Lille August

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.509 visninger
64 svar
0 synes godt om
10. april 2010

Bavianis

Så skriver jeg afslutningen - vores lille August er blevet født.

Fødslen trak meget ud, de startede den fredag kl 10 og han er født 18.30. Vi så ham desværre først lidt over 01.00 om natten da moderkagen ikke ville løsne sig. Jeg synes det var forfærdeligt, kunne ikke rigtigt rumme at være midt i det længere. De fjernede den til sidst kirurgisk, og det gik heldigvis fint.

Til sidst fik vi ham at se. Han var utrolig smuk, og han lå og så så fredfuldt ud. Han var så fin, lignede en rigtig baby, bare lille og fin. Vi var meget stolte, på trods af det hele.

Det var utroligt rørende at se sin lille søn.

Kærlig hilsen Susanne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Har slet ingen ord for det I har været ignnem i den seneste tid.

Fulgt med her på siden, og syntes I har været fantastiske til at klare dette...

Kan kun sige at det nu er en smuk stjerne på himlen, der altid vil skinne klart.

Kæmpe  kram til jer begge i denne svære tid.

Anmeld

10. april 2010

oo

åh Susanne det er så trist og så smukt skrevet, at man ikke kan andet end fælde en tåre for jeres lille søn. Pas nu rigtig godt på hinanden i tiden der kommer.

Anmeld

10. april 2010

Mutti2

Bavianis skriver:

Så skriver jeg afslutningen - vores lille August er blevet født.

Fødslen trak meget ud, de startede den fredag kl 10 og han er født 18.30. Vi så ham desværre først lidt over 01.00 om natten da moderkagen ikke ville løsne sig. Jeg synes det var forfærdeligt, kunne ikke rigtigt rumme at være midt i det længere. De fjernede den til sidst kirurgisk, og det gik heldigvis fint.

Til sidst fik vi ham at se. Han var utrolig smuk, og han lå og så så fredfuldt ud. Han var så fin, lignede en rigtig baby, bare lille og fin. Vi var meget stolte, på trods af det hele.

Det var utroligt rørende at se sin lille søn.

Kærlig hilsen Susanne.

Jeg er helt tør for ord.

Er ked af at i skulle igennem det. Men er glad for at det lyder til at i har fået en god afslutning på det, når det nu skulle være. Det kommer til at betyde meget for jer senere hen.

Jeg har tænkt meget på jer, og fuldt med fra sidelinien.

Stort knus  og min dybeste medfølelse til dig og din mand.

Pernille

Anmeld

10. april 2010

MM1987

Tårerne kigger frem i øjenkrogen...

Jeg er imponeret over hvor stærk en kvinde du er - det stråler ud af dine indlæg...

Jeg er sikker på lille August kigger ned på jer, og vil trøste jer i den næste tid...

Anmeld

10. april 2010

Chalala85

Åhhh det er sådan en sødt indlæg trods de triste omstændigheder i er i.

Det er dejligt at høre han var sådan en smuk fredfyldt baby. Er sikker på i gjorde det rigtige for ham.

Jeg føler med jer selvom jeg ikke kan sætte mig ind i situationen.

Jeg sender min dybeste medfølelse og et kæmpr kram

Jeg håber fremtiden vil bringe jer en masse lykke.

Charlotte.

Anmeld

10. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Holddaop hvor har jeg bare tænkt på jer!!!...

KÆMPE KRAMMER og tanker.

Sig til, når og hvis du får lyst til at snakke.

Anmeld

10. april 2010

gruener

Ihh hvor er det bare forfærdeligt, men hvor er er det flot, sådan som i takler det. Mine tanker går til jer i denne svære tid.

Mange kram Sara

Anmeld

10. april 2010

FruEllingsen

Det gør mig virkelig ondt med jeres lille August.

Det er så tragisk det som i går igennem. føler virkelig med jer

Sender jer en masse varme tanker i denne svære tid

Anmeld

10. april 2010

Halbschön

Puuuuh, dine ord giver virkelig en klump i halsen.. Så smukt skrevet! Som en af de andre skriver, så virker du som en FANTASTISK stærk kvinde... Alt det du har været igennem.. Jeg har fulgt med fra sidelinien, og føler med jer..

Tusinder af KNUS og TANKER herfra!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.