hvilket/n job/uddannelse her du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

LotteGabriella

BlyViol skriver:

rigtig meget  og held og lykke...

Tusind taaaak For ser sgu snart ingen anden udvej end at søge job i Kbh. igen og så flytte, men vil jo helst ikke, da omgivelser vi har her er meget bedre for vores datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Bavianis

Jeg er psykolog og arbejder  med handicappede børn. Jeg er meget glad for mit job.

Da jeg lige er blevet sygemeldt indtil endt barsel, er mit job blevet slået op som vikarstilling. Var lige inde og læse "min" jobbeskrivelse - mærkeligt at se sit eget job slået op...

Anmeld

16. marts 2010

Nemesis

Jeg er markedsføringsøkonom. Det blev jeg i 2006, som 32-årig og gik derefter på barsel.

Jeg har dog aldrig nået at arbejde med min uddannelse, idet jeg fik en skade der berrettigede mig til flexjob. Jeg var i arb.prøvning ved en byret og de har så beholdt mig.

Så indtil denne barsel, sad jeg i fogedretten.

:-) Sisse

Anmeld

16. marts 2010

Mathilde

Lige nu er jeg igang med at tage engelsk og filosofi på HF ved siden af min barsel. Jeg bliver HF student til sommer.

Derefter vil jeg søge ind på jordemoderskolen i Ålborg dog vil jeg først tage et års pause, så Celina er to år når jeg skal starte, da der vil være perioder hvor jeg skal være i Ålborg (bor på Mors).

Jeg har altid drømt om at blive jordemoder, men da det jo kræver et lidt højt gennemsnit lagde jeg det på hylden i mange år... Nu ser det ud til at jeg er godt over hvad der kræves, så selvfølgelig vil jeg gå efter min drøm og håber det lykkes

Anmeld

16. marts 2010

Berg

Jeg blev uddannet bioanalytiker i 2002, har arbejdet forskellige steder men har siden 2006 lavet bebser på en fertilitetsklinik.

Anmeld

16. marts 2010

otlitrom

Jeg er kommende sygeplejerske, og jeg glæder mig virkelig meget til at blive færdig, og komme ud til en hverdag fyldt med forskellige mennesker, og problemstillinger der skal løses

Jeg har været lidt skoletræt længe, men jeg hænger i, fordi jeg ved at det er det her jeg vil! Der er lidt over 1 år tilbage.. Og det kan kun gå for langsomt

Før det har jeg den sproglige studentereksamen, den 1 årige handelseksamen, og 3 måneder på højskole i udlandet med kursusbevis i personlig udvikling, kultrforståelse og engelsk.

Det var vist lidt om mig

Anmeld

16. marts 2010

Kloster

BlyViol skriver:

hvorfor har du det job?

ville du gerne have prøvet andet?

overvejer du karierreskift?

hvor lang tid tog din uddannelse, og havde du børn under uddannelse?

var du skole træt?

og hvad I ellers selv kan finde på af ting som omhandler, jeres arbejde og uddannelse?

Jeg er pt på kontant hjælp, da jeg blev sygemeldt pga plukveer. Jeg var igang med en HF, da jeg valgte uddannelse frem for kontanthjælp sidste år i september efter jeg blev fyret fra min elevplads pga. grviditet.

Nu vil jeg så gerne finde ud af hvad f***** jeg skal med mit liv. Jeg har faktisk kun min 9. klasse. er hoppet ud af både handelsskole og gymnasie efter 1-1½ år fordi jeg var/er skole træt, men det holder jo ikke i længden.

Nogle i samme situation evt.? ellers vil jeg bare gerne høre hvad I arbejder med, eller hvilken uddannelse I er startet på? Jeg er som sagt skoletræt, så skal nok ikke starte på en uddannelse der varer 5 år på uni men vil alligevel gerne høre hvad I laver.

knus Mitzie 29+1 

Hej hej...

Jeg er sosu-ass og har været udlært i 1 år.

Jeg tog faktisk HG tilbage i 1993 - lige efter folkeskolen. Så kom jeg i lære som salgsassistentelev og sad ved kassen i ½ år bagefter. Så blev jeg souschef i en anden butik, fik det første barn og ville have normale arbejdstider.

Kom på slagteri i 7 år og fik 2 børn mere, men jeg var der. Efter den sidste barsel, gad jeg simpelthen ikke det mere. Kunne se på jobnet at der var mangel på arbejdskraft inden for ældre ell børn, så jeg valgte ældre, da jeg var ret mættet af børn selv.

Jeg blev afløser på et pl.hjem i 1 år. Tog sosu-hjælper udd og sosu-ass udd lige efter.

Da jeg startede på sosu-ass udd havde jeg 3 børn på 3, 7 og 9 år. Jeg var ikke skoletræt der, men det blev jeg i det sidste ½ år af denne uddannelse.

Jeg arbejder pt på et pl.hjem nær min bopæl og jeg kan rigtig godt lide det.

Alligevel har jeg lige søgt en stilling som visitator... En drømmestilling for mig. Og får jeg den ikke, går jeg igang med at videreuddanne mig i akademiuddannelse i sundhedspraksis. Der skal jeg gå i skole 1 dag om ugen imens jeg passer mit normale arb ved siden af. Self med nogle justeringer i min faste arbejdsplan...

Min drøm er noget praktisk ude i "marken" og noget administrativt på et kommunekontor med lovgivning, fremtidsmuligheder, gode arbejdstider og skånsomme forhold for mine knæer.

VH Kloster

Anmeld

16. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Jeg er auto redder hos Dansk Autohjælp.

Gik direkte fra ungdomsskolen over på teknisk skole.

Af udd har jeg det de idag kalder postopratør (i min tid postbehandler) som tager 3½ år. Er jo bidt af en gal Scania og kørte i små 7 år rundt til de forskellige postcentre i kbh, århus, ålborg mm. Sættevogn - forvogn hænger og citytrailer.

Anmeld

16. marts 2010

nuggie

jeg gik ud af 10 klasse og fik arbejde på et hospital der var jeg til jeg blev gravid som 21 år, så gik jeg hjemme noget tid, og da min søn var knap 3 år, startede jeg med at læse til tandklinikassistent. Det var en super dejlig tid på skole, det var selvfølgelig hårdt, men jeg fandt endelig noget jeg var god til og fik super karakter. elev tiden var dog hård synes jeg ikke fordi jeg ikke var glad for min læreplads, men den lå langt fra hvor vi boede og min søn blev i den tid også udret og fik sin dianogse på bispebjerg børne psy. så det holdt lidt hårdt, for ikke at sige meget hårdt. Men jeg fik min uddannelse og selvom jeg ikke har brugt den siden, så har det betydet meget for mig at gøre det færdigt, og hvem ved måske kan jeg en gang komme til at arbejde indenfor mit fag

hvis jeg ikke skal arbjde indenfor det fag så ville jegr gerne læse videre til f. eks. pædagog men det er noget svært for mig at skulle læse fuld tid, især fordi at hvis jeg havde arbejde ville jeg nok kun skulle arbejde del tid, pga. min søns handikap. og det er svært for mig at læse da jeg er ret ordblind, men hvem ved måske kaster jeg mig ud det en gang efter at jeg har været på barsel

Anmeld

16. marts 2010

LotteGabriella

Frederic's moar skriver:

Jeg er auto redder hos Dansk Autohjælp.

Gik direkte fra ungdomsskolen over på teknisk skole.

Af udd har jeg det de idag kalder postopratør (i min tid postbehandler) som tager 3½ år. Er jo bidt af en gal Scania og kørte i små 7 år rundt til de forskellige postcentre i kbh, århus, ålborg mm. Sættevogn - forvogn hænger og citytrailer.

hehe hvor sejt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.