Lillepigens værelse ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2010

MiniMe

dorthemus skriver:

Tak  Væggen modsat er også grøn...de to sidste er hvide og så er der 15 cm hvid kant rundt om det grønne oppe og nede så den ikke blir for voldsom. Jeg kan tjekke på loftet senere og skrive farvekoden til dig

Hej igen

Har du haft mulighed for at finde farvekoden..?

Vi skal snart i gang med børneværelset, så det havde vært super at have en farve at tage udgangspunkt i når vi skal vælge maling. Men hvis det bliver for besværligt for dig at komme op på loftet, så skal du slet ikke bøvle med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

dorthemus

MiniMe skriver:

Hej igen

Har du haft mulighed for at finde farvekoden..?

Vi skal snart i gang med børneværelset, så det havde vært super at have en farve at tage udgangspunkt i når vi skal vælge maling. Men hvis det bliver for besværligt for dig at komme op på loftet, så skal du slet ikke bøvle med det

Hej så har jeg endelig været oppe på loftet og kigget på farvekoden: den hedder Flügger 900 2004...undskyld at det tog så lang tid

Anmeld

9. april 2010

Ansemusen

Wau hvor er det bare flot sødeste!! Er helt vildt imponeret  Håber lillemandens værelse bliver lige så fint som Runas!

Anmeld

9. april 2010

dorthemus

Ansemusen skriver:

Wau hvor er det bare flot sødeste!! Er helt vildt imponeret  Håber lillemandens værelse bliver lige så fint som Runas!

Tak Anna, glæder mig også til at vise dig det på et tidspunkt  Jeg har oprettet en tråd med det færdige resultat "Runas færdige værelse" under Børnerelateret.

Glæder mig til at se lillemandens værelse på torsdag

Anmeld

10. april 2010

Ansemusen

dorthemus skriver:

Tak Anna, glæder mig også til at vise dig det på et tidspunkt  Jeg har oprettet en tråd med det færdige resultat "Runas færdige værelse" under Børnerelateret.

Glæder mig til at se lillemandens værelse på torsdag

Der er desværre ikke så meget at se endnu. Men du må gerne se det alligevel  Skal bestille tapet idag!

Anmeld

11. april 2010

MiniMe

dorthemus skriver:

Hej så har jeg endelig været oppe på loftet og kigget på farvekoden: den hedder Flügger 900 2004...undskyld at det tog så lang tid

Super, mange tak!

Glæder mig til at få min piges værelse fædrig

Anmeld

11. april 2010

dorthemus

MiniMe skriver:

Super, mange tak!

Glæder mig til at få min piges værelse fædrig

Glæder mig til at se billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.