Min mave 2. graviditet, uge 40+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.829 visninger
63 svar
1 synes godt om
1. april 2010

Tina2

Her er et par billeder fra min 2. graviditet. De er taget 1½ time før min søn er født:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Chalala85

NØØØØJ en flot mavse du havde der. WOW

Anmeld

1. april 2010

LinLin

Hold da op  Sikke en kæmpe mave Gik du over tid???

Anmeld

1. april 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Her er et par billeder fra min 2. graviditet. De er taget 1½ time før min søn er født:-)

Neej, du godeste, den er stor, Tina - og snart på vej helt ned på knæene:-)

Og så kan jeg ikke lade være med at grine af dine fingre. Nøjagtig sådan ser mine også ud nu her - gemmer der sig en anelse væske i dem, hi hi:-)

Anmeld

1. april 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Kan nu slet ikke forstå hvor du gjorde af alle de kilo, jeg havde forventet det så noget anderledes ud. Du ser da slet ikke voldsom stor ud på billedet. Men mavsen gør:-)

Anmeld

1. april 2010

Tina2

Mor til David skriver:

Hold da op  Sikke en kæmpe mave Gik du over tid???

Tak:-) Ja, jeg gik 4 dage over tid (han er faktisk født på den oprindelige terminsdato)

Anmeld

1. april 2010

Diana...

Hold da op hvor er den stor og flot sidder virkelig flot. 

Er du gravid igen? 

Anmeld

1. april 2010

Tina2

tinpou skriver:

Neej, du godeste, den er stor, Tina - og snart på vej helt ned på knæene:-)

Og så kan jeg ikke lade være med at grine af dine fingre. Nøjagtig sådan ser mine også ud nu her - gemmer der sig en anelse væske i dem, hi hi:-)

Det var helt sindssygt, den mave var SÅ tung!!!!!! Og jo, jeg havde rigtig meget væske i kroppen- kunne ikke gå med fingerringe i flere mdr inden.....

Puha, kan lige nu huske hvor meget det smerter overalt at ha alt det vand i kroppen.....

Anmeld

1. april 2010

Tina2

tinpou skriver:

Kan nu slet ikke forstå hvor du gjorde af alle de kilo, jeg havde forventet det så noget anderledes ud. Du ser da slet ikke voldsom stor ud på billedet. Men mavsen gør:-)

He he, hvorfor tror du ansigtet er kappet af?  Jeg lignede en oppustet flodhest!!!! Og billeder bagfra har jeg også undladt, he he......

De 31 kg sad overalt.... Man kan nu godt se det på overarmene.... Men jeg var simpelthen bare ramt overalt, der var ingen steder jeg ikke tog på...  Åhhh, hvor jeg håber jeg bli'r fri for den vanvittige vægtøgning denne gang!!!!!

Anmeld

1. april 2010

Maise

Tina2 skriver:

he he det ligner min mave. Uhh var også bare kæmpe med væske. Tog 25 kg på og havde tabt de 14 kilo den 1 uge. Men den er godt nok flot.

Og    STORT TILLYKKE med BEBS i maven, uhh en lille pige ville da være hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.