Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tinpou skriver: Jamen computeren skal da også flyttes til sofaen:-) Godnaaaat:-)
Jamen computeren skal da også flyttes til sofaen:-)
Godnaaaat:-)
Har desværre aldrig vænnet mig til den bærbare, så jeg har det bedst her ved min stationære......
Nå, kassen og VH1 kalder! :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tinpou skriver: Fingerringe!! Hvilken planet er du fra!? Dem smed jeg i 3. måned tror jeg:-) Har virkelig haft de ledeste pølsefingre gennem hele graviditeten:-)
Fingerringe!! Hvilken planet er du fra!? Dem smed jeg i 3. måned tror jeg:-) Har virkelig haft de ledeste pølsefingre gennem hele graviditeten:-)
bliver lige nødt til at "blære" mig lidt og sige jeg stadig har min på
BlyViol skriver: bliver lige nødt til at "blære" mig lidt og sige jeg stadig har min på
Lucky you - sådan nogle pølsefingre i en kedelig farve og med tør hormonellahud er altså ikke et kønt syn:-)
tinpou skriver: Lucky you - sådan nogle pølsefingre i en kedelig farve og med tør hormonellahud er altså ikke et kønt syn:-)
Ha ha, mine er ikke blevet pølser endnu, men det skal de nok blive længere henne Så må jeg ha' min vielsesring i en kæde om halsen istedet for
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128