Tina2 skriver:
Nej, det har du ikke nævnt, hvor sjovt:-) Hvorfor- og hvor boede du i Aalborg? Skøøøøn by, men jeg savner den nu ikke- bor jo 18 km fra den og arbejder derinde, så er tæt på den, men elsker den fred og ro vi har her uden at bo på Lars Tyndskids mark:-)
Det er jo bare fuldstændig forståeligt- OG normalt som du har det lige nu!!!! Altså de svigermødre.... Tsk, tsk.... Min taler vi jo ikke med og jeg klager IKKE!!!! 
Hun er sgu temmelig forstyrret oveni og er tingene ikke som hun vil ha' dem, ja så er hun knotten.... Grunden til vi ikke taler med hende- og snart ikke har gjort det i 4 år er at bordplanen til vores bryllup ikke passede damen!!!! Så hun meldte fra!
Hun har altså ikke set Filuca siden hun var 2 år og Milas har hun aldrig set... Men det er sgu hende og ikke os der går glip af noget 
Lyder nu ikke til din er slem:-) Hun er jo bare stolt af dig og din flotte mave :-) Men kan nu godt forstå du meldte fra;-)
Tak for forståelsen - har brug for opbakning!! Jeg er sådan sat sammen at det egentlig ikke er så svært for mig at sige fra hvis der er behov for det, men jeg kan godt blive ramt af dårlig samvittighed og "er det nu ok at jeg har sagt nej"-tvivl bagefter. Og som sagt, så er de rimelig meget sigen-fra lige nu:-)
Jeg boede i Aalborg i perioden 1997 - 2000 ca. Jeg er uddannet sociolog og har min bachelor fra aalborg Universitet og tog så kandidaten på Kbh Uni efterfølgende. Så derfor var jeg en smut omkring Aalborg. Det var en rigtig god tid en fed studietid med en rigtig god vennekreds og en rigtig dejlig kæreste:-)
Ham boede jeg sammen med oppe i Priorgade - ved du hvor det er? jeg kan ikke rigtig forkalre det uddybende, for jeg er en klovn til at huske gadenavne, kvarterer og sådan noget, når jeg ikke har noget med stederne at gøre mere.
Den sidste del af tiden boede jeg sammen med nogle veninder nede på Kastetvej.
Og så havde jeg hest ude i Svenstrup på aalborg Sportsrideklub på Finstrupgård - det er faktisk et af de størtse ridecentre i landet. Det var også en rigtig fed tid. Det var både skide skægt men ridemæssigt gav det også en masse. Siger navnet Andreas Helgstrand dig noget? Han er landest pt mest succefulde dressurrytter og klarede sig rigtig godt ved sidste OL og VM. men han var i lære på Finstrupgård på det tidspunkt g jeg hjalp ham faktisk i stalden og med at ride for ham, så det er ret sjovt at tænke på i dag:-)
Nå, nu håber jeg på mindre hormonella i morgen. jeg har jo faktisk fødselsdag:-) Men så får jeg sikkert bare en nedtur over at jeg også når at blive en RIGTIG gammel krage inden jeg når at blive mor:-) nej jeg gør sgu ej! mine forældre kommer og det bliver en hyggelig stille og rolig fødselsdag og det er lige sådan jeg har lyst til det skal være nu her. Så det skal nok blive rigtig godt. Og skulle hormonella-attacket vare ved, så hjælper det jo altid at få sin moooaaar - også selvom man er en gammel krage:-)