hvilket/n job/uddannelse her du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2010

MTS

Jeg er uddannat beklædningshåndværker, men var allerede træt af det inden jeg helt nåede at blive færdig. Men kæmpede igennem den sidste tid for at få mig en uddannelse.

Så bagefter har jeg haft nogle forskellige arbejde, for at finde ud af hvad jeg gerne ville. Nu arbejder jeg som indkøber og er rigtigt glad for både arbejdet, mine kollegaer og arbejds tider. Så her bliver jeg nok i lang tid fremover.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Lullaby

Jamen jeg har en 10 klasse folkeskolen, en hhx og en læreruddannelse. Jeg arbejder som folkeskolelærer og elsker mit job. Kan ikke forestille at gøre andet. Ja jeg var da skoletræt hele vejen igennem og mine karakterer bærer da også præg af det  Men det var nok fordi jeg vidste at jeg ville være færdig så hurtig som muligt så jeg kunne det jeg gerne ville. Og alt der som de underviste i var da ligegyldigt synes jeg. At de nok havde ret er noget andet  Men eftersom det skulle gå hurtigt så holdt jeg heller ikke barsel med nummer 2 og et 1 år med nummer 1. Og grunden til jeg holdt barsel med nummer 1 var simpelthen fordi man ikke kan starte op efter ½ år sagde de.

Anmeld

14. juni 2010

Giraffen

Tjuhl skriver:

jeg læser litteraturvidenskab og historie ved syddansk universitet og har næææææsten min bachelorgrad. derefter går den videre så jeg kan blive cand.mag. men til efteråret dukker der jo en barsel op - hvilket passer perfekt sammen med studiet, så bachelordelen er færdig når jeg går fra og så starter jeg op direkte på kandidaten.