Lillepigens værelse ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2010

dorthemus

Mia Maia skriver:

Det er SÅ fint med den grønne væg, rigtig lækker farve...

Og så er juno sengen bare fed...den skal jeg helt sikker også have...

Rigtig fint værelse...

Tak søde  Det er nu ikke en ægte juno, men en kopi som jeg har købt gennem én her på Baby.dk der forhandler dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

dorthemus

lululupo skriver:

hvor ser det hyggeligt ud, vi skal igang her til april med at lave hendes værelse klar, uhhh glæder mig

Tak, det er også bare så hyggeligt at gå og indrette...bygge rede  Det har jeg glædet mig til i mange år.

Anmeld

7. marts 2010

MM1987

dorthemus skriver:

Tak søde  Det er nu ikke en ægte juno, men en kopi som jeg har købt gennem én her på Baby.dk der forhandler dem.

Nej, men det er også lige meget....den er stadig rigtig fin...

Og den rigtige er også ret så dyr...

Anmeld

7. marts 2010

dorthemus

Mia Maia skriver:

Nej, men det er også lige meget....den er stadig rigtig fin...

Og den rigtige er også ret så dyr...

Det er nemlig rigtigt..den her koster 3000 kr og der kan jeg lige være med

Anmeld

7. marts 2010

smokin

Næh hvor fint, jeg skal også have de lamper når jeg får taget mig sammen til at lave værelset - jeg venter nu lidt endnu, da min søster pt. bor der. Men havde bestemt mig for de lamper for længe siden... de er bare så flotte. Ser bare vildt godt ud med grønt på væggen, nu bliver jeg helt i tvivl om vi skal have lilla på væggen.. De vil Nicolai nemlig gerne have. Grønt er bare så fint.. 

Anmeld

7. marts 2010

smokin

dorthemus skriver:

Det er nemlig rigtigt..den her koster 3000 kr og der kan jeg lige være med

hvem er det der sælger dem, og kan man ikke se et rigtig billede af den?

Anmeld

7. marts 2010

dorthemus

Zette skriver:

hvem er det der sælger dem, og kan man ikke se et rigtig billede af den?

Jo ChristinaJensen forhandler dem og man kan se dem på hendes hjemmeside der står i profilen.

Anmeld

7. marts 2010

Liljesilas

Nøj hvor er det bare et smukt værelse, det bliver hun glad for. Jeg elsker også bare at pynte min drengs værelse, det er så hyggeligt, og så glæder man sig ekstra

Anmeld

7. marts 2010

dorthemus

Zette skriver:

Næh hvor fint, jeg skal også have de lamper når jeg får taget mig sammen til at lave værelset - jeg venter nu lidt endnu, da min søster pt. bor der. Men havde bestemt mig for de lamper for længe siden... de er bare så flotte. Ser bare vildt godt ud med grønt på væggen, nu bliver jeg helt i tvivl om vi skal have lilla på væggen.. De vil Nicolai nemlig gerne have. Grønt er bare så fint.. 

Lilla er også rigtig flot  Det overvejede jeg selv i starten..men jeg elsker bare grønt og ledningerne under lamperne er grønne, som en stilk

Anmeld

7. marts 2010

dorthemus

mayapigen skriver:

Nøj hvor er det bare et smukt værelse, det bliver hun glad for. Jeg elsker også bare at pynte min drengs værelse, det er så hyggeligt, og så glæder man sig ekstra

Tak  Ja det blir lidt mere nærværende, at gå og bygge rede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.