Lillepigens værelse ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså Dorthemus - det er fantastisk fint!!! Virkelig!!! Din lille Runa bliver ihvertfald ikke snydt, med sådan en underskøn powermoar!!!

Jeg synes det er så smukt og forårsagtigt det værelse - tager du også d og dekorerer, for så vil jeg gerne bestille dig til at dekorere mit soveværelse præcis magen til Det skal nok bare lige være inden svenskeren kommer hjem fra Sverige igen...

Knus og kram

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Altså Dorthemus - det er fantastisk fint!!! Virkelig!!! Din lille Runa bliver ihvertfald ikke snydt, med sådan en underskøn powermoar!!!

Jeg synes det er så smukt og forårsagtigt det værelse - tager du også d og dekorerer, for så vil jeg gerne bestille dig til at dekorere mit soveværelse præcis magen til Det skal nok bare lige være inden svenskeren kommer hjem fra Sverige igen...

Knus og kram

Rosa

Ihh Rosa...TAK for de fine ord   Jeg ELSKER at indrette og finde sjove og anderledes ting på nettet og gøre det til mit eget...og lillepigens værelse har jo stået på toplisten lææænge. Nu mangler jeg bare lige, at min ex har tid til at bore og hænge de sidste ting og sager op...SÅ kan hun bare komme an!

Anmeld

8. marts 2010

benthe :-)

nej hvor er det bliver fint søde
benthe

Anmeld

8. marts 2010

dorthemus

benthe :-) skriver:

nej hvor er det bliver fint søde
benthe

Tak skal du have  Glæder mig meget til de sidste ting er på plads derinde. 

Anmeld

8. marts 2010

ønskebørn74

dorthemus skriver:

Første billede af Runa´s værelse...jeg er ikke helt færdig derinde så resten kommer senere

Ej hvor er det bare blevet fint!!!

Knus og kram Lene

Anmeld

9. marts 2010

dorthemus

ønskebarn74 skriver:

Ej hvor er det bare blevet fint!!!

Knus og kram Lene

Tak Lene

Anmeld

14. marts 2010

MiniMe

dorthemus skriver:

Første billede af Runa´s værelse...jeg er ikke helt færdig derinde så resten kommer senere

Hej!

Virkelig flot væresle! Jeg er fuldsstendig forelsket i fargen du har valgt på væggen, og kan slet ikke vente med at indrætte min piges værelse

Er de andre væggene hvide? Kan du huske farvekoden på den grønne farven?

Anmeld

14. marts 2010

Diana...

Hvor er et bare fint.

Anmeld

14. marts 2010

dorthemus

MiniMe skriver:

Hej!

Virkelig flot væresle! Jeg er fuldsstendig forelsket i fargen du har valgt på væggen, og kan slet ikke vente med at indrætte min piges værelse

Er de andre væggene hvide? Kan du huske farvekoden på den grønne farven?

Tak  Væggen modsat er også grøn...de to sidste er hvide og så er der 15 cm hvid kant rundt om det grønne oppe og nede så den ikke blir for voldsom. Jeg kan tjekke på loftet senere og skrive farvekoden til dig

Anmeld

14. marts 2010

dorthemus

Di. skriver:

Hvor er et bare fint.

Tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.