bløder du pga. fjernelsen af moderkagen? 

Kram

Ja, jeg var i en længere operation, da den var svær at fjerne. Inden prøvede de i flere timer at få den ud - de rykkede i den (navlestrengen) selvom jeg tiggede dem om at holde op. De sagde at jeg psykisk ikke ville af med den (hvilket jo slet ikke er muligt!). Det var ganske forfærdeligt. Nu bløder jeg lidt meget pga at såret åbenbart er lidt anderledes.

Har lige været inde og fået en GU, hvilket er forfærdeligt når man lige har født. Det gjorde ondt, og jeg er stadig i "dårlig balance" rent ´psykisk over alt det der er sket og de instrumenter gennem de sidste mange uger, især i fredags, og lægen skruede bissen på da hun var meget stresset, så det føltes mest som et overgreb. 

Men nu skal vi bare være hjemme heldigvis.

Anmeld

11. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Bavianis skriver:

Ja, jeg var i en længere operation, da den var svær at fjerne. Inden prøvede de i flere timer at få den ud - de rykkede i den (navlestrengen) selvom jeg tiggede dem om at holde op. De sagde at jeg psykisk ikke ville af med den (hvilket jo slet ikke er muligt!). Det var ganske forfærdeligt. Nu bløder jeg lidt meget pga at såret åbenbart er lidt anderledes.

Har lige været inde og fået en GU, hvilket er forfærdeligt når man lige har født. Det gjorde ondt, og jeg er stadig i "dårlig balance" rent ´psykisk over alt det der er sket og de instrumenter gennem de sidste mange uger, især i fredags, og lægen skruede bissen på da hun var meget stresset, så det føltes mest som et overgreb. 

Hvor er det uretfærdigt at du skal så meget igennem. Og så dette oveni. Synes ikke lægen kan være bekendt at gøre det til en oplevelse af overgreb. Uanset hvor stresset hun har været. Det gør mig virkelig gal på jeres vegne

De bedste hilsner.

Anmeld

11. april 2010

TbCp

Det er så uretfærdigt at i skulle igennem dette!

Jeg sender jer et tillykke med jeres søn og et stort stort knus og en masse tanker i denne svære tid.

Håber i bliver tilbudt nødvendig hjælp. Ved at min søster har haft stor hjælp af foreningen mistet et barn.

Små fødder sætter også spor!

Anmeld

11. april 2010

ønskebørn74

Bavianis skriver:

EJ SØDE, DET LYDDER FRYGTELIGT.. DUMME LÆGE.. HUN KUNNE DA GODT HAVDE HAFT LIDT PLI OG TOLMODIGHED I SÅDAN EN SØRGELIG SITUATION!!!

PSYKISK IKKE VILLE AF MED MODERKAGEN.. HVAD DÆLEN SKULLE DU LIGE BRUGE DEN TIL UDEN LILLE AUGUST.. UNDERLIGT NOGET AT SIGE.. JEG ØNSKER JER ALT GODT OG HÅBER I FÅR NOGET GOD HJÆLP TIL AT KOMME VIDERE!!!

KNUS OG KRAM LENE

Anmeld

11. april 2010

Lulle25

Åh er tom for ord, håber I får den hjælp I har behov for, synes ikke der er nogen der fortjener sådan en oplevelse

Ønsker jer alt vel fremoverLouise

Anmeld

11. april 2010

Ranarupta

Bavianis skriver:

Åh nej, hvor er du også bare blevet behandlet grimt! 
Hvordan kan de gøre det? Var Gregers med dig undervejs?

Skal I ind til samtaler om forløbet?
For de bør næsten få at vide, hvordan det har været for jer... Men samtidigt forstår jeg godt, at I ikke orker mere sygehus...

Åh altså... Hold kæft, hvor jeg slet ikke kan forstå alt dét, I skal igennem!

Anmeld

11. april 2010

Lone Jakobsen

mangler ord.....er så ked af det i har været...og fortsat er igennem. håber i snart får lidt medvind.

mange tanker

Lone

Anmeld

11. april 2010

Rillo

Er virkelig ked af jeres tab

Og sikke en omgang du har været igennem!

Hvis du ikk er derinde vil jeg anbefale dig www.smaaengle.dk vi er amnge derinde der kender den sorg du lige nu går igennem

mange tanker herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.