Zafir skriver:
Det er godt at høre, at du er kommet lidt igang igen. Mht barslen, så er det når man er over 24 uger, vidst nok. Men naturligvis har man ret til at komme sig og bruge den tid, man skal bruge på det.
Da jeg skulle igang igen, havde jeg en overgangsperiode, hvor jeg arbejdede på nedsat tid. Det var vigtigt for mig at komme ud i verden, for der kunne jeg ikke være i min beskyttede lille tilværelse, hvor alt ondt ikke var, men tage udfordringerne i det omfang de kom.
Psykisk havde jeg mén længe...
Jeg var rigtig glad for at læse at August' træ er sprunget ud idag. Tillykke 
stort kram søde.
Tusind tak søde.
Ja... Jeg kan også mærke, at jeg på nogle områder - som f.eks. job, har brug for at styre mig lidt... Jeg har de sidste par dage oplevet hukommelsestab, og jeg har 2 gange ikke forstået hvad folk har sagt til mig - selvom de talte tydeligt, så var det somom det var arabisk de talte!
Gregers er meget obs på mig, og siger, at jeg simpelthen skal ned på halv tid et stykke tid - ellers må jeg helt holde op
Det er bar eså svært for mig - jeg HIGER efter input og stimulation, men kan også mærke at jeg bliver helt flov og overrumblet når min kognition svigter pga "ombygning". Har glemt flere aftaler og kan nogle gange ikke forstå, hvad min esamarbejdspartnere siger til mig... Gregers har positivt omdefineret det som et "luksus-problem" - at jeg ikke skal mande mig op til at starte, men mande mig op til at styre mig, for min psyke/krop er måske ikke helt der hvor jeg ønsker den skal være endnu.
Så jeg skal faktisk snakke med min leder i morgen - hun må hjælpe mig til at gå før, passe lidt på og holde tilbage.
Anmeld