Nu popper den vist snart:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

MariaJ

Det er godt nok en fin mave og dejligt at høre at du har masser af energi. Jeg er også sluppet for strækmærkerne indtil nu, så går også og venter på om de alligevel dukker op i sidste øjeblik.

Maria 37+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

smokin

tinpou skriver:

Så går jeg ind i uge 39 i morgen og er ved at være godt spændt (og lidt skrækslagen)

Jeg smider lige et par billeder ind af maven her lige inden den popper. Nu kan jeg ikke engang lukke overtøjet mere og i går vandrede jeg rundt inde i århus hele dagen og stritted emed det grønne monster. Det tiltrak sig en del opmærksomhed, hvilket er meget hyggeligt, synes jeg

Knus, Tina

Eiiij hvor er du skøøøøn

Anmeld

30. marts 2010

Ansemusen

Nøj hvor du er heldig med en så højt hejst mave  Den er bare super flot og struttende! Her har vi hængemave fuld af strækmærker, hehe!

Anmeld

31. marts 2010

Bayze

Ansemusen skriver:

Nøj hvor du er heldig med en så højt hejst mave  Den er bare super flot og struttende! Her har vi hængemave fuld af strækmærker, hehe!

Tusind tak:-)

Men jeg kan godt sige dig at sådan en høj mave den presser ekstremt meget på luftveje og fordøjelsessystemet, så jeg har følt det svært at "få plads til mig selv" og ofte ønsket den ned ned ned! :-)

Anmeld

31. marts 2010

Bayze

Zette skriver:

Eiiij hvor er du skøøøøn

Ha ha - hvor er du sød - tusind tak:-)

Anmeld

31. marts 2010

Bayze

MariaJ skriver:

Det er godt nok en fin mave og dejligt at høre at du har masser af energi. Jeg er også sluppet for strækmærkerne indtil nu, så går også og venter på om de alligevel dukker op i sidste øjeblik.

Maria 37+0

Hey med dig - vel landet på fastlandet? Og skøøønt at den barsel endelig meldte sin ankomst hva´:-)

Mht mavserne, så ja, det er da lidt dejligt at være sluppet uden om strækmærkerne, selvom man skal passe på med at ånde lettet op endnu:-)

Det med mit energiniveau er til gengæld old news. Hmm, synes bare jeg er flad, træt og udmattet lige i disse dage, og vil rigtig gerne bare sove. Det svinger lidt:-) 

Anmeld

31. marts 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Ja, jeg kender tankerne.... Det var nemt at komme af med kiloene første gang, syntes jeg. Tog jo 25 kg på med filuca og da hun var 4 mdr havde jeg tabt 30 kg... Det gik lidt langsommere med Milas, hvor det tog 9 mdr at tabe de 31 kg jeg havde taget på....

Du skal nok få de kg af hurtigt :-) Hvor mange kg har du taget på nu?

Pga væske i kroppen svinger vægten noget, men i forgårs sagde den + 15 kg. men så i morges +17 kg. og så svinger den nok tilbage igen her én af dagene, sådan er mønsteret, men det er der omkring. Men det er da lidt spændende hvad der er tilbage når jeg har født og kroppen er faldet lidt til ro igen.

Det var da utrolig flot med vægttabet efter Filuca. Havde du ekstremt meget væske i kroppen? Ellers kan jeg næsten ikke forstå hvordan man kan tabe så meget så hurtigt... Og hvordan gjorde du i øvrigt? For decideret slankekur er vel ikke så godt under amning?

Altså jeg går aldrig selv på decideret slankekur. Hvis der har sneget sig et par kilo på så har jeg en sund levevis som jeg fastholder uden for mange "svinkeærinder"  og så ryger de hurtigt igen. Men den har ikke noget med sult og ekstreme spisevaner at gøre. Så sådan tænker jeg at jeg vil spise efter fødslen, for at komme de ekstra kilo til livs. Og det må man vel godt, ikke? Det forbinder jeg jo ikke med en slankekur og der er jo trods alt mange der taber sig efter fdslen og det kan vel næppe være meningen at man skal forsøge at forhindre det hvis man ellers spiser sundt nok...

Anmeld

31. marts 2010

MariaJ

tinpou skriver:

Hey med dig - vel landet på fastlandet? Og skøøønt at den barsel endelig meldte sin ankomst hva´:-)

Mht mavserne, så ja, det er da lidt dejligt at være sluppet uden om strækmærkerne, selvom man skal passe på med at ånde lettet op endnu:-)

Det med mit energiniveau er til gengæld old news. Hmm, synes bare jeg er flad, træt og udmattet lige i disse dage, og vil rigtig gerne bare sove. Det svinger lidt:-) 

Hej. Ja jeg er endelig gået på barsel og sidder nu bare her i min midtnorske rede og venter på baby. Føler mig lidt som en høne, der venter på at ægget er ruget ud ;-) Men det er superskønt at have lagt rejsen bag mig, og vide at fødeafdelingen bare er fem kilometer væk hvis det pludselig går løs.

Maria

Anmeld

31. marts 2010

Tina2

tinpou skriver:

Pga væske i kroppen svinger vægten noget, men i forgårs sagde den + 15 kg. men så i morges +17 kg. og så svinger den nok tilbage igen her én af dagene, sådan er mønsteret, men det er der omkring. Men det er da lidt spændende hvad der er tilbage når jeg har født og kroppen er faldet lidt til ro igen.

Det var da utrolig flot med vægttabet efter Filuca. Havde du ekstremt meget væske i kroppen? Ellers kan jeg næsten ikke forstå hvordan man kan tabe så meget så hurtigt... Og hvordan gjorde du i øvrigt? For decideret slankekur er vel ikke så godt under amning?

Altså jeg går aldrig selv på decideret slankekur. Hvis der har sneget sig et par kilo på så har jeg en sund levevis som jeg fastholder uden for mange "svinkeærinder"  og så ryger de hurtigt igen. Men den har ikke noget med sult og ekstreme spisevaner at gøre. Så sådan tænker jeg at jeg vil spise efter fødslen, for at komme de ekstra kilo til livs. Og det må man vel godt, ikke? Det forbinder jeg jo ikke med en slankekur og der er jo trods alt mange der taber sig efter fdslen og det kan vel næppe være meningen at man skal forsøge at forhindre det hvis man ellers spiser sundt nok...

Jo, det må du gerne:-) Jeg har heller aldrig været på slankekur, hvis jeg har fået et par ekstra kg på sidebenene passer jeg bare lidt på de søde sager og så er de væk igen....

Men når jeg er gravid flår jeg sgu bare kg til mig!!!!

Da Filuca var 1 uge gammel havde jeg tabt 15 kg..... Vand i kroppen, barn, moderkage osv, men der var jo så stadig 10 tilbage og de røg jo så ret hurtigt. For det første er det meget nemmere at tabe sig efter 1. barn end det er ved de næste. Spørg mig ikke hvorfor, men syntes faktisk jeg passede mere på efter Milas, men det gik bare langsommere...

For det andet tror jeg det påvirkede mig en del med den fødsel... Jeg havde jo en rigtig dum JM der overhørte mig, ignorerede mig osv.... Så jeg spekulerede meget på det i månederne efter... Måske det også havde noget at sige.....

Barnet tager faktisk rigtig mange kalorier når man ammer. Jeg drak fx 1 hvidtøl hver dag, og det er jo ret fed, men jeg gjorde det for mælkens skyld (det virker fantastisk) og smed altså stadig kg ved at passe på med alt det søde.... Det er vigtigt ikke at blive fanatisk, for barnet har jo brug for masser af næring i mælken:-)

Anmeld

31. marts 2010

Bayze

MariaJ skriver:

Hej. Ja jeg er endelig gået på barsel og sidder nu bare her i min midtnorske rede og venter på baby. Føler mig lidt som en høne, der venter på at ægget er ruget ud ;-) Men det er superskønt at have lagt rejsen bag mig, og vide at fødeafdelingen bare er fem kilometer væk hvis det pludselig går løs.

Maria

Det kan jeg simpelthen bare godt forstå, det må være sådan en lettelse, og det trængte du bare til. Puuh, jeg synes altså det var et par hårde uger du havde der til sidst. Så nyd det, nyd det og saml kræfter inden den lille kommer:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.