Min mave 2. graviditet, uge 40+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Ha ha, synes nu ikke du er gammel ;-) Du har jo ikke engang en unormal alder for første graviditet:-)

Neeej, vel efterhånden ikke. Men bilogisk set er jeg jo alligevel lidt gammel. Da jeg i dag sad og "trippede" over det der med at gå over tid, gav jeg mig som altid til at google, hvilket kun får mig til at "trippe" endnu mere. Men der fik jeg så læst mig til at det at gå over tid øger risikoen for dødsfødsel (altså tallene er jo stadig vældig små) og faktorer der er med til at øge risikoen er at vente en dreng (!!), at man er over 34 (!!) og røg (kom til at ryge lidt i starten, det var ganske lidt og kortvaright, men alligevel) (!!)

Du kan nok se at det var med til at fyre godt op under mit hormonella attack!! :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Tina2

tinpou skriver:

Neeej, vel efterhånden ikke. Men bilogisk set er jeg jo alligevel lidt gammel. Da jeg i dag sad og "trippede" over det der med at gå over tid, gav jeg mig som altid til at google, hvilket kun får mig til at "trippe" endnu mere. Men der fik jeg så læst mig til at det at gå over tid øger risikoen for dødsfødsel (altså tallene er jo stadig vældig små) og faktorer der er med til at øge risikoen er at vente en dreng (!!), at man er over 34 (!!) og røg (kom til at ryge lidt i starten, det var ganske lidt og kortvaright, men alligevel) (!!)

Du kan nok se at det var med til at fyre godt op under mit hormonella attack!! :-)

Ja, jeg gik faktisk ikke over tid med Filuca, hun kom 5 dage før termin....

Men begge gange her gik det igang lige efter "en tur under dynerne"  Så I må give den lidt ekstra gas nu her *fniiis*

Anmeld

1. april 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Ja, jeg gik faktisk ikke over tid med Filuca, hun kom 5 dage før termin....

Men begge gange her gik det igang lige efter "en tur under dynerne"  Så I må give den lidt ekstra gas nu her *fniiis*

Åhh jeg ved det godt, for jeg har allerede erfaret under graviditeten at sex sætter fut i fejemøget. Fik sgu besked på af jordemor ca i uge 31-32 at vi hellere liige måde udsætte dyneaktiviteterne fordi en tur under lagnerne på det tidspunkt satte gang i de vildeste plukveer ligesom slimproppen røg sig en tur. Så turde vi ikke igen før i uge 36 eller sådan noget og så skete det sgu igen. Så jeg ved det virker. Men Tina - jeg ooooorker det ikke - forstår du det!!?? Overhovedet ikke.....

Anmeld

1. april 2010

Tina2

tinpou skriver:

Åhh jeg ved det godt, for jeg har allerede erfaret under graviditeten at sex sætter fut i fejemøget. Fik sgu besked på af jordemor ca i uge 31-32 at vi hellere liige måde udsætte dyneaktiviteterne fordi en tur under lagnerne på det tidspunkt satte gang i de vildeste plukveer ligesom slimproppen røg sig en tur. Så turde vi ikke igen før i uge 36 eller sådan noget og så skete det sgu igen. Så jeg ved det virker. Men Tina - jeg ooooorker det ikke - forstår du det!!?? Overhovedet ikke.....

Det gør du når du er gået over tid, tro mig!!!!  

Det ku vist ikke blive mindre romantisk her den aften vi fik gang i Milas' fødsel, det var KUN for at prøve at sætte gang i den og den fik ikke for lidt kan jeg sige dig, og jeg skal da også love for veerne startede lige efter (selvom jeg jo var i tvivl først, men det VAR altså dem der startede der).....

Så kom I bare igang

Anmeld

1. april 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Det gør du når du er gået over tid, tro mig!!!!  

Det ku vist ikke blive mindre romantisk her den aften vi fik gang i Milas' fødsel, det var KUN for at prøve at sætte gang i den og den fik ikke for lidt kan jeg sige dig, og jeg skal da også love for veerne startede lige efter (selvom jeg jo var i tvivl først, men det VAR altså dem der startede der).....

Så kom I bare igang

Ad hvad var det for en sjofel smiley du lige rundede af med til sidst - ha ha!

Ja man fristes jo til at sige pest eller kolera Og det er fordi at alene det at man gør det for at sætte veer i gang, så bliver at så mekanisk og det gør det sådan lidt småklamt synes jeg. Og så minder det hele jo bare om en stor malkeko der skal bedækkes (hedder det det) og det har jeg det altså også lidt svært med:-)

Men godt så - må vel lade manden bestige bjerget så (har stjålet udtrykket af en anden bruger herinde, var ved at dø af grin da jeg hørte det:-)) men så skal han have bind for øjnene:-)

Anmeld

1. april 2010

Tina2

tinpou skriver:

Ad hvad var det for en sjofel smiley du lige rundede af med til sidst - ha ha!

Ja man fristes jo til at sige pest eller kolera Og det er fordi at alene det at man gør det for at sætte veer i gang, så bliver at så mekanisk og det gør det sådan lidt småklamt synes jeg. Og så minder det hele jo bare om en stor malkeko der skal bedækkes (hedder det det) og det har jeg det altså også lidt svært med:-)

Men godt så - må vel lade manden bestige bjerget så (har stjålet udtrykket af en anden bruger herinde, var ved at dø af grin da jeg hørte det:-)) men så skal han have bind for øjnene:-)

Aaaaaahahahaaaa, bestige bjerget, den var sgu go'

Ja, meget mekanisk og skod, men det virkede, det var det vigtigste!  Jeg var simpelthen så desperat efter at få den knægt ud tilsidst, at der bare måtte gøres noget... Flodhest eller ej

Anmeld

2. april 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Aaaaaahahahaaaa, bestige bjerget, den var sgu go'

Ja, meget mekanisk og skod, men det virkede, det var det vigtigste!  Jeg var simpelthen så desperat efter at få den knægt ud tilsidst, at der bare måtte gøres noget... Flodhest eller ej

Okay så okay så - jeg synes jeg kan fornemme på dig at du ikke gider høre mere på mit klynkeri før jeg har ladet manden bestige bjerget, så det må jeg jo så lade ske:-) Will keep you posted:-)

Kan du sove godt og tak for hyggelig sludder endnu en gang:-)

kram, Tina

Anmeld

2. april 2010

Tina2

tinpou skriver:

Okay så okay så - jeg synes jeg kan fornemme på dig at du ikke gider høre mere på mit klynkeri før jeg har ladet manden bestige bjerget, så det må jeg jo så lade ske:-) Will keep you posted:-)

kram, Tina

Ha ha, bare vent hvis du går over tid, så skal du nok komme til fornuft *ggg*

Ej spøg til side, tror nok der er noget med at sex KUN kan sætte gang i en fødsel hvis kroppen og livmoderhalsen er fuldstændig klar til det... Men det er man vel egentlig også, hvis man er over tid......

Selv tak, søde, nu vil jeg springe i kassen... Thomas er blevet færdig med at male i stuen... ENDELIG! Så imorgen skal der gulv på og det sidste skal ordnes ved køkkenet så er det snart klar til at tage i brug, jubiii:-)

Jeg trænger sådan til at få min sofa tilbage, har ikke haft en stue siden jan!!!

Sov godt

Anmeld

2. april 2010

Tina2

tinpou skriver:

kram, Tina

Ej! Søgte lige på dig på FB og kan se du kender både Dina og Mie heroppe fra!!! Hvor sjovt:-) Hvor kender du dem fra???

Anmeld

2. april 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Ej! Søgte lige på dig på FB og kan se du kender både Dina og Mie heroppe fra!!! Hvor sjovt:-) Hvor kender du dem fra???

Nej nu stopper festen da!! Kender du dem?? Jamen Mie læste jeg sammen med, ja, vi var bedste veninder og hun er én af mine gode veninder i dag også. Boede bla sammen med hende på Kastetvej:-) Dina er en af Mies endnu ældre veninder som jeg kender mere perifert gennem Mie, men vi var da bla på en sommerferie sammen et år, sådan for en større flok. Mie blev mor her for godt et halvt år siden og til barnedåben var Dina selvfølgelig også med, så der mødte jeg hende sidst. hvor kender du dem fra?? 

Send lige en venneanmodning på FB så jeg også kan snage hos dig:-) Min profil er dødssyg, der er ikke så meget at finde - det sku da lige være et billede af min dejlige mand, ham har jeg vist ikke offentliggjort herinde endnu:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.