Lille August

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2010

Tina2

Kære Susanne, jeg vil først sige tillykke med jeres søn August.....

Kan kun forestille mig hvor hårdt det må ha' været.... Men godt I fik ham at se....

Jeg håber I kommer godt igennem den kommende tid og at du inden så længe- når I er klar til det igen, får en ny baby i maven.....

Stort kram Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

Kløver

Bavianis skriver:

Så skriver jeg afslutningen - vores lille August er blevet født.

Fødslen trak meget ud, de startede den fredag kl 10 og han er født 18.30. Vi så ham desværre først lidt over 01.00 om natten da moderkagen ikke ville løsne sig. Jeg synes det var forfærdeligt, kunne ikke rigtigt rumme at være midt i det længere. De fjernede den til sidst kirurgisk, og det gik heldigvis fint.

Til sidst fik vi ham at se. Han var utrolig smuk, og han lå og så så fredfuldt ud. Han var så fin, lignede en rigtig baby, bare lille og fin. Vi var meget stolte, på trods af det hele.

Det var utroligt rørende at se sin lille søn.

Kærlig hilsen Susanne.

åh, hvor har i været meget igennem, sender jer alle mine tanker og en masse kram

Anmeld

11. april 2010

sbs78

Har tænkt meget på jer de sidste par dage

Sender jer masser af krammer i denne svære tid 

Sidsel

Anmeld

11. april 2010

businesstigger

Det er så umenneskeligt det I har været igennem. Men det lyder til at I trods alt fik taget en god afsked med jeres smukke lille dreng.

Jeg tænker meget på jer. Ville ønske der var noget jeg kunne sige eller gøre for at hjælpe! Tag godt vare på hinanden.

Anmeld

11. april 2010

MariaJ

Tillykke med jeres lille engel og mange tanker i tiden der kommer. Hvor må det være svært. Det er godt at høre at det trods alt var en god oplevelse for jer at se ham, og I har jo en søn nu, selvom han ikke er hos jer. Jeg håber I kan støtte jer til hinanden og at I har familie og venner omkring jer, der vil være der for jer.

Maria

Anmeld

11. april 2010

lululupo

Jeg er så ked af alt det I har været igennem, kan kun sige at tårene har trillet her med jer i tankerne...... Det er så uretfærdigt!

Himlen har fået en meget smuk lysende stjerne

som blinker for jer...........

og tanker herfra

Anmeld

11. april 2010

Honningblomst

Åh altså...vil først ønske jer tillykke med jeres lille søn, I er mor og far nu og for altid vil August være jeres førstefødte og storebror til jeres kommende børn også selvom I ikke lærte ham at kende udnefor maven. Men tillykke med den smukke lille engel...

Det gør mig så ondt at I skal igennem alt det her og at jeres søn ikke skulle være en del af livet på jorden..

De bedste tanker og en masse styrke sendes til jer...

STORT kram..

Anmeld

11. april 2010

smokin

Bavianis skriver:

Fødslen trak meget ud, de startede den fredag kl 10 og han er født 18.30. Vi så ham desværre først lidt over 01.00 om natten da moderkagen ikke ville løsne sig. Jeg synes det var forfærdeligt, kunne ikke rigtigt rumme at være midt i det længere. De fjernede den til sidst kirurgisk, og det gik heldigvis fint.

Til sidst fik vi ham at se. Han var utrolig smuk, og han lå og så så fredfuldt ud. Han var så fin, lignede en rigtig baby, bare lille og fin. Vi var meget stolte, på trods af det hele.

Kærlig hilsen Susanne.

Alt det du har været igennem - det må bare være så ubeskriveligt hårdt. Sender dig mine allervarmeste tanker - har slet ikke ord for det du går igennem... 

Anmeld

11. april 2010

LouiseNielsen

Hejsa Søde

Tillykke med jeres lille engle baby..... Husk han altid være hos jer i jeres hjerter, og sidde på hans lille lyseblå sky og kigge ned på jer og være stolt over at have jer som forældre.....

Mange varme tanker herfra....

Anmeld

11. april 2010

Ranarupta

Bavianis skriver:

Kærlig hilsen Susanne.

Sødeste Susanne...

Det er hård læsning, men også utrolig smuk læsning. For det er fyldt med kærlighed, hvilket jo også er derfor, at det er så smertefuldt.

Jeg håber, at du og Gregers bruger hinanden og at I får noget hjælp til at komme over dette...

Store kram og kærlige tanker, Karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.