Er den hel gal med mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

smokin

Mia Maia skriver:

Så var jeg til scanning i dag. Kæresten kunne selvfølgelig ikke komme med, men havde en veninde med...

Der var INGEN æg, slet ingen...

Jeg kunne slet ikke tænke, jeg sagde ikke et ord, og forsøgte bare at holde tårerne tilbage...

Min veninde som kørte, tog så lige en veninde med (hun stod tilfældigt og ventede ved bussen) - ikke fedt at side i bilen med en fremmed, jeg ville bare hjem...

Lige så snart jeg var kommet inden for døren tud brølede jeg bare...

Og kunne ikke ringe til kæresten som sad i kursus og min mors telefon var gået  stykker, så i næsten 2 timer lå jeg bare og græd på sofaen, og i ren desperation ringede jeg tudende ud til sygehuset, og prøvede at få nogen svar...

Er bare så vred, de sagde de var bedre end Gyn klinikken, for de havde meget større erfaring med PCO patienter...og desuden sagde de også at vi havde 30% chance og ikke 20% som mange andre...

Det hænger jo bare ikke sammen med at jeg ikke engang kan få æg...

Jeg er bange for at jeg slet ikke kan producere gode æg - jeg tror det her kommer til at blive en meget lang kamp, og er bange for om det overhovedet skal lykkedes...

Undskyld hvis det er langt og kludret, men tænker vidst ikke helt klart...er bare rigtig ked...

Mia Maia

Jeg mangler ord - men jeg føler eddermame med dig. 

Og sikke en ubetænksom veninde! Kan godt forstå du tudbrølede.. det havde jeg sørme også gjort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

MM1987

businesstigger skriver:

Øv en dum dag!!!

* Møj besked på hospitalet

* upassende med den ekstra veninde i bilen

* Ben hårdt at du ikke kan få fat i kæreste eller din mor

Kan godt forstå du er modløs oven på sådan en tur! Jeg håber virkelig som Tjuhl skriver at det er et spørgsmål om lige at finde den rigtige kombination til dine æg.

Tak...

Ja, det har squ været en øv dag...

Ja det er nok et spørgsmål om (den forbandende) tålmodighed (som jeg ikke ejer...

Man er bare så bange for det aldrig skal lykkedes, selvom jeg jo godt ved at jo slet ikke er så slemt...

Anmeld

4. marts 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Årh nej, hvor træls!! Har du fået kæresten hjem så i kan være sammen om skuffelsen? Jeg har ikke så meget forstand på behandlingen, så kan ikke rigtig råde dig, kun sende et kæmpe stort knus, mange tanker og så håber jeg at det er sidste gang med negativt udfald - fra nu af skal i være heldige og lykkelige!!

Tak...

Ja han kom hjem kl 17:30, og han var også bare rigtig ked af det...

Men jeg havde jo ligesom grædt i flere timer der...

Men han tager med fremover, uden undtagelser, og så tuder vi sammen...han er bare den bedste at have med, og det er jo klart da det er ham og mig der er sammen om det...

Anmeld

4. marts 2010

MM1987

Zette skriver:

Jeg mangler ord - men jeg føler eddermame med dig. 

Og sikke en ubetænksom veninde! Kan godt forstå du tudbrølede.. det havde jeg sørme også gjort

Tak...

Det er bare en rigtig øv dag...forhåbentligt bliver det bedre...

Skulle jo gerne ende med sådan en fin mave som din...

Anmeld

4. marts 2010

smokin

Mia Maia skriver:

Tak...

Det er bare en rigtig øv dag...forhåbentligt bliver det bedre...

Skulle jo gerne ende med sådan en fin mave som din...

Det er rigtig og det håber jeg også du gør! Selvom du skal kæmpe for det. Som jeg har skrevet tidligere, så kæmpede jeg længe for at få hende... Så jeg ved hvordan det føles - og at det kan lykkes!

Stort kram.

Anmeld

4. marts 2010

Cris

Jeg har ikke læst hele tråden, og du har helt sikkert fået masser af kram. Men du får et til fra mig! Og håber, at du kan fordøje situationen så godt som muligt og finde det, der kan fungere for jer.

Men ved du hvorfor nogle kvinder ikke har nogle æg? Er det fra fødsel eller er det fordi man har været syg eller er det vores livstil?

Anmeld

4. marts 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Tak...

Ja han kom hjem kl 17:30, og han var også bare rigtig ked af det...

Men jeg havde jo ligesom grædt i flere timer der...

Men han tager med fremover, uden undtagelser, og så tuder vi sammen...han er bare den bedste at have med, og det er jo klart da det er ham og mig der er sammen om det...

Årh jeg har simpelthen bare så ondt af dig - kan kun gætte på hvor magtesløs du må have følt dig, og så helt alene!!! Kæmpe krammer - virkelig kæmpe!! - fra mig

Anmeld

4. marts 2010

MM1987

Cris skriver:

Jeg har ikke læst hele tråden, og du har helt sikkert fået masser af kram. Men du får et til fra mig! Og håber, at du kan fordøje situationen så godt som muligt og finde det, der kan fungere for jer.

Men ved du hvorfor nogle kvinder ikke har nogle æg? Er det fra fødsel eller er det fordi man har været syg eller er det vores livstil?

Det får jeg, og det er bare rigtig dejligt, det hjælper altid meget på humøret, at få lov til at græde ud her, og få dejlig støtte fra alle jer...

Jeg har æg, men de modner ikke af sig selv så jeg ægløsning. Hos mig er grunden PCO. Der er ikke umiddelbart nogen grund til min PCO, da jeg hverken har problemer med vægten eller har nogen særlig ubalance i hormonerne. Så jeg er vidst bare uheldig...

Men mener at PCO godt kan have noget med livstil at gøre, og nogen kan vidst afhjælpe det ved f.eks. at tabe sig...

Knus

Anmeld

4. marts 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Årh jeg har simpelthen bare så ondt af dig - kan kun gætte på hvor magtesløs du må have følt dig, og så helt alene!!! Kæmpe krammer - virkelig kæmpe!! - fra mig

Tak søde...

Men synes nu stadig det du har været igennem er meget værre...

Så kæmpe kram tilbage...

Anmeld

4. marts 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Tak søde...

Men synes nu stadig det du har været igennem er meget værre...

Så kæmpe kram tilbage...

Tak , er heldigvis på vej videre så det hjælper. Jeg kan forhåbentligt snart se en udvej...

for at der snart er lidt held og medvind på vej til jer også. Har i taget stilling til hvad næste "move" er?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.