Nu popper den vist snart:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2010

Bayze

Valle81 skriver:

Hold da helt kæft hvor er du lækker mand:0)

Sådan en veltrimmet gravid mave set sjældent:0)

Du er jo gudesmuk:0)

Og tænk, lige om lidt er det din tur til at have guld i armene:0

Christina

Ej hvor er du sød - tusind tak!

Jamen det er simpelthen SÅ vildt - umuligt sådan helt at tage ind og forstå. Det er også derfor jeg bliver så rørt når jeg hører fra jer andre at I har født og ser billeder af jeres vidundere

Og psst - nu har vi ikke heeelt endeligt lagt os fast på navn endnu, vi vil lige se ham først. Men med mindre vi får os en overraskelse af de store når han kommer ud, så yndlingsnavnet virker helt forkert, så skal vores også hedde ANTON!! Elsker det navn

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

MyBaby

Hvor er det altså også bare en flot flot mave, du har! Jeg kan godt se, at den sidder helt anderledes end min gør - din sidder bare helt perfekt midt på og helt uden strækmærker - jeg krydser fingre for, at du kan gå de sidste uger også uden, de pludselig synes, de skal komme!

Jeg må altså lige tilføje - hvor er du bare smuk! Du er vikrlig flot og stråler helt vildt!

Kram

Anmeld

28. marts 2010

lululupo

hold da op den er flot din  mave, er helt misundelig

Anmeld

28. marts 2010

Tullebobs

tinpou skriver:

Så går jeg ind i uge 39 i morgen og er ved at være godt spændt (og lidt skrækslagen)

Jeg smider lige et par billeder ind af maven her lige inden den popper. Nu kan jeg ikke engang lukke overtøjet mere og i går vandrede jeg rundt inde i århus hele dagen og stritted emed det grønne monster. Det tiltrak sig en del opmærksomhed, hvilket er meget hyggeligt, synes jeg

Knus, Tina

Hej du

Jeg tilslutter de andre - wauw du ser skisme godt ud!

Man tror ikke at maven kan blive større - men det kan det altså

Jeg håber at din baby snart kigger ud...

Knus fra Trine

Anmeld

28. marts 2010

Bayze

IIhh hvor er I sgu da bare søde - det er da helt utroligt så glad man kan blive for at få maveros:-)

Kh Tina

Anmeld

30. marts 2010

Tina2

tinpou skriver:

Så går jeg ind i uge 39 i morgen og er ved at være godt spændt (og lidt skrækslagen)

Jeg smider lige et par billeder ind af maven her lige inden den popper. Nu kan jeg ikke engang lukke overtøjet mere og i går vandrede jeg rundt inde i århus hele dagen og stritted emed det grønne monster. Det tiltrak sig en del opmærksomhed, hvilket er meget hyggeligt, synes jeg

Knus, Tina

Du er da simpelthen mega sprød, Tina! Kæft du ser godt ud!!! Suuuuper flot mave der bare sidder lige hvor den skal!!

Anmeld

30. marts 2010

lillemunk

Hvor er du bare smuk.... hold da op hvor det bare sidder flot på dig

Anmeld

30. marts 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Du er da simpelthen mega sprød, Tina! Kæft du ser godt ud!!! Suuuuper flot mave der bare sidder lige hvor den skal!!

Tusind tak, hvor er du sød:-)

Jeg synes faktisk også selv den er rigtig fin og kommer på nogle måder helt til at savne den:-)

Jeg synes egentlig også jeg er sluppet ok fra det mht kroppen i det hele taget. Altså vel har jeg taget en del kg på, men jeg føler ikke jeg er kommet sådan fuuuldstændig ud af form og langt væk fra udgangspunktet, og jeg fornemmer ikke at der er al for lang vej til at komme i form igen efter fødslen. Som du ved har det ligget mig lidt på sinde:-)

Anmeld

30. marts 2010

Bayze

lillemunk skriver:

Hvor er du bare smuk.... hold da op hvor det bare sidder flot på dig

Tusind tusind tak - det er rigtig sødt sagt

Anmeld

30. marts 2010

Tina2

tinpou skriver:

Tusind tak, hvor er du sød:-)

Jeg synes faktisk også selv den er rigtig fin og kommer på nogle måder helt til at savne den:-)

Jeg synes egentlig også jeg er sluppet ok fra det mht kroppen i det hele taget. Altså vel har jeg taget en del kg på, men jeg føler ikke jeg er kommet sådan fuuuldstændig ud af form og langt væk fra udgangspunktet, og jeg fornemmer ikke at der er al for lang vej til at komme i form igen efter fødslen. Som du ved har det ligget mig lidt på sinde:-)

Ja, jeg kender tankerne.... Det var nemt at komme af med kiloene første gang, syntes jeg. Tog jo 25 kg på med filuca og da hun var 4 mdr havde jeg tabt 30 kg... Det gik lidt langsommere med Milas, hvor det tog 9 mdr at tabe de 31 kg jeg havde taget på....

Du skal nok få de kg af hurtigt :-) Hvor mange kg har du taget på nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.