Tina2 skriver:
Huha, kan godt huske hvordan man har det der tilsidst.... Med Milas havde jeg termin 2. juni og der var karneval i Aalborg (som er ÅRETS DAG for os) d. 26. maj.....
Huha som det var en hård dag.... Gik rundt med den meeega mave herhjemme og slog græs for at få gang i noget, mens jeg var på grådens rand over at rende rundt og ligne en flodhest, ha ondt alle steder pga cæske i kroppen og alle vores venner var i optog inde i Aalborg med 30.000 andre festglade mennesker!!!!!! Puuuha, det var strengt!!! Jeg var total hormonella den dag!!!
Med Filuca faldt det så godt at jeg blev gravid i juni og fødte hende i marts, og kg'ene røg hurtigt, så vi var til karneval i maj der:-) Mine forældre kom og passede baby-Filuca:-)
I år må jeg så igen springe over- kunne måske nok, men til karneval skal hele pakken sgu med!!! Der skal danses, råbes, skriges, synges, drikkes og ryges, og ingen af delene kan jeg i år, så jeg springer over..... Og det er ikke uden fare at gå i det optog FYLDT med fulde mennesker.... Vi har en stor og høj vogn med som det er muligt at falde ned fra, så jeg bli'r hjemme..... Selvom jeg ved det bliver en hård dag......
Nå, nu kom jeg sgu lige over i en masse med karneval, ville bare lige fortælle at det der med hormonella de sidste par uger også er rigtig slemt her..... Men inden du ved af det, så er han her:-)))))
Du får sgu lige et par pics fra karneval sidste år:-) Det er simpelthen den fedeste dag :-)
1. billede er Thomas og jeg som djævle, 2. billede er hele vores gruppe som djævle (med et par enkelte "sideløbere") og 3. billede er fra optog :-) Uhh, jeg får helt lyst til at komme til karneval;-)
NØØØJ en djævlesild - hvor er du lækker:-)
Kan ikke huske om jeg har fortalt det ved lejlighed, men jeg har jo boet i Aalborg i godt tre år så jeg kender da udmærket karnevallet - skide skægt:-)
Jeg kan saftsuseme godt forstå det var hårdt det år med Milas, altså hvis jeg skulle have gået rundt sådan her i sommermånederne.., nej det kan jeg slet ikke engang overskue at tænke på. Og det dur jo ikke at tage til karneval på havt blus. Så ku du rende rundt og passe på maven mens alle andre er stive og åndssvage at høre på, det er ikke meget ved....
Men hormonella - det skal jeg sgu da love for. jeg synes lige at jeg i sidste uge sprang rundt fuld af energi i den vildeste optur og kunne det hele. Og nu er jeg bare helt i bund, kan ikke overskue den sidste tid, kan vist heller ikke overskue at skulle være mor, ligner en flodhest og kan SLET ikke overskue at alle folk vil lave aftaler og ses her lige før termin bare fordi det lige slår dem her til sidst at det vist er lidt for længe siden vi sås sidst og det da egentlig også ku være hyggeligt at se giraffen lige før termin. Min svigermor foreslog forleden at vi skulle komme op til hende til et større familietam tam på lørdag hele dagen. "Hun ville jo så gerne vise mig frem". Vise mig frem!! Det er da bare det sidste jeg har lyst til at blive udsat for lige nu. Og desuden er en hel dag ved langbords med en masse svigerfamilie og alt for meget mad også bare rigtig behagelig som højgravid. Nå, men jeg sagde pænt fra, forklarede at det er lidt svingende hvor meget jeg overkommer nu her og egetnlig heller ikke havde lyst til at køre så langt væk fra hjemmet og hospitalet så tæt på termin. men hun synes da lige hun skulle presse noget på nogle gange. Jeg ved godt at alle har de aller bedste intentioner og at det kommer de bedste steder fra. det handler slet ikke om dem, men lige nu oplever jeg det bare som et pres og jeg har det bare sådan "Gå vææææk alle mennesker...!!" Men det er da nok en forsmag på hvordan man har det lige efter fødslen også...
Nå, det var det jeg sagde, hormo-mega-nella!! Og her kom da lige et spontant udbrud!!
Jeg synes jeg var meget ramt af det helt i starten af graviditeten, men ellers synes jeg ikke det har været så slemt, men jeg skal sørme love for det er dukket op igen nu. Det er virkelig alt fra overstadig energi og lykke til en nærmest halvdepressiv tilstand....