Tina2 skriver:
He he, hvorfor tror du ansigtet er kappet af?
Jeg lignede en oppustet flodhest!!!! Og billeder bagfra har jeg også undladt, he he......
De 31 kg sad overalt.... Man kan nu godt se det på overarmene.... Men jeg var simpelthen bare ramt overalt, der var ingen steder jeg ikke tog på...
Åhhh, hvor jeg håber jeg bli'r fri for den vanvittige vægtøgning denne gang!!!!!
Ha ha - kender godt det der med at kappe ansigtet af:-) Der er bare ikek noget værre end når éns ansigt er helt opsvulmet. ALtså man kan jo altid bare tage nogle løse bukser på de hævede ben, men ansigtet er jo lidt svært at pynte på...
Jeg tror altså det bliver anderledes for dig denne gang! Dels har du allerede fået en helt anden start og dels har du en masse erfaringer fra de andre gange, som du kan drage nytte af. Man er vel i det hele taget ikke så usikker på det hele når man har prøvet det før, og jeg forestiller mig at man føler sig stærkere og mindre overrumplet og derfor også bedre i stand til selv at "styre slagets gang" lidt mere, hvis du forstår... Men altså, for at vende tilbage til det med væsken, hvis det skulle gå hen og ramme dig igen, så er det jo bare svært, man kan jo ikke gøre hverken fra eller til...
Men jeg synes det virker som om du er på et rigtig godt spor både mht motion og sund kost og er vældig motiveret for at det ikke skal ende med de 30 kg igen, og det er jo bare et rigtig godt udgangspunkt:-)
Anmeld