Tina2 skriver:
Ha ha, hvor sjovt!!!! Har sendt venneanmodning til dig 
Jamen, jeg har to veninder- Marianne og Pia og de kender begge Mie og Dina, så det er derigennem jeg kender dem.... Marianne og Pia må du næsten ha' mødt til barnedåben så :-)
Det var godt til Mie at blive mor, hun ville så gerne og skøn knægt hun har fået :-)
Jeg er ind imellem sammen med dem når jeg er sammen med de andre og Dina (og hendes mand Brian) har også været med i vores karnevalsgruppe :-)
Det var da helt utroligt - jeg ved da godt hvem Marianne og Pia er:-) Og jeg sagde før at verden er lille fordi du kender Finstrupgård:-)
Ja, Mie hun har bare altid gerne ville være mor og det har været SÅ hårdt for hende at årene er gået og hun ligesom bare ikke har haft manden at få dem med. hun havde desværre ikke en særlig god fødselsoplevelse og det blev desværre også en af dem der kom til at have stor negativ betydning for hende længe efter. Det har faktisk været nogle ret hårde måneder for hende. Det er lidt synd for hende, men ingen tvivl om at hun elsker at være blevet mor alligevel:-)
Hyggeligt med udvidelse af bekendtskabet til FB også. Bruger det meget lidt, men skal da straks ind og se om ikke du har flere skønne billeder liggende. Og jeg er ked af at indvie dig i det her, Tina. men jeg fortalte min rasmus om dig, om Aalborg og alt det der. Så viste jeg ham billederne af dig i dag som du ser ud nu, og så sagde jeg il ham "og nu skal du se hvordan det ser ud når en kvinde er strippet for al ære og værdighed" og så viste jeg ham billedet af dig i de store hospitalsunderhylere, som du lige har lagt ud i dag. var knust af grin, men nu ved han da hvad der venter ham. ha ha - det er hele din kropsholdning der sjov også, sådan helt magtesløs og opgivende og så i de der store underhylere, altså...
Godnat og sov rigtig godt:-)
Anmeld