Min mave 2. graviditet, uge 40+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2010

Tina2

mayapigen skriver:

Så flot en mave!!!

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Bayze

MyBaby skriver:

Ih, den ligner bare vildt meget min mave! Jeg er lige nået terminsdato idag, så håber snart, det er slut for mit vedkommende! Jeg har også vildt meget væske i kroppen - er fuldstændig oppustet over det hele - mine tæer rører fx slet ikke hinanden mere....  Og ja, det er godt nok ubehageligt, når skindet strammer over det hele, fordi væsken nærmest er på vej ud!

Ih, og tillykke med den lille ny i maven, det er da skønt!

Kram Nina - som slet ikke kan huske, hvordan mine fingerringe ser ud...

Nå dér var du:-) jeg synes lige du havde været lidt væk nogle dage og var så småt begyndt at regne med at du nok var gået i fødsel - koooom nuuuu:-)

Det er ikke engang løgn, din mave ligner Tina2´s på billederne på en prik:-)

Jeg sidder og hyggeklukker over billedet af dine tæer, som du lige gav mig på nethinden - sexyyyy:-) og nej, fingerringene kan jeg heller ikke huske hvor jeg har lagt og der er sikkert groet mos på:-)

Anmeld

1. april 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Ha ha, ja alle billeder fra sidst i den graviditet får kappet ansigtet af og billeder fra lige efter fødslen er jeg bestemt heller ikke meget for at lægge ud..... Dog er jeg ikke så opsvulmet i hovedet, men jeg er så lasket alle andre steder :-(

Fandt faktisk lige min "slankeseddel" fra efter graviditeten forleden. Total sjovt!!! Har skrevet op jævnligt hvad jeg har tabt og kan se jeg til Milas' dåb da han er 9 uger mangler 9 kg..... Så der var der da alligevel røget 22 kg :-)

Jamen du har jo virkelig været en vandballon når du tabte så meget på så kort tid. Hold da op, 22 kg på 9 uger, det er jo helt vildt. Skvulpede du når man puffede til dig til sidst?

Anmeld

1. april 2010

MyBaby

tinpou skriver:

Nå dér var du:-) jeg synes lige du havde været lidt væk nogle dage og var så småt begyndt at regne med at du nok var gået i fødsel - koooom nuuuu:-)

Det er ikke engang løgn, din mave ligner Tina2´s på billederne på en prik:-)

Jeg sidder og hyggeklukker over billedet af dine tæer, som du lige gav mig på nethinden - sexyyyy:-) og nej, fingerringene kan jeg heller ikke huske hvor jeg har lagt og der er sikkert groet mos på:-)

Jep - jeg er lige her! Der er DESVÆRRE endnu ikke nogen spændende symptomer - og jeg har jo endda termin idag!  Er bare så utålmodig, så nu må den efterhånden gerne komme!

Ja, det er simpelthen noget af det mest sexy med sådan nogle små pølsetæer, der bare stritter ud til alle sider - men altså på den anden side, så skal det jo passer til resten af kroppen og den er bestemt heller ikke noget af det mest sexede lige nu...

Men men men - jeg krydser fingre for at der snart kommer gang i veerne her hos mig!

Anmeld

1. april 2010

Bayze

MyBaby skriver:

Jep - jeg er lige her! Der er DESVÆRRE endnu ikke nogen spændende symptomer - og jeg har jo endda termin idag!  Er bare så utålmodig, så nu må den efterhånden gerne komme!

Ja, det er simpelthen noget af det mest sexy med sådan nogle små pølsetæer, der bare stritter ud til alle sider - men altså på den anden side, så skal det jo passer til resten af kroppen og den er bestemt heller ikke noget af det mest sexede lige nu...

Men men men - jeg krydser fingre for at der snart kommer gang i veerne her hos mig!

Ja, jeg krydser også fingre for dig! er selv frygtelig utålmodig nu. det ville ikke være så slemt hvis jeg vidste hvornår det skete, men jeg kan simpelthen ikke overskue tanken om at blive en af dem der kommer til at gå meget over tid. Fokuserer alt for meget på det i stedet for bare at tage en slapper.... 

Veeeestøøøøv igen igen

Anmeld

1. april 2010

Tina2

tinpou skriver:

Jamen du har jo virkelig været en vandballon når du tabte så meget på så kort tid. Hold da op, 22 kg på 9 uger, det er jo helt vildt. Skvulpede du når man puffede til dig til sidst?

Næh, jeg var sgu spændt helt ud, ha ha!!! ;-)

Men det er nu også derfor jeg synes jeg har været ret heldig med hud osv... Det er så fint, ingen hængehud eller noget:-)

Anmeld

1. april 2010

MyBaby

tinpou skriver:

Ja, jeg krydser også fingre for dig! er selv frygtelig utålmodig nu. det ville ikke være så slemt hvis jeg vidste hvornår det skete, men jeg kan simpelthen ikke overskue tanken om at blive en af dem der kommer til at gå meget over tid. Fokuserer alt for meget på det i stedet for bare at tage en slapper.... 

Veeeestøøøøv igen igen

Jeg har det bare HELT ligesom dig - jeg var virkelig sikker på, at jeg ville komme til at føde før termin! Ved egentlig ikke hvorfor, men det var jeg bare sikker på. Og nu sidder jeg her og om få timer er jeg officielt gået over tid! Jeg er så småt begyndt at forberede mig på, at jeg måske skal vente noget tid endnu og måske skal sættes igang!

Jeg fokuserer også ALT for meget på det - hvert et lille signal kroppen sender bliver analyseret og vendt og drejet! Men ak nej - endnu har ingen af tegnene været af nogen særlig betydning!

Jeg håber også snart, at der sker noget for dig - de sidste uger er virkelig hårde både psykisk og fysisk!

Kram

Anmeld

1. april 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Næh, jeg var sgu spændt helt ud, ha ha!!! ;-)

Men det er nu også derfor jeg synes jeg har været ret heldig med hud osv... Det er så fint, ingen hængehud eller noget:-)

Det er godt nok ret utroligt - miss flexible skin:-)

Så heldig tror jeg altså ikke jeg bliver - skinnet bliver jo ikke ligefrem mere felskibelt med alderen og jeg er jo en "gammel kone" som min læge ynder at kalde mig i forbindelse med graviditeten:-)

Anmeld

1. april 2010

Bayze

MyBaby skriver:

Jeg har det bare HELT ligesom dig - jeg var virkelig sikker på, at jeg ville komme til at føde før termin! Ved egentlig ikke hvorfor, men det var jeg bare sikker på. Og nu sidder jeg her og om få timer er jeg officielt gået over tid! Jeg er så småt begyndt at forberede mig på, at jeg måske skal vente noget tid endnu og måske skal sættes igang!

Jeg fokuserer også ALT for meget på det - hvert et lille signal kroppen sender bliver analyseret og vendt og drejet! Men ak nej - endnu har ingen af tegnene været af nogen særlig betydning!

Jeg håber også snart, at der sker noget for dig - de sidste uger er virkelig hårde både psykisk og fysisk!

Kram

Ja, jeg synes det...piv:-)

Men det er SÅ godt at vi har hinanden herinde at dele tingene med:-)

Knus til dig:-)

Anmeld

1. april 2010

Tina2

tinpou skriver:

Det er godt nok ret utroligt - miss flexible skin:-)

Så heldig tror jeg altså ikke jeg bliver - skinnet bliver jo ikke ligefrem mere felskibelt med alderen og jeg er jo en "gammel kone" som min læge ynder at kalde mig i forbindelse med graviditeten:-)

Ha ha, synes nu ikke du er gammel ;-) Du har jo ikke engang en unormal alder for første graviditet:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.