Lille August

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har sådan tænkt på dig de sidste dage. Hvis du har/får et behov for at snakke, så skriv.

Kæmpe kram til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

Nanna1985

Det gør mig så inderligt ondt Jeg føler dybt med jer..

KÆMPE KRAM

Anmeld

10. april 2010

VNB

Sender jer en masse varme tanker her i den svære tid! dejligt at læse at i havde en god oplevelse ud af det trods alt

I lyder som nogle rigtig stærke mennesker og håber i kommer igennem det her på den bedste mulige måde.

Kærlige hilsner til jer og lille August!

Livet er nogle gange brand uretfærdigt!

Anmeld

10. april 2010

Munder

og en masse varme tanker!

Dorte

Anmeld

10. april 2010

ønskebørn74

Bavianis skriver:

Så skriver jeg afslutningen - vores lille August er blevet født.

Fødslen trak meget ud, de startede den fredag kl 10 og han er født 18.30. Vi så ham desværre først lidt over 01.00 om natten da moderkagen ikke ville løsne sig. Jeg synes det var forfærdeligt, kunne ikke rigtigt rumme at være midt i det længere. De fjernede den til sidst kirurgisk, og det gik heldigvis fint.

Til sidst fik vi ham at se. Han var utrolig smuk, og han lå og så så fredfuldt ud. Han var så fin, lignede en rigtig baby, bare lille og fin. Vi var meget stolte, på trods af det hele.

Det var utroligt rørende at se sin lille søn.

Kærlig hilsen Susanne.

KÆRE SUSANNE. DU/I ER I MINE TANKER. I HAR MIN DYBESTE MEDFØLELSE OG RESPECT. DU ER SÅ STÆRK OG JEG BEUNDRER DIG FOR DIN STYRKE. JEG ER DYBT RØRT OVER DIN BERETNING OG ØNSKER JER ALT VEL.

KNUS OG KRAM LENE

Anmeld

10. april 2010

Bayze

Kære Susanne

Det synes jeg lyder som en meget meget smuk afrunding på det ekstremt barske forløb I har været igennem. Pas på jer selv i den kommende tid

Tina

Anmeld

10. april 2010

CamillaT89

Jeg er tom for ord! 

Jeg håber, at I kommer på benene igen. Hvor må det være hårdt!

Anmeld

10. april 2010

Faith

Bavianis skriver:

Så skriver jeg afslutningen - vores lille August er blevet født.

Fødslen trak meget ud, de startede den fredag kl 10 og han er født 18.30. Vi så ham desværre først lidt over 01.00 om natten da moderkagen ikke ville løsne sig. Jeg synes det var forfærdeligt, kunne ikke rigtigt rumme at være midt i det længere. De fjernede den til sidst kirurgisk, og det gik heldigvis fint.

Til sidst fik vi ham at se. Han var utrolig smuk, og han lå og så så fredfuldt ud. Han var så fin, lignede en rigtig baby, bare lille og fin. Vi var meget stolte, på trods af det hele.

Det var utroligt rørende at se sin lille søn.

Kærlig hilsen Susanne.

Sender dig et kæmpe og en masse varme tanker.

Selvom det må være dybt tragisk at føde sit døde barn, lyder det alligevel som en smuk oplevelse. I fik set ham og i husker ham som en smuk lille engel. Det må være noget i kan bære i jeres hjerter til evig tid. Det er noget din mand og du har gennemgået sammen, og erfaringen siger mig at et forhold ofte bliver meget stærkere når man har oplevet noget så tragisk sammen.

Min mands søn døde for 2,5 år siden, 7 år gammel, af en kræftsvulst i hjernen. Det var den mest forfærdelige oplevelse, men det har bragt os tættere sammen. Jeg kan med 100% sikkerhed sige at vi aldrig går fra hinanden. Vi er sjælemager, det er jeg helt sikker på.

Håber i støtter hinanden og får talt en masse om det i har oplevet. Det er ikke noget der skal gemmes væk. Lille August vil jo altid være en del af jeres liv.

Stort knus herfra.

Anmeld

10. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Har siddet og tænkt og tænkt og tænkt på hvad jeg dog skulle skrive, men ord rækker ikke.

Den dybeste medfølelse herfra.

Anmeld

11. april 2010

Ox.

Det gør mig så ondt ..  Mine tanker er hos jer ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.