Lille August

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bavianis skriver:

Tusind tak søde.

Ja... Jeg kan også mærke, at jeg på nogle områder - som f.eks. job, har brug for at styre mig lidt... Jeg har de sidste par dage oplevet hukommelsestab, og jeg har 2 gange ikke forstået hvad folk har sagt til mig - selvom de talte tydeligt, så var det somom det var arabisk de talte!

Gregers er meget obs på mig, og siger, at jeg simpelthen skal ned på halv tid et stykke tid - ellers må jeg helt holde op Det er bar eså svært for mig - jeg HIGER efter input og stimulation, men kan også mærke at jeg bliver helt flov og overrumblet når min kognition svigter pga "ombygning". Har glemt flere aftaler og kan nogle gange ikke forstå, hvad min esamarbejdspartnere siger til mig... Gregers har positivt omdefineret det som et "luksus-problem" - at jeg ikke skal mande mig op til at starte, men mande mig op til at styre mig, for min psyke/krop er måske ikke helt der hvor jeg ønsker den skal være endnu.

Så jeg skal faktisk snakke med min leder i morgen - hun må hjælpe mig til at gå før, passe lidt på og holde tilbage.

Vildt... At du skriver det med hukommelsestab... Jeg havde det meget længe, som om jeg havde fået alzeimers!!!... Det var super frustrerende, men min læge, sagde at det var helt normalt og det ville blive bedre. Men det tog næsten et år, før det blev bedre.

Det er virkelig godt at du skal snakke med din chef i morgen. Tror det er vigtigt at få verden med i processen, så man kan blive passet lidt mere på, når man ikke helt selv kan være så god til det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

Enayia

Bavianis skriver:

Så skriver jeg afslutningen - vores lille August er blevet født.

Fødslen trak meget ud, de startede den fredag kl 10 og han er født 18.30. Vi så ham desværre først lidt over 01.00 om natten da moderkagen ikke ville løsne sig. Jeg synes det var forfærdeligt, kunne ikke rigtigt rumme at være midt i det længere. De fjernede den til sidst kirurgisk, og det gik heldigvis fint.

Til sidst fik vi ham at se. Han var utrolig smuk, og han lå og så så fredfuldt ud. Han var så fin, lignede en rigtig baby, bare lille og fin. Vi var meget stolte, på trods af det hele.

Det var utroligt rørende at se sin lille søn.

Kærlig hilsen Susanne.

Det gør mig så frygtelig ondt at høre!

Det er det værste man kan blive udsat for!

Selvom det vat kort, havde jeres lille August et fantastisk dejligt liv -inde i din mave, fyldt med kærlighed!!

Smerten findes der ingen .tidsbegrænsing på, men med tiden "lærer" man at leve med mindet, og glædes over det liv der var.

Håber du får talt ud om det, det værste man kan gøre er ikke at snakke om det.

Minder er vigtigt, i billeder tekst, alt man nu har tilgængeligt. Lav måske en lille mindebog.

Altid vil August leve videre i jeres hjerter!

Ønsker jer det bedste.

Anmeld

17. maj 2010

Pernille84

Åhhh altså, det er så forfærdeligt .

Vil bare sige at jeg ved hvad du gennemgår, vi mistede selv vores pige for 9 dage siden.

Anmeld

17. maj 2010

MinWilliam

Det gør mig frygeligt ondt at høre

Kæmpe kram til dig..

Anmeld

18. maj 2010

LauraLW

kære du...

Jeg er ked af at jeg ikke har fulgt med her på det sidste... har slet ikke vidst at I har været igennem alt det - ville have sendt dig en masse knus og tanker, men gør det nu i stedet! Har ingen ord... Men håber at I får snakket, tudet, råbt, krammet alt det I har behov for! Og godt at I fik sagt ordentligt farvel til jeres lille August...

Mange knus og tanker herfra

Laura

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.