dorthemus skriver:
Eller også tænker de lige netop WAUW 
Min MD var ikke nogen speciel god oplevelse for hende der scannerede var en rigtig sur ko
Min mor og jeg sad og kom med lidt glædesudbrud når vi endelig kunne genkende noget på skærmen der bare mindede lidt om en baby..og min mor havde aldrig set en scanning før. Og så siger hun pludselig: "Kan I ikke lige være stille, jeg kan slet ikke koncentrere mig!!"...javel ja 
Det satte ligesom en dæmper på entusiasmen...øv!
Sådan en sur ko. Min var fantastisk - og jeg var så lykkelig bagefter fordi jeg havde haft den værste NF hvor jeg kom ind til en læge der ikke ku meget dansk og ikke havde i sinde at forklare mig hvordan tingene hang sammen. (Zafir er også blevet scannet af ham) 
Men hende til MD var vikar for ham jeg havde til NF som tilfældigvis var syg, ja det var SØRME ærgeligt! Jeg græd i flere dage over at det ikke var ham - eller nej! 
Hun var så sød: her er en albue, her er benene bukket, her er hovedet, her er det og det. Skøn skøn dame, som ikke blev stresset af at jeg havde en ny tid kl.09.00 - næh hun gik såment bare ud og fortalte dem at de måtte vente for vi scannede altså efter køn.
Jeg håber så inderligt at det er hende der scanner på torsdag, men kan se jeg skal ind til en Carsten. Men det lyder nu også meget dansk. Misforstå det ikke, jeg er ikke racist overhovedet, men jeg bliver så unødvendig nervøs når ham lægen prøver at forklare mig noget, og jeg ikke forstår det, og så orker han ikke lige at genforklare. Det er en meget ubehagelig situation at blive sat i som jeg helst gerne vil være foruden.
Anmeld