Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Første billede af Runa´s værelse...jeg er ikke helt færdig derinde så resten kommer senere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er bare så fint. Jeg er vild med den grønne væg, de lyserøde lamper passer perfekt der til. Virkelig fint miks af farver, så det hele ikke bare bliver lyserødt.
rigtig lækker farve på væggen det kan godt være jeg kommer til at kopiere den
hvor har du købt lamperne?
Hvor er det flot. Rigtig, rigtig fint. Vi skal slet ikke have noget børneværelse i starten for vi har ikke rigtig plads til det, men der er jo masser af inspiration at hente her, når vi engang skal indrette et.
Maria 33+5
ViolaFie skriver: Det er bare så fint. Jeg er vild med den grønne væg, de lyserøde lamper passer perfekt der til. Virkelig fint miks af farver, så det hele ikke bare bliver lyserødt.
Tak...jeg har også valgt grøn fordi jeg elsker den farve og fordi jeg netop ikke ønsker, at det hele skal være lyserødt...elsker farver
BlyViol skriver: rigtig lækker farve på væggen det kan godt være jeg kommer til at kopiere den hvor har du købt lamperne?
Tak søde...du kopierer bare. Jeg får selv inspiration hos andre
Blomsterlamperne er fra Ikea til 49 kr. stk...Ikea er fantastisk
MariaJ skriver: Hvor er det flot. Rigtig, rigtig fint. Vi skal slet ikke have noget børneværelse i starten for vi har ikke rigtig plads til det, men der er jo masser af inspiration at hente her, når vi engang skal indrette et. Maria 33+5
Tak skal du have Jeg har heldigvis et ekstra værelse der bare stod tomt og det har været så hyggeligt at gå rundt derinde og indrette....men hun skal selvfølgelig ikke sove derinde før om lang tid.
Det er SÅ fint med den grønne væg, rigtig lækker farve...
Og så er juno sengen bare fed...den skal jeg helt sikker også have...
Rigtig fint værelse...
hvor ser det hyggeligt ud, vi skal igang her til april med at lave hendes værelse klar, uhhh glæder mig
dorthemus skriver: Tak søde...du kopierer bare. Jeg får selv inspiration hos andre Blomsterlamperne er fra Ikea til 49 kr. stk...Ikea er fantastisk
JA.. jeg sidder også tit og kigger på alle mulige ting jeg skal have når skattefar udbetaler penge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128