tinpou skriver:
hvor er det sjovt med det hvidtøl!
Men det skal saftsuseme da blive ét af de råd jeg vil kunne finde ud af at efterkomme - det mindste problem! Hvis der er noget jeg savner er det da en kold øl
Synd for dig at du havde en dårlig fødselsoplevelse, det er altså utroligt som det kan trække lange spor efter sig. Har en veninde der stadig ikke rigtig er kommet sig ovenpå hendes fødselsoplevelse her 7 mdr efter, har faktisk anbefalet hende at finde noget professionelt hjælp, for det er næsten steget hende helt over hovedet synes jeg.
Jeg har den tilgang til amning at jeg rigtig gerne vil og håber jeg kan få det til at fungere. På den anden side er jeg også indstillet på at hvis ikke det gør så er det ikke jordens udergang, og så vil jeg altså ikke "gå helt ned på det". Der er nogen der har voldsomt svært ved at acceptere når det ikke går, og jeg prøver ikke at ligge for meget af min "mor-følelse" i det, hvis du forstår...
Jamen du må ha' gang i de hvidtøl, he he.... Man kan faktisk også tage ½ øl ind imellem mens man ammer, det fremmer mælken:-)
For mig har det været vigtigt at amme, for vi har allergibørn, da både Thomas og jeg har allergi, så har vores børn 50% chance for at få det....
Filuca er igang (sammen med Thomas) en 3 års vaccine mod græs- og birkepollen... Den virker ikke optimal på Thomas, men det gør den på Filuca 

Så vi går første forår i møde HELT uden medicin:-) De er færdige med vaccinen i sept 2011.....
Milas fik voldsom mælkeallergi da jeg stoppede med at amme, for så fik han jo Nan (MME) og det er jo baseret på komælk... Ahmen, du drømmer ikke om så syg den bette mand var
Han fik bla skoldkopper da han var 10 mdr og havde over 500!!!! Hans immunforsvar gjorde jo ALT hvad det kunne for at få det mælk ud af hans lille krop så der var intet der beskyttede ham mod skoldkopperne... Brækkede sig langt over 20 gange på den uge og jeg tabte mig knap 3 kg af ren bekymring!!!
Det var forfærdeligt......
Fandt heldigvis ud af det var mælkeallergi, så vi fik grøn recept så vi kunne få tilskud til det special MME fra apoteket....
Så når den kommende bebs ikke kan/vil ammes mere, så hedder det Nutramigen med det samme..... Den skal slet ikke have komælk før engang efter den er 3 år....
Så jeg er nok lidt mere hys med amning end de fleste... Det SKAL bare fungere 
Men jeg har også fuld respekt for dem der har det som dig