Lillepigens værelse ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2010

Mathilde & Frederikkesmor

dorthemus skriver:

Første billede af Runa´s værelse...jeg er ikke helt færdig derinde så resten kommer senere

Ihh hvor er det fint

Og sengen er jo bare helt fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

smokin

dorthemus skriver:

Lilla er også rigtig flot  Det overvejede jeg selv i starten..men jeg elsker bare grønt og ledningerne under lamperne er grønne, som en stilk

Hmmm ja så er det jo endnu mere tillokkende at male det grønt. Kunne man vælge andre farver derude? Jeg har kun set de lyserøde - dem har de jo haft længe. 

Anmeld

7. marts 2010

dorthemus

Zette skriver:

Hmmm ja så er det jo endnu mere tillokkende at male det grønt. Kunne man vælge andre farver derude? Jeg har kun set de lyserøde - dem har de jo haft længe. 

De har dem også i hvide..de ville være fine til lilla. Ellers kan man vel skifte ledningerne ud hvis du godt vil have dem i lyserøde??

Anmeld

7. marts 2010

MyBaby

Ej, det er da bare vildt hyggeligt! Super sødt!

Vi har valgt at vente med at lave børneværelset til sommer og vi ved endnu ikke, hvad kønnet bliver, så derfor kan jeg heller ikke rigtig indrette endnu - MEN jeg må indrømme, at jeg savner altså lidt at kunne indrette og nusse om et værelse til den lille guldklump!

Kram

Anmeld

7. marts 2010

dorthemus

Mathildesmor skriver:

Ihh hvor er det fint

Og sengen er jo bare helt fantastisk

Tak  Den er jeg også rigtig glad for og jeg glæder mig meget til at rede den..men tør ikke før hun er født. Lidt overtroisk er man vel altid

Anmeld

7. marts 2010

dorthemus

MyBaby skriver:

Ej, det er da bare vildt hyggeligt! Super sødt!

Vi har valgt at vente med at lave børneværelset til sommer og vi ved endnu ikke, hvad kønnet bliver, så derfor kan jeg heller ikke rigtig indrette endnu - MEN jeg må indrømme, at jeg savner altså lidt at kunne indrette og nusse om et værelse til den lille guldklump!

Kram

Tak  Ja det kan godt krible i én for at få lov og jeg har da også kredset meget om værelset inden jeg fik kønnet at vide...og så gav jeg den max gas

Anmeld

7. marts 2010

smokin

dorthemus skriver:

De har dem også i hvide..de ville være fine til lilla. Ellers kan man vel skifte ledningerne ud hvis du godt vil have dem i lyserøde??

Det kan man helt sikkert. Ja hvide på lilla ... Hmm... det tror jeg sørme at jeg gør.

Anmeld

7. marts 2010

Mathilde & Frederikkesmor

dorthemus skriver:

Tak  Den er jeg også rigtig glad for og jeg glæder mig meget til at rede den..men tør ikke før hun er født. Lidt overtroisk er man vel altid

Ha ha, jeg kan godt følge dig - har selv kriller i fingrene, og har også selv vildt meget lyst til at ordne Frederikkes vugge.... men men, har det lidt ligesom dig, og må hellere dy mig

Tænkte på; knagerne - er det ugler??

Anmeld

7. marts 2010

dorthemus

Mathildesmor skriver:

Ha ha, jeg kan godt følge dig - har selv kriller i fingrene, og har også selv vildt meget lyst til at ordne Frederikkes vugge.... men men, har det lidt ligesom dig, og må hellere dy mig

Tænkte på; knagerne - er det ugler??

Det er sommerfugle..fra Netto til en 20er pr. stk.  Bøjlerne er også derfra..

Anmeld

7. marts 2010

Mutti2B

Ej, hvor ser det bare flot ud. Sååååå hyggeligt, Dorthe

Jeg har også forelsket mig i lamperne, så når jeg engang (om nogle måneder &nbsp bliver gravid skal jeg helt sikkert i IKEA. Min far har min gamle tremmeseng og vugge på loftet, så det er der allerede styr på  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.