tinpou skriver:
Jeg kan godt huske 17-18 års krisen - der holdt jeg også en pause indtil jeg var 25 for at vie pladsen til fest og farver og alt mulig andet. Og det tror jeg nu var meget sundt, for det fylder jo virkelig meget og det er også vigtigt at have andet i livet.
Jeg er også virkelig spændt på hvordan jeg får det til at hænge sammen med fuldtidsjob, barn og hest. Men jeg holder bare så meget af det hesteri at der SKAL blive plads til det, men jeg ved godt det bliver en stor udfordring og at hestelivet bliver på en anden måde end det har været hidtil. Det er bare en kæmpeprioritering - ikke mindst økonomisk nu hvor vi også bliver en familie med barn...
Lige præcis...... Jeg tror slet ikke jeg ville ha' råd til det idag... Mine forældre betalte jo for ALT dengang.... Fulgte mig overalt når jeg var til stævner, min far gik virkelig meget op i det 
Det kunne jo være Filuca en dag ville gå til ridning- hun prøvede for et par år siden, det var så Thomasder var med hende, for jeg var hjemme ved syg Milas.... Det var åbenbart en underlig ridelærer, for Filuca har ikke villet på en hest siden
Første gang de unger kom på en hest skulle de slippe tøjlerne og tage fødderne ud af stigbøjlerne og sidde med armene over hovedet for at øve balance!!!!!!!!!
Balance!!??? På den måde og så FØRSTE gang de sidder på en hest!!!? Ja, jeg var sgu i chok da Thomas fortalte det, og nu er han så ikke så rapkæftet som jeg, så han sagde ingenting..... Men skal Filuca afsted igen engang, tager JEG med 
Anmeld