Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er godt nok et flot værelse...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Det er godt nok et flot værelse...
Tak
Mutti2B skriver: Ej, hvor ser det bare flot ud. Sååååå hyggeligt, Dorthe Jeg har også forelsket mig i lamperne, så når jeg engang (om nogle måneder   bliver gravid skal jeg helt sikkert i IKEA. Min far har min gamle tremmeseng og vugge på loftet, så det er der allerede styr på
Ej, hvor ser det bare flot ud. Sååååå hyggeligt, Dorthe
Jeg har også forelsket mig i lamperne, så når jeg engang (om nogle måneder   bliver gravid skal jeg helt sikkert i IKEA. Min far har min gamle tremmeseng og vugge på loftet, så det er der allerede styr på
Tak søde Jeg er oså vild med de lamper..Ikea er genialt Ihh hvor jeg håber, at du snart blir gravid
Det ser rigtig hyggeligt ud
dorthemus skriver: Tak søde Jeg er oså vild med de lamper..Ikea er genialt Ihh hvor jeg håber, at du snart blir gravid
Tak, smukke det håber jeg godt nok også. Jeg glæder mig såååååå meget til at komme igang, og 4 måneder føles som en evighed lige nu.
Drømmer skriver: Det ser rigtig hyggeligt ud
Tak! det var også dét jeg håbede det ville udtrykke
dorthemus skriver: Tak! det var også dét jeg håbede det ville udtrykke
Det synes jeg er lykkedes rigtig godt.
Er (som mange andre) helt vild med farven, og de små detaljer især knagerne og så de vide møbler der er en rigtig sommerstemning og varme over rummet
Drømmer skriver: Det synes jeg er lykkedes rigtig godt. Er (som mange andre) helt vild med farven, og de små detaljer især knagerne og så de vide møbler der er en rigtig sommerstemning og varme over rummet
Endnu engang TAK for dine dejlige kommentarer
Nej, hvor er det fint!!
Jeg kan godt forstå, du gerne vil vise det frem.
Ih, jeg kan næsten ikke vente, til jeg også kan komme i gang! Pt. bliver værelset desværre brugt som pulterrum, til resten af huset er på plads...
Anke skriver: Nej, hvor er det fint!! Jeg kan godt forstå, du gerne vil vise det frem. Ih, jeg kan næsten ikke vente, til jeg også kan komme i gang! Pt. bliver værelset desværre brugt som pulterrum, til resten af huset er på plads...
Tak Det kan jeg godt forstå, mit værelse har stået tomt siden jeg flyttede ind sidste maj...det har hele tiden været meningen, at det skulle bruges til børneværelse hvis jeg var så heldig at blive gravid.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128