Lille August

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2010

mamalicious

Kære Susanne...

Pyyyh det javer helt ind i hjertet!!! I har sammen oplevet  det værste en forælder kan opleve. Jeg kan intet sige, som kan trøste dig!! Jeg kan intet gøre, som vil hjælpe dig,  - men jeg kan sende dig mine varmeste tanker og ord, og håbe at det hjælper at vide, at andre tænker på jer!!! Vi er MANGE der vil hjælpe, hvis vi kan...... Bare sig til !!! Midt i alt dette, håber jeg dog , - at personalet på hospitalet har hjulpet jer det bedste de kunne, og SÅ laaangt deres evner rækkede. Fik I et billede og hånd/fodaftryk med hjem af Jeres lille fine engel - jeres lille søn August??

trøstende tanker og kram

Cathrine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

MyBaby

Åh Sus - igen triller tårerne! Du er så fantstisk og I skal nok klare det (og jeg er her hele vejen igennem).

Kærligst Nina

Anmeld

28. april 2010

dorthemus

Jeg har først set din tråd nu.....synes det er helt ufatteligt hårdt og ulykkeligt, at I skal igennem dette. Sender mine varmeste tanker til jer begge

Anmeld

28. april 2010

Bavianis

dorthemus skriver:

Jeg har først set din tråd nu.....synes det er helt ufatteligt hårdt og ulykkeligt, at I skal igennem dette. Sender mine varmeste tanker til jer begge

Tusind tak Dorthe.

Jeg synes allerede det går fremad - jeg er startet på arbejde, og har haft meget brug for det - at få en normal hverdag igen. Vi har plantet et træ for August - og det er faktisk sprunget ud idag!

Kærligst Susanne

Anmeld

28. april 2010

dorthemus

Bavianis skriver:

Tusind tak Dorthe.

Jeg synes allerede det går fremad - jeg er startet på arbejde, og har haft meget brug for det - at få en normal hverdag igen. Vi har plantet et træ for August - og det er faktisk sprunget ud idag!

Kærligst Susanne

Synes det er en rigtig dejligt og positivt, at plante et træ som et levende vidnesbyrd på jeres lille dreng...blir helt tårevædet når jeg hører, at det er sprunget ud  

Godt at høre at du har dit arbejde, men troede faktisk at man havde ret til barslen alligevel når man har mistet et barn.

Dorthe

Anmeld

28. april 2010

Bavianis

dorthemus skriver:

Synes det er en rigtig dejligt og positivt, at plante et træ som et levende vidnesbyrd på jeres lille dreng...blir helt tårevædet når jeg hører, at det er sprunget ud  

Godt at høre at du har dit arbejde, men troede faktisk at man havde ret til barslen alligevel når man har mistet et barn.

Dorthe

Jeg kender ikke reglerne, men alle har sagt at jeg har ret til så meget fri som jeg vil. Lægerne har endda sagt, at der minimum skulle gå 4 uger efter fødslen indtil jeg måtte starte - så jeg har ikke fortæalt dem at jeg startede igen 13 dage efter jeg kom hjem fra sygehuset...

De læger har bare bestemt SÅ meget over mig på det sidste, selvfølgelig i en "god sags tjeneste", men nu kan jeg bare mærke at jeg har brug for at tage styringen igen. Og komme på arbejde og væk hjemmefra, hvor jeg har været de sidste mange mdr.

Augsut bliver først begravet om 5 uger, og hvis jeg skulle gå hjemme indtil da, så ville jeg blive vanvittig. Jeg tænker stadig på ham hele tiden, men det er godt for mig at tænke på noget andet, ind imellem tankerne om ham, kan jeg mærke. 

Anmeld

28. april 2010

dorthemus

Bavianis skriver:

Jeg kender ikke reglerne, men alle har sagt at jeg har ret til så meget fri som jeg vil. Lægerne har endda sagt, at der minimum skulle gå 4 uger efter fødslen indtil jeg måtte starte - så jeg har ikke fortæalt dem at jeg startede igen 13 dage efter jeg kom hjem fra sygehuset...

De læger har bare bestemt SÅ meget over mig på det sidste, selvfølgelig i en "god sags tjeneste", men nu kan jeg bare mærke at jeg har brug for at tage styringen igen. Og komme på arbejde og væk hjemmefra, hvor jeg har været de sidste mange mdr.

Augsut bliver først begravet om 5 uger, og hvis jeg skulle gå hjemme indtil da, så ville jeg blive vanvittig. Jeg tænker stadig på ham hele tiden, men det er godt for mig at tænke på noget andet, ind imellem tankerne om ham, kan jeg mærke. 

Det kan jeg godt forstå...godt at du mærker efter i dig selv og er opmærksom på hvordan du har det og på hvor meget du kan klare.

Pas på dig selv

Anmeld

28. april 2010

Bavianis

Tusind tak søde Dorthe Og lige over til dig - nu er der ikke lang tid til at du skal have Runa - ihh, hvor bliver det spændende!

Kærligst Susanne

Anmeld

28. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er godt at høre, at du er kommet lidt igang igen. Mht barslen, så er det når man er over 24 uger, vidst nok. Men naturligvis har man ret til at komme sig og bruge den tid, man skal bruge på det.

Da jeg skulle igang igen, havde jeg en overgangsperiode, hvor jeg arbejdede på nedsat tid. Det var vigtigt for mig at komme ud i verden, for der kunne jeg ikke være i min beskyttede lille tilværelse, hvor alt ondt ikke var, men tage udfordringerne i det omfang de kom.

Psykisk havde jeg mén længe...

Jeg var rigtig glad for at læse at August' træ er sprunget ud idag. Tillykke

stort kram søde.

Anmeld

28. april 2010

Bavianis

Zafir skriver:

Det er godt at høre, at du er kommet lidt igang igen. Mht barslen, så er det når man er over 24 uger, vidst nok. Men naturligvis har man ret til at komme sig og bruge den tid, man skal bruge på det.

Da jeg skulle igang igen, havde jeg en overgangsperiode, hvor jeg arbejdede på nedsat tid. Det var vigtigt for mig at komme ud i verden, for der kunne jeg ikke være i min beskyttede lille tilværelse, hvor alt ondt ikke var, men tage udfordringerne i det omfang de kom.

Psykisk havde jeg mén længe...

Jeg var rigtig glad for at læse at August' træ er sprunget ud idag. Tillykke

stort kram søde.

Tusind tak søde.

Ja... Jeg kan også mærke, at jeg på nogle områder - som f.eks. job, har brug for at styre mig lidt... Jeg har de sidste par dage oplevet hukommelsestab, og jeg har 2 gange ikke forstået hvad folk har sagt til mig - selvom de talte tydeligt, så var det somom det var arabisk de talte!

Gregers er meget obs på mig, og siger, at jeg simpelthen skal ned på halv tid et stykke tid - ellers må jeg helt holde op Det er bar eså svært for mig - jeg HIGER efter input og stimulation, men kan også mærke at jeg bliver helt flov og overrumblet når min kognition svigter pga "ombygning". Har glemt flere aftaler og kan nogle gange ikke forstå, hvad min esamarbejdspartnere siger til mig... Gregers har positivt omdefineret det som et "luksus-problem" - at jeg ikke skal mande mig op til at starte, men mande mig op til at styre mig, for min psyke/krop er måske ikke helt der hvor jeg ønsker den skal være endnu.

Så jeg skal faktisk snakke med min leder i morgen - hun må hjælpe mig til at gå før, passe lidt på og holde tilbage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.