Nu popper den vist snart:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.049 visninger
83 svar
0 synes godt om
28. marts 2010

Bayze

Så går jeg ind i uge 39 i morgen og er ved at være godt spændt (og lidt skrækslagen)

Jeg smider lige et par billeder ind af maven her lige inden den popper. Nu kan jeg ikke engang lukke overtøjet mere og i går vandrede jeg rundt inde i århus hele dagen og stritted emed det grønne monster. Det tiltrak sig en del opmærksomhed, hvilket er meget hyggeligt, synes jeg

Knus, Tina

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

Bavianis

Den er fin din mave, og den sidder flot. Men det ser da slet ikke nedsunken ud - eller er det bare mig?

Anmeld

28. marts 2010

Bayze

Bavianis skriver:

Den er fin din mave, og den sidder flot. Men det ser da slet ikke nedsunken ud - eller er det bare mig?

Jamen altså MIN mave har altså valgt at sidde helt oppe under hagen igennem hele graviditeten

Jeg tror sgu ikke rigtig det bliver anderledes! Han har sat sig fast nede i bækkenet og maven har vendt sig sådan mere udad, og jeg kan mærke det har givet mere plads til både fordøjelse og vejrtrækning. Så jeg tror den er sunket det ned den skulle, men den sidder ganske rigtig stadig meget højt i forhold til andre jeg har sammenlignet med

Anmeld

28. marts 2010

Honningblomst

Hvor ser du bare SKIDE GODT UD!!! hold da op, man kan jo slet ikke se du er gravid eller så tæt på termin..altså ud over maven.. men du ser dælme godt ud...er godt nok de færreste der ser godt ud som gravide, men du er virkelig en af dem

Knus..

Anmeld

28. marts 2010

Bayze

Eva skriver:

Hvor ser du bare SKIDE GODT UD!!! hold da op, man kan jo slet ikke se du er gravid eller så tæt på termin..altså ud over maven.. men du ser dælme godt ud...er godt nok de færreste der ser godt ud som gravide, men du er virkelig en af dem

Knus..

Nej altså, jeg fik helt røde kinder af de roser! hvor er du sød - tusind tak

Jeg har ikke været helt tilfreds sådan undervejs, men har det egentlig selv helt fint med det hele her til sidst. Jeg har fået vildt meget energi igen og føler mig meget af tiden ret ubesværet, så jeg fiser rundt og er vældig frisk og aktiv. Så det kan være det simpelthen er udstrålingen af hvordan jeg har det der også gør det.

men det er mærkeligt at jeg får det sådan her til sidst, hvor jeg da havde forventet at det ville være hårdest. Jeg vendte det med min jordemor og hun sagde at sådan er der nogle de rfår det til sidst. ligesom om kroppen vænner sig til mindre søvn og sætter energiniveauet op fordi det er der behov for nu hvor jeg skal til at passe et spædbarn. Tjah, hvad ved jeg, men kroppen er godt nok forunderlig...

men tusind tak for de søde ord, de gjorde mig da rigtig glad

Anmeld

28. marts 2010

Honningblomst

tinpou skriver:

Nej altså, jeg fik helt røde kinder af de roser! hvor er du sød - tusind tak

Jeg har ikke været helt tilfreds sådan undervejs, men har det egentlig selv helt fint med det hele her til sidst. Jeg har fået vildt meget energi igen og føler mig meget af tiden ret ubesværet, så jeg fiser rundt og er vældig frisk og aktiv. Så det kan være det simpelthen er udstrålingen af hvordan jeg har det der også gør det.

men det er mærkeligt at jeg får det sådan her til sidst, hvor jeg da havde forventet at det ville være hårdest. Jeg vendte det med min jordemor og hun sagde at sådan er der nogle de rfår det til sidst. ligesom om kroppen vænner sig til mindre søvn og sætter energiniveauet op fordi det er der behov for nu hvor jeg skal til at passe et spædbarn. Tjah, hvad ved jeg, men kroppen er godt nok forunderlig...

men tusind tak for de søde ord, de gjorde mig da rigtig glad

Det var da så lidt.. og ja, du har en skøn udstråling, men altså også bare smækkerlækker i sig selv sådan er det bare.

Hvor er det bare skønt at du har det så godt..

Knus..

Anmeld

28. marts 2010

Bayze

Eva skriver:

Det var da så lidt.. og ja, du har en skøn udstråling, men altså også bare smækkerlækker i sig selv sådan er det bare.

Hvor er det bare skønt at du har det så godt..

Knus..

Altså TUSIND tak!!

Sig mig har du fødselsdag?! Hvis jeg har forstået det rigtigt så STORT tillykke fra mig - håber du har en rigtig dejlig dag og bliver fejret som fortjent

Knus, Tina

Anmeld

28. marts 2010

oo

WAUW!! kæmpe stor mave, kugle rund og uden strækmærker (jeg noterer lige ned til min ønskeseddel til mavefeerne )

Anmeld

28. marts 2010

Bayze

Tjuhl skriver:

WAUW!! kæmpe stor mave, kugle rund og uden strækmærker (jeg noterer lige ned til min ønskeseddel til mavefeerne )

Det er altså fedt at der ikke er kommet strækmærker - ENDNU!! jeg synes forskrækkende tit jeg er stødt på herinde at piger har fortalt at de er dukket op til aller aller sidst. Kan huske at jeg læste forleden om en der havde fået en mængde strækmærker i uge 41 og 42 - ØØØVVV

Så jeg krydser fingre for at jeg får lov at forblive strækmærkefri

Anmeld

28. marts 2010

Valle81

Hold da helt kæft hvor er du lækker mand:0)

Sådan en veltrimmet gravid mave set sjældent:0)

Du er jo gudesmuk:0)

Og tænk, lige om lidt er det din tur til at have guld i armene:0

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.