hvilket/n job/uddannelse her du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2010

millesofie

BlyViol skriver:

hvorfor har du det job?

ville du gerne have prøvet andet?

overvejer du karierreskift?

hvor lang tid tog din uddannelse, og havde du børn under uddannelse?

var du skole træt?

og hvad I ellers selv kan finde på af ting som omhandler, jeres arbejde og uddannelse?

Jeg er pt på kontant hjælp, da jeg blev sygemeldt pga plukveer. Jeg var igang med en HF, da jeg valgte uddannelse frem for kontanthjælp sidste år i september efter jeg blev fyret fra min elevplads pga. grviditet.

Nu vil jeg så gerne finde ud af hvad f***** jeg skal med mit liv. Jeg har faktisk kun min 9. klasse. er hoppet ud af både handelsskole og gymnasie efter 1-1½ år fordi jeg var/er skole træt, men det holder jo ikke i længden.

Nogle i samme situation evt.? ellers vil jeg bare gerne høre hvad I arbejder med, eller hvilken uddannelse I er startet på? Jeg er som sagt skoletræt, så skal nok ikke starte på en uddannelse der varer 5 år på uni men vil alligevel gerne høre hvad I laver.

knus Mitzie 29+1 

Jeg svare lige først på dine spørgsmål og derefter kan jeg forklare

hvorfor har du det job? fordi jeg kan lide det og fordi jeg om morgen ikke tænker f... jeg skal på arbejde

ville du gerne have prøvet andet? JA men alt andet jeg har prøvet var jeg ikke god til

overvejer du karierreskift? ja jeg overvejer at gå tilbage til skolebænken så jeg kan få en udd.

hvor lang tid tog din uddannelse, og havde du børn under uddannelse? jeg har ingen udd. men frygter lidt at skulle have børn mens jeg udd. mig

var du skole træt? Meget, så meget at jeg har været halvt igennem fire udd.

og hvad I ellers selv kan finde på af ting som omhandler, jeres arbejde og uddannelse? ??? øhh

Jeg er lige nu på barsel men jeg var før børnepasser og har nu tænkt mig at blive dagplejer indtil at den lille skal i børnehave

jeg er faktisk vildt glad for mit job og for første gang i mit liv har jeg prøvet at glæde mig til at jeg skulle på arbejde.

MEN.. jeg spilder mine evner og jeg bliver overhovedet ikke udfordret nok intellektuelt hvilket vil sige at jeg er mega understimuleret i min hverdag, øv øv.. og det giver jo nogle konfrontationer. så mit kald er helt sikkert skolen og så på uni ellers går det nok galt for mig, men det bliver nok først om 2 år når lilleput skal i børneren

håber du kan bruge det til noget men det handler nok mest bare om at mærke efter hvad har du løst til og hvordan du har det efter du har født for mange ting kan nå at ændre sig

held og lykke og håber og for at du finder det som vil være bedst for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

det kunne også være en god ide for mig har du fået en formiddagslur?

Det er i hvertfald en super måde at gøre det på når man er MAX skoletræt, skolearbejdet er super nemt, aldrig lektier, størstedel af uddannelsen tages i praktik anyways

Fik en morfar med Liam fra 8-9

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.