Min mave 2. graviditet, uge 40+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Det var helt sindssygt, den mave var SÅ tung!!!!!! Og jo, jeg havde rigtig meget væske i kroppen- kunne ikke gå med fingerringe i flere mdr inden.....

Puha, kan lige nu huske hvor meget det smerter overalt at ha alt det vand i kroppen.....

Fingerringe!! Hvilken planet er du fra!? Dem smed jeg i 3. måned tror jeg:-) Har virkelig haft de ledeste pølsefingre gennem hele graviditeten:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Bayze

Tina2 skriver:

He he, hvorfor tror du ansigtet er kappet af?  Jeg lignede en oppustet flodhest!!!! Og billeder bagfra har jeg også undladt, he he......

De 31 kg sad overalt.... Man kan nu godt se det på overarmene.... Men jeg var simpelthen bare ramt overalt, der var ingen steder jeg ikke tog på...  Åhhh, hvor jeg håber jeg bli'r fri for den vanvittige vægtøgning denne gang!!!!!

Ha ha - kender godt det der med at kappe ansigtet af:-) Der er bare ikek noget værre end når éns ansigt er helt opsvulmet. ALtså man kan jo altid bare tage nogle løse bukser på de hævede ben, men ansigtet er jo lidt svært at pynte på...

Jeg tror altså det bliver anderledes for dig denne gang! Dels har du allerede fået en helt anden start og dels har du en masse erfaringer fra de andre gange, som du kan drage nytte af. Man er vel i det hele taget ikke så usikker på det hele når man har prøvet det før, og jeg forestiller mig at man føler sig stærkere og mindre overrumplet og derfor også bedre i stand til selv at "styre slagets gang" lidt mere, hvis du forstår... Men altså, for at vende tilbage til det med væsken, hvis det skulle gå hen og ramme dig igen, så er det jo bare svært, man kan jo ikke gøre hverken fra eller til... 

Men jeg synes det virker som om du er på et rigtig godt spor både mht motion og sund kost og er vældig motiveret for at det ikke skal ende med de 30 kg igen, og det er jo bare et rigtig godt udgangspunkt:-)

Anmeld

1. april 2010

FruEllingsen

Sikke en smuk stor mave

Anmeld

1. april 2010

MyBaby

Tina2 skriver:

Det var helt sindssygt, den mave var SÅ tung!!!!!! Og jo, jeg havde rigtig meget væske i kroppen- kunne ikke gå med fingerringe i flere mdr inden.....

Puha, kan lige nu huske hvor meget det smerter overalt at ha alt det vand i kroppen.....

Ih, den ligner bare vildt meget min mave! Jeg er lige nået terminsdato idag, så håber snart, det er slut for mit vedkommende! Jeg har også vildt meget væske i kroppen - er fuldstændig oppustet over det hele - mine tæer rører fx slet ikke hinanden mere....  Og ja, det er godt nok ubehageligt, når skindet strammer over det hele, fordi væsken nærmest er på vej ud!

Ih, og tillykke med den lille ny i maven, det er da skønt!

Kram Nina - som slet ikke kan huske, hvordan mine fingerringe ser ud...

Anmeld

1. april 2010

lillemunk

Hold da op den er flot

Anmeld

1. april 2010

Tina2

Diana... skriver:

Hold da op hvor er den stor og flot sidder virkelig flot. 

Er du gravid igen? 

Tak for det:-) Ja, jeg er gravid igen og på mandag går jeg ind i 17. uge:-)

Anmeld

1. april 2010

Tina2

Maise skriver:

he he det ligner min mave. Uhh var også bare kæmpe med væske. Tog 25 kg på og havde tabt de 14 kilo den 1 uge. Men den er godt nok flot.

Og   STORT TILLYKKE  med BEBS i maven, uhh en lille pige ville da være hyggeligt

Tak for det:-) Ja, vi har jo en af hver nu (billedet er fra 2. graviditet) så er fuldstændig ligeglad med hvad det bliver, men nysgerrigheden er stor, så skal til kønsscanning inden så længe:-)

Jeg tabte også 14-15 kg den første uge efter begge fødsler.... Men syntes nu stadig der var lang vej til de 31 kg jeg tog på sidst....

Anmeld

1. april 2010

Tina2

tinpou skriver:

Fingerringe!! Hvilken planet er du fra!? Dem smed jeg i 3. måned tror jeg:-) Har virkelig haft de ledeste pølsefingre gennem hele graviditeten:-)

Jeg har normalt ret tynde fingre, men måtte også ha dem af, da jeg nåede et tidspunkt hvor jeg nærmest ikke engang kunne få dem af selvom jeg smurte fingrene ind i sæbe.....

Anmeld

1. april 2010

Tina2

tinpou skriver:

Ha ha - kender godt det der med at kappe ansigtet af:-) Der er bare ikek noget værre end når éns ansigt er helt opsvulmet. ALtså man kan jo altid bare tage nogle løse bukser på de hævede ben, men ansigtet er jo lidt svært at pynte på...

Jeg tror altså det bliver anderledes for dig denne gang! Dels har du allerede fået en helt anden start og dels har du en masse erfaringer fra de andre gange, som du kan drage nytte af. Man er vel i det hele taget ikke så usikker på det hele når man har prøvet det før, og jeg forestiller mig at man føler sig stærkere og mindre overrumplet og derfor også bedre i stand til selv at "styre slagets gang" lidt mere, hvis du forstår... Men altså, for at vende tilbage til det med væsken, hvis det skulle gå hen og ramme dig igen, så er det jo bare svært, man kan jo ikke gøre hverken fra eller til... 

Men jeg synes det virker som om du er på et rigtig godt spor både mht motion og sund kost og er vældig motiveret for at det ikke skal ende med de 30 kg igen, og det er jo bare et rigtig godt udgangspunkt:-)

Ha ha, ja alle billeder fra sidst i den graviditet får kappet ansigtet af og billeder fra lige efter fødslen er jeg bestemt heller ikke meget for at lægge ud..... Dog er jeg ikke så opsvulmet i hovedet, men jeg er så lasket alle andre steder :-(

Fandt faktisk lige min "slankeseddel" fra efter graviditeten forleden. Total sjovt!!! Har skrevet op jævnligt hvad jeg har tabt og kan se jeg til Milas' dåb da han er 9 uger mangler 9 kg..... Så der var der da alligevel røget 22 kg :-)

Anmeld

1. april 2010

Tina2

MyBaby skriver:

Ih, den ligner bare vildt meget min mave! Jeg er lige nået terminsdato idag, så håber snart, det er slut for mit vedkommende! Jeg har også vildt meget væske i kroppen - er fuldstændig oppustet over det hele - mine tæer rører fx slet ikke hinanden mere....  Og ja, det er godt nok ubehageligt, når skindet strammer over det hele, fordi væsken nærmest er på vej ud!

Ih, og tillykke med den lille ny i maven, det er da skønt!

Kram Nina - som slet ikke kan huske, hvordan mine fingerringe ser ud...

Ihh, hvor spændende, det er jo NUUU!!! :-) Håber ikke du skal gå alt for meget over tid

Du skal nok smide en masse kg i starten, men vil faktisk fraråde dig at stå på vægten før 1 uge efter fødslen... Mange kan nærmest ikke se det vilde vægttab lige efter fødslen, men efter en uge kan du tro det giver bonus, fordi vandet osv som regel er væk:-)

Held og lykke med fødslen:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.