BlyViol skriver:
hvorfor har du det job?
ville du gerne have prøvet andet?
overvejer du karierreskift?
hvor lang tid tog din uddannelse, og havde du børn under uddannelse?
var du skole træt?
og hvad I ellers selv kan finde på af ting som omhandler, jeres arbejde og uddannelse?
Jeg er pt på kontant hjælp, da jeg blev sygemeldt pga plukveer. Jeg var igang med en HF, da jeg valgte uddannelse frem for kontanthjælp sidste år i september efter jeg blev fyret fra min elevplads pga. grviditet.
Nu vil jeg så gerne finde ud af hvad f***** jeg skal med mit liv. Jeg har faktisk kun min 9. klasse. er hoppet ud af både handelsskole og gymnasie efter 1-1½ år fordi jeg var/er skole træt, men det holder jo ikke i længden.
Nogle i samme situation evt.? ellers vil jeg bare gerne høre hvad I arbejder med, eller hvilken uddannelse I er startet på? Jeg er som sagt skoletræt, så skal nok ikke starte på en uddannelse der varer 5 år på uni
men vil alligevel gerne høre hvad I laver.
knus Mitzie 29+1
Jeg havde det akkurat lige som dig.
Gik i folkeskolen, kom på hhx var skide skoletræt fik lausy karakter og arbejdede samtidigt fuldtid for at få penge til huslejen..
Derefter tog jeg kontorassistentuddannelsen blev uddannet, men ingen jobs at hente (start 2000) så var ledig i 1½ år hvor jeg tog noget rengøring bare for at have noget at stå op til - de modregnede hele baduljen så fedt var det i hvert fald.
Efter 1½ år var jeg klar til at læse igen - søgte ind på lægesekretæruddannelsen blev udlært og fik job på skadestuen, hvor jeg var i 6 år.
Flyttede til københavn fik nyt job som lægesekretær. Dette var ikke det rigtige så søgte andre stillinger og blev ansat som mediekonsulent i et medieselskab - spændende, her var jeg 1½ år mens jeg ventede Olivia.
Gik på barsel - fik barn blev fyret pga finanskrise - retur fra barsel okt. 09, fik nyt job på gentofte hospital.
Her er jeg så nu gentofte i et job, der er røv kedeligt - er nu på barsel og begyndte i starten af året at læse Akademimerkonom i ledelse, afsluttede første modul her i juni, kan tage et nyt modul til sep. eller feb. (afhængig af bebs). Så jeg arbejdede 50 timer om ugen, tog på aftenskole hver tirsdag aften, passede Olivia hver aften (manden er udekørende sælger og arbejder oftest fra 10-20), læste om aftenen, skrev eksamensprojekt, gik til eksamen og bestod alt imens jeg er højgravid.
Så kan jeg kan de fleste hvis 
Men pt. arbejder jeg på at få en uddannelse som leder, jeg vil gerne ud og arbejde som teamleder, afdelingsleder eller projektleder og det kan man med den uddannelse jeg læser nu.
Pye det blev lidt langt
og jeg er 32 nu og venter barn nr. 2 - så det er aldrig for sent at læse videre.