Tina2 skriver:
Hvor skal du føde? Jeg håber de har en stue med kar til dig, for jeg kan ikke sige andet end at det bare er fantastisk at føde i vand:-)
1. gang jeg fødte havde jeg jo en rigtig dum JM + min datter vendte som stjernekigger, så det føltes mildest talt som om min rygsøjle blev flået fra hinanden, det var SÅ smertefuldt!!!!! Jeg panikkede nærmest, havde ingen ordentlig kontakt til JM under fødslen og følte mig rigtig meget alene :-( Så var slet ikke i ordentlig kontakt med min krop heller....
2. gang havde jeg forinden læst og læst om kroppen i fødsel og fødte jo så i vand, men jeg havde også en HELT anden "kontakt" med mig selv og mærkede virkelig efter hvad det var min krop gjorde, og jeg er ret overbevist om at det var med til at gøre den fødsel helt perfekt :-)
Ja, det er da godt nok to meget forskellige fødsler, du har haft! Jeg tror også bare, kontakten til JM er meget afgørende - og da især første gang, hvor man ikke ved, hvad man går ind til og kan forvente!
Jeg har talt med min JM og der er heldigvis kar på alle fødestuerne, så det skulle ikke være noget problem! Jeg er meget opsat på at være i vandet både under udvidelsen og fødsel, men nu må vi se, hvordan det hele kommer til at forløe og hvordan jeg reagerer på vandet!
Jeg har også forsøgt at læse rigtig meget og være mentalt forberedt, som muligt. Jeg har dog aldrig rigtig følte smerte - altså brækket et ben eller noget alvorligt - så jeg er faktisk ret spændt på, hvordan jeg kommer til at reagerer - håber SÅ meget, at jeg kan arbejde med veerne og ikke gå i panik! Min kæreste er sikker på, jeg bliver rigtig sej til det, så det satser vi på! 
Anmeld